Liefde is kut!

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Djo en ik zijn van mening dat liefde één van de kutste dingen is die er bestaat.. In dit topic mag je zo veel zeiken, zeuren, frustraties eruit gooien, janken, etc als je maar wilt..

Ik begin wel.. Mijn hart is écht compleet, finaal gebroken.. Als de hopeloze romanticus die ik ben zal ik ongetwijfeld wel weer een keer erin trappen.. Maar de komende tijd wil ik echt absoluut geen relatie meer.. Durf ik me eindelijk weer over te geven aan liefde en dan wordt niet veel later je hart compleet vermorzelt.. Het doet me zo ontzettend veel pijn :( Ik haat liefde..

Djo

Badass junkie
Precies, ik ben er helemaal klaar mee!
Na een relatie van 10 jaar, zeg ik hier echt dat ik never en te nimmer meer een relatie wil.
Ik kan me niet indenken, dat ik nog met iemand zo'n band op kan bouwen. Zal best!
Maar ik beloof geen eeuwige trouw, de ware bestaat niet! (althans niet voor mij!)

Ik zou de eerste tijd in een nieuwe relatie me alleen maar elke dag bang zijn, dat het mis zou lopen. Uit zou gaan. Mijn gedachten slaan met me op hol, ik weet het.

Misschien loopt die ene wel ergens rond, maar in elk geval hoop ik dan dat hij me ooit vind!

Maar ik ben er helemaal KLAAR mee. :kots: erop!

Ruth, we worden nonnen of zo, in het kadaverklooster! :grin:

Detroit303

Bewuste gebruiker
Mja, liefde kan je ongelofelijk kut doen voelen, kan geen kater tegen op.

Ik zit zelf met een probleempje dat het lijk dat ik maar nooit de ideale vriendin tegenkom.
Pas als het gedaan is, begin ik te beseffen hoe leuk ze waren. Tjah, rare hersenkronkel. Ik wouw dat ik wat sneller tevreden was.

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik geloofde ooit oprecht in ware liefde.. Maar op dit moment geloof ik uberhaupt niet meer in liefde.. At least.. Wel in de vorm van vriendschap of familie.. Maar niet meer in écht liefde op de relatie manier. Het is één grote teleurstelling en één groot drama. Je stelt je open naar iemand en dan wordt je gekwetst of pijn gedaan.. Fak liefde!!

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Nah, ik ben het lekker niet met je eens.. Maar ik snap je wel hoor.
Geniet gewoon van de liefde die je vrienden je schenken! :wave:

Rain

Bewuste gebruiker
Ik ben het compleet eens met ''liefde is kut'' Maar toch is het iets waar je de rest van je leven mee bezig blijft, bewust of onbewust.. :(

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
True.. Helaas wel. Ik begin me recentelijk steeds vaker af te vragen of de mooie momenten in een relatie wel opwegen tegen de ongelovelijke pijn er na.. Is het het allemaal wel waard?

jcutter

Badass junkie
Liefde zijn stofjes die je uitscheid om mensen zich aan jou te laten koppelen, wanneer je genen erover eens zijn dat je een persoon bent tegen gekomen, waarmee je een sterk nageslacht kan maken.

Ik ga voor een meid die achter mij aan loopt, veel geld verdient en waar ik goed mee kan praten. Zo 1 wil ik de rest van mijn leven mee gaan delen, maar voor de lusten zou ik ook weleens van een ander lekkertje willen genieten. Liever zou ik het zo zien dat mijn geliefde deze behoeftens niet heeft en mij gewoon mijn gangetje laat gaan, maar vaak pak het anders uit :(

Ennuh: Liefdesverdriet is harstikke kut! Maar wel leerzaam :)

Suntablet

Bewuste gebruiker
voor mij is het het zeker allemaal waard!
als een relatie gedaan is voel je je een tijdje slecht maar dat is toch maar tijdelijk?

ik zou absoluut niet mijn hele leven alleen kunnen zijn. Ok, er is ook nog famillie en vrienden maar voor sommige dingen is een vriendin/vriend hebben toch wel "nodig".
En dan heb ik het niet alleen over seks, seks kan ook zonder liefde.. hoewel er dan niet veel aan is.
Ik geloof ook niet dat er maar 1 persoon bestaat die perfect bij je past. Meer zelfs, ik denk dat er meerdere personen zijn waarmee iemand zijn/haar leven kan delen. Dit wil niet zeggen dat al die personen perfect bij je passen.
Maar als je een tijdje gelukkig bent geweest bij iemand is dat toch mooi meegenomen, dat nemen ze je niet meer af hoor.
Achteraf kan alles wel bedrog lijken maar niet alles is bedrog geweest, daar ben ik zeker van.

