• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Live LSD trip report

Deranged

Badass junkie
Heb net mijn eerste papertrip genomen, en ik ben in m'n eentje. :openmouth:

Kon op een of andere manier niet langer wachten en nam hem op vrij impulsieve wijze in. :sunglasses: Voorlopig ben ik alleen maar hoopte straks misschien naar een maat toe te gaan ofzo, heb niet echt ervaring met in m'n eentje trippen maar kan misschien best intressant worden.

Leek me ook leuk gelijk een live report te doen waarbij ik jullie live op de hoogte hou. Op dit moment heb ik het idee me ''anders'' te voelen maar kan placebo zijn. Volgende update volgt later. :wave:

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Deranged zei:
Heb net mijn eerste papertrip genomen, en ik ben in m'n eentje. :openmouth:

Kon op een of andere manier niet langer wachten en nam hem op vrij impulsieve wijze in. :sunglasses: Voorlopig ben ik alleen maar hoopte straks misschien naar een maat toe te gaan ofzo, heb niet echt ervaring met in m'n eentje trippen maar kan misschien best intressant worden.

Leek me ook leuk gelijk een live report te doen waarbij ik jullie live op de hoogte hou. Op dit moment heb ik het idee me ''anders'' te voelen maar kan placebo zijn. Volgende update volgt later. :wave:

Hehe eindelijk he...veel plezier...hoeveel heb je er totaal daar?

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Deranged zei:
Ik had 4 trips waarvan ik er nu dus 1 genomen heb, hou het vanavond daar maar bij denk ik.

Als het goed is krijg je zo beetje van die kriebels in je lichaam,echt het gevoel dat er wat op komt...je weet natuurlijk niet hoeveel ug erop zit,maar als je na een uurtje zo nog steeds dit gekriebel hebt maar nog geen vervagingen hebt of een gigantische lachkick..hehe kan je er rustig een bij pakken....

Anders blijf je de rest vd avond met alleen dat opkom gevoel zitten en dat zou zonde zijn...hehe..

Maar dat maak jij natuurlijk helemaal zelf uit he.. :wave:

Viel spas

Deranged

Badass junkie
Volgende update.

Ik ga nu naar een maat van mij toe en voel me opzich best raar. Als ik daar ben kan ik denk ff niet updaten dus kan misschien ff duren voor de volgende komt. :wave:

BacingsPen

Badass junkie
Deranged zei:
Volgende update.

Ik ga nu naar een maat van mij toe en voel me opzich best raar. Als ik daar ben kan ik denk ff niet updaten dus kan misschien ff duren voor de volgende komt. :wave:

Gaat dat goed komen?

Dags

Bewuste gebruiker
Deranged
BerichtGeplaatst: 15 Apr 2006 02:07 Onderwerp:
Vage boel hier. :confused:

zit ik de hele nacht wakker te blijven om dit te kunnen lezen???
:openmouth:

Hehe je houdt het wel lekker basic :stoned:

Laterzzz

Deranged

Badass junkie
Het kwam vrij moeizaam op gang, uiteindelijk heb ik ze alle 4 genomen. Het was een mooie trip, report schrijf ik later kom net uit m'n nest.

Zeker voor herhaling vatbaar. :smoke:

Deranged

Badass junkie
Ik heb het langzaam opgebouwd, heb niet het idee dat ik van 1 veel had gevoeld uiteindelijk. Het was zoals Psychonaut omschreef, ik voelde hem opkomen maar op een gegeven moment leek het of dat hij niet van plan was om nog veel verder te gaan. Toen nam ik er dus nog 1 en toen die ingewerkt was vond ik het nog steeds niet wat ik ervan verwachtte. Daarna dus maar de 3e en toen begon het eindelijk ergens op te lijken. Uiteindelijk heb ik de laatste ook maar genomen omdat ik ondertussen al vernomen had dat 1 enkele van deze trips niet echt de moeite waard was om te bewaren.

Ik nam de eerste om 8 uur en pas om 12 uur begon ik er een beetje goed in te komen. Niet echt goeie lsd dus, het kan ook zijn dat ze al wat hun werking hadden verloren want ze waren al vrij oud en eigenlijk was ik best bang dat ze uberhaupt niet meer zouden werken. Toch hebben ze samen nog voor een hele mooie trip kunnen zorgen die ik zeker nog eens over wil doen.

