Deranged zei:
Ik heb het langzaam opgebouwd, heb niet het idee dat ik van 1 veel had gevoeld uiteindelijk. Het was zoals Psychonaut omschreef, ik voelde hem opkomen maar op een gegeven moment leek het of dat hij niet van plan was om nog veel verder te gaan. Toen nam ik er dus nog 1 en toen die ingewerkt was vond ik het nog steeds niet wat ik ervan verwachtte. Daarna dus maar de 3e en toen begon het eindelijk ergens op te lijken. Uiteindelijk heb ik de laatste ook maar genomen omdat ik ondertussen al vernomen had dat 1 enkele van deze trips niet echt de moeite waard was om te bewaren.
Ik nam de eerste om 8 uur en pas om 12 uur begon ik er een beetje goed in te komen. Niet echt goeie lsd dus, het kan ook zijn dat ze al wat hun werking hadden verloren want ze waren al vrij oud en eigenlijk was ik best bang dat ze uberhaupt niet meer zouden werken. Toch hebben ze samen nog voor een hele mooie trip kunnen zorgen die ik zeker nog eens over wil doen.
De lsd zal wel ok zijn hoor,denk dat de blotters oud zijn zoals je al aangeeft.
Wat wel leuk is,is dat wanneer iemand voor de eerste keer lsd neemt en dit geleidelijk aan doet en uiteindelijk erop tript vaak denk..ow is dit het nou?...*let wel dit is de juiste manier voor de eerste keer*
Maar als diegene de volgende keer bv wat meer pakt in een keer...laten we zeggen + 200ug denk wow...wacht ff zo kan het dus ook..hehe..
Het is altijd ff aftasten en ermee omgaan,het blijft toch mijn favoriete drugs..
Het enige nadeel is dat je het niet ff zomaar even kan doen,omdat je er gewoon lang mee bezig bent en zeker als je steeds bij neemt wat ik altijd doe..Ik begin zelf meestal rond een uurtje of 20.00,neem vaak nog wat bij tot +/- 23.30 en slapen sla ik dan over tot de volgende dag in de middag,dan pak ik ff 3 uurtjes slaap en ga savonds pas echt lekker slapen.
P.s. Deranged hoelaat ging bij jou het licht uit?Duurde wel ff he?
Oja en dit lui zijn nu op het moment wat je hebt,is wel een lekker lui zijn toch? Afterglow...beetje leeg maar tevreden gevoel of niet?
Afgelopen weekend ben ik eens voor de verandering gaan trippen op 3 microdots zonder alchohol dit keer maar in plaats daar van gewoon lekker vruchtensap en appeltje erbij...beviel me uitstekend...ook de dag erna..Denk dat ik dat morgenavond eens ga herhalen...
Grz