liefdespijn valt alleen te genezen met meer liefde

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Suntablet zei:

Voorlopig niet in ieder geval. Ben echt spuugzat van liefde.. Het heeft me onwijs veel moeite gekost om mn hart weer opnieuw open te stellen en dat risico durf ik nu niet meer te nemen.

jcutter

Badass junkie
Gezien liefde nep is; ga ik kiezen voor heroine :)
Misschien erg naief, maar als het toch allemaal chemisch is..

jcutter

Badass junkie
Mag mijn naam weg?

Misschien leer je nu nog meer kenmerken te herkennen bij personen wat zeker geen toegevoegde waarde heeft in je leven. Fenomenologie heeft mij wel geholpen op een bepaald gebied :)

Djo

Badass junkie
Deranged zei:
It's all downhill after the first kiss.

Echt hier scoor je een goed punt! (Niet letterlijk! :grin: )

Ik begin er niet meer aan. Die 10-jarige relatie is echt de laatste relatie die ik gehad heb! :rolleyes:

Suntablet

Bewuste gebruiker
[SF] Safiertje zei:
Suntablet zei:

Voorlopig niet in ieder geval. Ben echt spuugzat van liefde.. Het heeft me onwijs veel moeite gekost om mn hart weer opnieuw open te stellen en dat risico durf ik nu niet meer te nemen.

Ik begrijp het en ook weer niet. Ikzelf heb ook wel een aantal relaties achter de rug waarvan enkele ook wel een tijdje geduurd hebben. Ik zag deze meisjes graag, sommige zie ik nu nog zeer graag en telkens als ik ze zie of hoor smelt ik weg en doet het vaak nog pijn dat het gedaan is. Maar toch heb ik nooit gedacht "nooit meer", wel "voorlopig even niet".
Maar ik heb dan ook niet ZO veel meegemaakt, ik weet niet wat er gebeurd is bij jou. Zoals bij djo een relatie gedaan is na 10 jaar is natuurlijk niet niets, 10 jaar is "een periode" uit je leven. Over zo'n lange relaties kan ik nog niet meespreken maar "nooit nog een relatie" kan ik me echt niet voorstellen.
Mijn relaties zijn uiteindelijk (bijna) allemaal geëindigt met vriendschap. Direct na een relatie wel vaak ruzie maar uiteindelijk is het toch altijd vriendschap geworden. En dat scheelt wel een hoop, hoewel de kans bestaat dat je hem/haar terug graag gaat zien. Sommige dingen zijn mss niet te vergeten/vergeven zodat een vriendschap niet meer mogelijk is, ik heb het geluk dat ik dat nog niet echt heb voor gehad.

Je moet je hart toch kunnen luchten bij iemand? Weeral...familie en vrienden maar daar vertel je toch ook niet alles tegen?

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Ik heb nu ruim 5 jaar een relatie en ik kan me niet voorstellen dat het ergens mis zou kunnen lopen.
Mocht dat toch gebeuren zal dat wel de bedoeling zijn geweest. Ik geloof dat (bijna) alles wat er in je leven gebeurt van te voren bepaald is, dus ook wie je ontmoet en voor hoe lang dat de bedoeling is.

Dus ook al haat je liefde nu er komt waarschijnlijk ooit wel weer iemand op je pad. :hearteyes:

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Suntablet zei:
[SF] Safiertje zei:
Suntablet zei:

Ik begrijp het en ook weer niet. Ikzelf heb ook wel een aantal relaties achter de rug waarvan enkele ook wel een tijdje geduurd hebben. Ik zag deze meisjes graag, sommige zie ik nu nog zeer graag en telkens als ik ze zie of hoor smelt ik weg en doet het vaak nog pijn dat het gedaan is. Maar toch heb ik nooit gedacht "nooit meer", wel "voorlopig even niet".
Maar ik heb dan ook niet ZO veel meegemaakt, ik weet niet wat er gebeurd is bij jou. Zoals bij djo een relatie gedaan is na 10 jaar is natuurlijk niet niets, 10 jaar is "een periode" uit je leven. Over zo'n lange relaties kan ik nog niet meespreken maar "nooit nog een relatie" kan ik me echt niet voorstellen.
Mijn relaties zijn uiteindelijk (bijna) allemaal geëindigt met vriendschap. Direct na een relatie wel vaak ruzie maar uiteindelijk is het toch altijd vriendschap geworden. En dat scheelt wel een hoop, hoewel de kans bestaat dat je hem/haar terug graag gaat zien. Sommige dingen zijn mss niet te vergeten/vergeven zodat een vriendschap niet meer mogelijk is, ik heb het geluk dat ik dat nog niet echt heb voor gehad.

Je moet je hart toch kunnen luchten bij iemand? Weeral...familie en vrienden maar daar vertel je toch ook niet alles tegen?

Nooit meer zal ik niet zeggen.. Maar de komende maanden zeker niet meer.. Ik durf me nu echt niet meer zo open te stellen voor iemand..

En ik vertel wel alles aan mn echte vrienden, daar zijn t vrienden voor.

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Na mijn vorige relatie dacht ik dezelfde dingen als jij nu schrijft. Ik was zo hard gekwetst, en het heeft me zoveel pijn gedaan, dat ik ook dacht nooit meer iemand zo dichtbij te durven laten. Voor mij was het de eerste keer dat ik iemand op zo'n diep niveau vertrouwde en toeliet, en juist die persoon liet me keihard vallen, waardoor ik me ineens realiseerde dat alles wat ik dacht dat we samen hadden een illusie was.

En toch... Op dit moment ben ik weer ergens ingedoken. In het begin had ik heel erg mijn bedenkingen, en deed ik er alles aan mezelf maar niet open te stellen. Ik bleef mijn reserves houden, en was druk bezig mijn gevoelens niet te diep te laten gaan.

En toch moest ik op een bepaald moment zwichten. Nog steeds durf ik het niet helemaal te geloven, en echt helemaal vertrouwen doe ik het nog niet... Ik heb nog steeds heel hard die gevoelens in mijn achterhoofd, die misschien wel lijken op die van jou.

En toch... toch denk ik langzamerhand dat ik de sprong ga wagen, omdat het leven niet bedoeld is om terughoudend te zijn. Liever ga ik opnieuw keihard op mijn plaat, dan dat ik op de tribunes van mijn eigen leven blijf zitten... Ik wil groots, en meeslepend, en passioneel leven, risico's nemen, liefde voelen. Leven in het moment, en niet al bij voorbaat wantrouwend zijn..

Het is waarschijnlijk nu moeilijk voor je om te horen, maar ik denk dat je echt tijd nodig hebt om het een en ander te verwerken. En weer terug te komen bij jezelf... Ik weet wel een beetje waar dit voor jou over gaat, maar aan de andere kant ook helemaal niet. Dus ik wil je ook geen advies geven, of van die shit. Wel wil ik je sterkte wensen, en oja toch nog een aanrader: neem veel tijd voor jezelf, doe dingen die je ontspannen, en terugbrengen naar de essentie van wie je bent. Een reisje (kan ook gewoon een weekje zijn) helemaal voor jou alleen, naar een stad waar je nog nooit bent geweest kan een enorme oppepper zijn.

Nogmaals sterkte meis! En een hele bijzondere bloem om je hopelijk een beetje op te vrolijken:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Zolang de liefde wederzijds is en alles goed gaat in je relatie vind ik liefde absoluut niet kut, maar juist onmisbaar. Maar juist omdat het zo geweldig is, kan het aan de omgekeerde kant je ook zo ongelooflijk veel pijn doen!!! Liefde heeft twee hele uiterste kanten.....

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Marla Singer zei:
Zolang de liefde wederzijds is en alles goed gaat in je relatie vind ik liefde absoluut niet kut, maar juist onmisbaar. Maar juist omdat het zo geweldig is, kan het aan de omgekeerde kant je ook zo ongelooflijk veel pijn doen!!! Liefde heeft twee hele uiterste kanten.....