Deranged

Badass junkie
Ik kom later nog met een poging de gehele trip te beschrijven tot in hoeverre ik dat kan. De reden dat ik dit nu niet doe is simpelweg omdat ik nou eenmaal zo lui ben dat ik mezelf er mee irriteer en dus gewoon geen zin heb. :P

Het live element is wat minder goed uit de verf gekomen maar toen hij eenmaal goed werkte had ik dan ook wel andere intressantere dingen te doen dan het te gaan beschrijven op internet. :wave:

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Deranged zei:
Ik heb het langzaam opgebouwd, heb niet het idee dat ik van 1 veel had gevoeld uiteindelijk. Het was zoals Psychonaut omschreef, ik voelde hem opkomen maar op een gegeven moment leek het of dat hij niet van plan was om nog veel verder te gaan. Toen nam ik er dus nog 1 en toen die ingewerkt was vond ik het nog steeds niet wat ik ervan verwachtte. Daarna dus maar de 3e en toen begon het eindelijk ergens op te lijken. Uiteindelijk heb ik de laatste ook maar genomen omdat ik ondertussen al vernomen had dat 1 enkele van deze trips niet echt de moeite waard was om te bewaren.

Ik nam de eerste om 8 uur en pas om 12 uur begon ik er een beetje goed in te komen. Niet echt goeie lsd dus, het kan ook zijn dat ze al wat hun werking hadden verloren want ze waren al vrij oud en eigenlijk was ik best bang dat ze uberhaupt niet meer zouden werken. Toch hebben ze samen nog voor een hele mooie trip kunnen zorgen die ik zeker nog eens over wil doen.

De lsd zal wel ok zijn hoor,denk dat de blotters oud zijn zoals je al aangeeft.

Wat wel leuk is,is dat wanneer iemand voor de eerste keer lsd neemt en dit geleidelijk aan doet en uiteindelijk erop tript vaak denk..ow is dit het nou?...*let wel dit is de juiste manier voor de eerste keer*

Maar als diegene de volgende keer bv wat meer pakt in een keer...laten we zeggen + 200ug denk wow...wacht ff zo kan het dus ook..hehe..

Het is altijd ff aftasten en ermee omgaan,het blijft toch mijn favoriete drugs..

Het enige nadeel is dat je het niet ff zomaar even kan doen,omdat je er gewoon lang mee bezig bent en zeker als je steeds bij neemt wat ik altijd doe..Ik begin zelf meestal rond een uurtje of 20.00,neem vaak nog wat bij tot +/- 23.30 en slapen sla ik dan over tot de volgende dag in de middag,dan pak ik ff 3 uurtjes slaap en ga savonds pas echt lekker slapen.

P.s. Deranged hoelaat ging bij jou het licht uit?Duurde wel ff he?

Oja en dit lui zijn nu op het moment wat je hebt,is wel een lekker lui zijn toch? Afterglow...beetje leeg maar tevreden gevoel of niet?

Afgelopen weekend ben ik eens voor de verandering gaan trippen op 3 microdots zonder alchohol dit keer maar in plaats daar van gewoon lekker vruchtensap en appeltje erbij...beviel me uitstekend...ook de dag erna..Denk dat ik dat morgenavond eens ga herhalen...

Grz

spacekonijn

Badass junkie
als iemand een drug uitvind die de werking van lsd heeft alleen de werking maar een uurtje, denk dat die miljonair word

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
spacekonijn zei:
als iemand een drug uitvind die de werking van lsd heeft alleen de werking maar een uurtje, denk dat die miljonair word

Aanscherping...
Hehe zeker weten,maar dan moet de tolerantie er niet zijn he...anders kan ik maar een uurtje per week trippen...

