Ollemann zei:
Liefde is niet per definitie kut, maar toch zeker overrated, en het kan op akelige wijze terug in je gezicht slaan.
Vroeger hield ik me er veel mee bezig, maar tegenwoordig vermaak ik me wel zonder relatie. Ik krijg genoeg liefde van vrienden, en daar kan geen enkele romantische relatie tegenop.
Zoals ik mijn leven nu leid ben ik zeer tevreden, maar mocht ik iets tegen het lijf lopen zal ik het niet wegjagen met hooivorken.
Olle
Ik vind het toch zeker underrated. Ik wou eigenlijk wel dat ik een vriendin had op dit moment. Ik vermaak mij prima met m'n vrienden en ik kan er alles tegen zeggen enzo, maar het is toch anders. Lijkt me wel chill, gewoon ook als extra maatje, maar eentje die niet weggaat wanneer je je dan kut voelt ofzo, en die je meer ziet dan wanneer er alleen lol mee te maken heeft. En op die momenten ben ik meestal alleen. Bovendien blijft het nog altijd een ander soort verstandhouding dan met vrienden ofzo, eentje die wat meer bij je is. En
Wat een kutgepreek eigenlijk. Ik moet eenzaam zijn.
Wat prima is, overigens. Maar op bepaalde momenten toch minder en dat kan soms best knagen. Maar ik ben ook kieskeurig enzo, het verandert gelukkig wel wanneer ik naar de les ga en dat soort shit, maar wordt onderhand wel 2 jaar thuiszitten en ieder weekend de dieperik in gaan. De momenten dat ik sociaal contact heb met anderen zijn zowat gelimiteerd tot die tijden en dan heb ik jammer maar helaas vaak andere prioriteiten. En daar ga ik niks aan veranderen, ken alleen geen mensen met dezelfde prioriteiten.