+1

Flugeltje

Wijs gebruiker
Ik blijf gewoon single, wat dan die *** ***** **** bitch mij heeft aangedaan, dat doet niemand meer met mij

Adrenochroom

Wijs gebruiker
jcutter zei:
Liefde zijn stofjes die je uitscheid om mensen zich aan jou te laten koppelen, wanneer je genen erover eens zijn dat je een persoon bent tegen gekomen, waarmee je een sterk nageslacht kan maken.

Mijn God, wat haat ik deze manier van kijken

Beyond Illusion

Belezen gebruiker
Adrenochroom zei:
jcutter zei:

Mijn God, wat haat ik deze manier van kijken

Helemaal mee eens Adreno!
Liefde is het mooiste wat er is... :hearteyes:
Als die liefde niet word beantwoord is het ook 1 van de pijnlijkste dingen...

Ik ben benieuwd wie zo negatief over de liefde blijft wanneer ze een nieuwe vriend of vriendin krijgen....

Maar dat is mijn bescheiden mening(A) :rolleyes:

jcutter

Badass junkie
Liefde is mooi, ergg mooi!
Daarom is het ook zo verdomd pijnlijk wanneer je de liefde niet volledig kan laten vloeien als er niet gereageerd word. Reageren vind ik moeilijk gezien ik best verlegen ben :openmouth: :confused:
Maar het is vooral pijnlijk wanneer je harstikke verliefd bent en de persoon in kwestie gebruik van je maakt of wanneer de relatie langzaam kapot gaat. Ik snap wel dat mensen in de (tijdelijke) hell terecht komen als hun hart uit elkaar word gescheurt. Het doet zo enorm veel pijn en het zal me niet eens verbazen als liefdesverdriet letterlijke littekens in je hersens achterlaat. Het is gewoon een kwestie om de juiste persoon tegen te komen. Dat is 1 van de reden waarom ik bev. niet meer uitga of plekken opzoek waar vrouwen komen die moeilijk met de liefde om kunnen gaan of beter gezegd; weinig respect hebben voor een ander. Maar ook daar zit weer een reden achter, want die hebben ook misschien het 1 en ander meegemaakt, waardoor ze nu bitterhard en arrogant zijn :kots: Het leven is moeilijk, daarom is het verstandig om veel te sporten, van jezelf te houden, zeer kieskeurig te zijn, lief voor mensen te zijn en je best doen om karaktereigenschappen te ontwikkelen wat goed aansluit op mensen zoals: humor, inlevingsvermogen, vlotte babbel, lief zijn enz. Jkutje heeft gesproken :sunglasses:

Funky Monkey

Badass junkie
jcutter zei:
Het doet zo enorm veel pijn en het zal me niet eens verbazen als liefdesverdriet letterlijke littekens in je hersens achterlaat.
Littekens op / in je hart bedoel je neem ik aan... :confused:

jcutter zei:
Dat is 1 van de reden waarom ik bev. niet meer uitga of plekken opzoek waar vrouwen komen die moeilijk met de liefde om kunnen gaan of beter gezegd; weinig respect hebben voor een ander. Maar ook daar zit weer een reden achter, want die hebben ook misschien het 1 en ander meegemaakt, waardoor ze nu bitterhard en arrogant zijn.
Spreek voor jezelf en lees je eigen posts is na... wie loopt hier nou standaard elke vrouw af te zeiken en alleen maar op het uiterlijk van iemand te geilen? Misschien moet je je is afzetten van je ideale figuur en gewoon is naar het innerlijk van een meisje kijken inplaats van alleen maar naar of ze maatje 36 heeft :confused: Lichaam zegt niks, uitstraling zegt alles.

jcutter zei:
Het leven is moeilijk, daarom is het verstandig om veel te sporten, van jezelf te houden, zeer kieskeurig te zijn, lief voor mensen te zijn en je best doen om karaktereigenschappen te ontwikkelen wat goed aansluit op mensen zoals: humor, inlevingsvermogen, vlotte babbel, lief zijn enz.
Het leven is zo moeilijk als je het zelf maakt... ik haat sporten, ik haat de wereld, ik haat die vlotte verkopers babbels, maar er zijn genoeg lieve mensen die het leven mooi maken. Voor die mensen leef ik en voor die mensen blijf ik. Verder mag ik hopen dat je je karaktereigenschappen al ontwikkeld hebt op deze leeftijd, anders ga je nog een moeilijke tijd tegemoed. Leer jezelf waarderen en leer een ander te waarderen om wie die is. Respecteer elkaar, wees er voor elkaar en leef voor elkaar. Fuck egoïsme...