Deranged

Badass junkie
Uurtje is toch veel te kort voor zoiets. Komt voor mij op hetzelfde neer als naar de efteling gaan en er in totaal 1 uur blijven. Zo zie ik dit soort dingen ook, als een soort van dagje uit. Voor mij kan zoiets niet lang genoeg duren, 9 uur is een mooie lengte en een verbetering ten opzichte van de schrale 4 a 5 uur van paddo's, paddo's zijn gek genoeg na XTC en coke de drug waarbij ik het ergste baal wanneer het minder wordt en is uitgewerkt. Dat is altijd veel te snel en dan ben ik er gewoon nog niet klaar mee, lsd was hier een stuk beter in maar had van mij nog lwel wat anger gemogen zelfs. Ook had ik het nog wel harder kunnen hebben, voor mij lijken zulke dingen niet hard genoeg te kunnen gaan, Ik ken veel mensen die zeggen bij paddo's nogal eens een moment te hebben gehad waarbij ze toch zoiets hadden van ''beetje minder mag wel''. Heb ik zelf nooit gehad, dan geniet ik juist. Zolang de trip maar positief van aard blijft zal ik niet snel zeggen dat het te hard gaat.

Het lijkt overigens meer op paddo's dan ik dacht, veel overeenkomsten ook. Ooit las ik ergens dat je met lsd minder wazig zou gaan denken als met paddo's of zoiets, snap die uitspraak niet helemaal. Uiteindelijk was het een behoorlijk vage boel in mijn kop maar dat vind ik nou juist lachen, mijn gedachten namen de meest bizarre wendingen en dit deed me ook denken aan paddo's.

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Deranged zei:
Uurtje is toch veel te kort voor zoiets. Komt voor mij op hetzelfde neer als naar de efteling gaan en er in totaal 1 uur blijven. Zo zie ik dit soort dingen ook, als een soort van dagje uit. Voor mij kan zoiets niet lang genoeg duren, 9 uur is een mooie lengte en een verbetering ten opzichte van de schrale 4 a 5 uur van paddo's, paddo's zijn gek genoeg na XTC en coke de drug waarbij ik het ergste baal wanneer het minder wordt en is uitgewerkt. Dat is altijd veel te snel en dan ben ik er gewoon nog niet klaar mee, lsd was hier een stuk beter in maar had van mij nog lwel wat anger gemogen zelfs. Ook had ik het nog wel harder kunnen hebben, voor mij lijken zulke dingen niet hard genoeg te kunnen gaan, Ik ken veel mensen die zeggen bij paddo's nogal eens een moment te hebben gehad waarbij ze toch zoiets hadden van ''beetje minder mag wel''. Heb ik zelf nooit gehad, dan geniet ik juist. Zolang de trip maar positief van aard blijft zal ik niet snel zeggen dat het te hard gaat.

Het lijkt overigens meer op paddo's dan ik dacht, veel overeenkomsten ook. Ooit las ik ergens dat je met lsd minder wazig zou gaan denken als met paddo's of zoiets, snap die uitspraak niet helemaal. Uiteindelijk was het een behoorlijk vage boel in mijn kop maar dat vind ik nou juist lachen, mijn gedachten namen de meest bizarre wendingen en dit deed me ook denken aan paddo's.

Deranged je wordt nog een echte psychonaut. :grin:
Wat dat denken/gedachten gangen betreft met lsd,dit kan maar zo de volgende keer minder zijn...maar dat dan bv de nadruk op het gehoor ligt of juist op het visuele...dat maakt lsd juist zo interresant,het is nooit het zelfde het speelt met je zintuigen en gemoedstoestand en is altijd anders.

Als je bekend bent met blotters of microdots uit dezelfde serie kan je goed doseren en zo je grenzen opzoeken en verkennen.

Dus als je goeie acid tegen komt meteen inslaan,zo kan je de eerste keer beetje aftasten en week erna een fullblow tot je nemen +200ug...want remember je kan geen od krijgen van lsd.....

Daarom is het de safe'ste drug voor niet labiele mensen....

Grz

Qocaïne

Badass junkie
Whoooo!! LSD :grin:

Ik maar wachten op een maatje die samen met mij wil trippen... en deranged die het in zijn eentje doet :P
Kan ik een voorbeeld aan nemen!

Leuk!

rubbie

Newbie
wil dit ook wel eens gaan proberen!! Dacht alleen dat je van 1 postzegeltje al heel hard zou gaan maar je moet het dus langzaam opbouwen met meerdere.

Deranged

Badass junkie
Ligt aan de kwaliteit van je zegeltje, ik zou eerst maar eens gewoon kijken wat eentje doet en dan kan je eventueel net als ik verder gaan met meer. :smoke:

Bovenaan