:wave:

Funky Monkey

Badass junkie
Wat me trouwens wel opvalt is dat de bodiebuilders hier wel heel gevoelig zijn voor mislukte relaties en shit... tuurlijk weet ik niet wat ze jullie hebben aangedaan, maar for real! Get a grip and go on! :mrgreen:

jcutter

Badass junkie
Nick de Neger zei:
jcutter zei:
Het doet zo enorm veel pijn en het zal me niet eens verbazen als liefdesverdriet letterlijke littekens in je hersens achterlaat.
Littekens op / in je hart bedoel je neem ik aan... :confused:
Nope.

jcutter zei:
Dat is 1 van de reden waarom ik bev. niet meer uitga of plekken opzoek waar vrouwen komen die moeilijk met de liefde om kunnen gaan of beter gezegd; weinig respect hebben voor een ander. Maar ook daar zit weer een reden achter, want die hebben ook misschien het 1 en ander meegemaakt, waardoor ze nu bitterhard en arrogant zijn.
Spreek voor jezelf en lees je eigen posts is na... wie loopt hier nou standaard elke vrouw af te zeiken en alleen maar op het uiterlijk van iemand te geilen? Misschien moet je je is afzetten van je ideale figuur en gewoon is naar het innerlijk van een meisje kijken inplaats van alleen maar naar of ze maatje 36 heeft :confused: Lichaam zegt niks, uitstraling zegt alles.
Het draait bij mij om het totaal plaatje.

jcutter zei:
Het leven is moeilijk, daarom is het verstandig om veel te sporten, van jezelf te houden, zeer kieskeurig te zijn, lief voor mensen te zijn en je best doen om karaktereigenschappen te ontwikkelen wat goed aansluit op mensen zoals: humor, inlevingsvermogen, vlotte babbel, lief zijn enz.
Het leven is zo moeilijk als je het zelf maakt... ik haat sporten, ik haat de wereld, ik haat die vlotte verkopers babbels, maar er zijn genoeg lieve mensen die het leven mooi maken. Voor die mensen leef ik en voor die mensen blijf ik. Verder mag ik hopen dat je je karaktereigenschappen al ontwikkeld hebt op deze leeftijd, anders ga je nog een moeilijke tijd tegemoed. Leer jezelf waarderen en leer een ander te waarderen om wie die is. Respecteer elkaar, wees er voor elkaar en leef voor elkaar. Fuck egoïsme...
Was dat maar de realiteit :smoke:

jcutter

Badass junkie
Nick de Neger zei:
Wat me trouwens wel opvalt is dat de bodiebuilders hier wel heel gevoelig zijn voor mislukte relaties en shit... tuurlijk weet ik niet wat ze jullie hebben aangedaan, maar for real! Get a grip and go on! :mrgreen:
Technora zal u beamen dat ik geen bodybuilder ben :sunglasses:

En waarom maak jij onderscheid tussen bodybuilders en "normale" mensen?

Funky Monkey

Badass junkie
Omdat ik een hekel heb aan mensen die alleen maar om hun uiterlijk geven, en aangezien bij de meeste bodybuilders het ego te groot is en het hart te klein, moet het lichaam wel strak zijn om uberhaubt nog kans op iets te maken wat in de buurt komt van liefde :mrgreen:

Het gaat dus niet alleen om bodybuilders, maar aangezien Flugeltje en jij op dat forum hebben gezeten ging ik er vanuit dat jullie daar ook aan deden... Verder heb ik bijvoorbeeld ook een hekel aan die domme mokkels die je ziet op TV dus vat het niet persoonlijk op ofzo :)

jcutter

Badass junkie
Nick de Neger zei:
Omdat ik een hekel heb aan mensen die alleen maar om hun uiterlijk geven, en aangezien bij de meeste bodybuilders het ego te groot is en het hart te klein, moet het lichaam wel strak zijn om uberhaubt nog kans op iets te maken wat in de buurt komt van liefde :mrgreen:
Dat zie je verkeerd: als ik voor mezelf mag spreken, dan draait het om je geest te voorzien van heerlijke gevoelens. Sporten laat mij lekker voelen en wanneer ik droog over straat loop; dan is niks zo mooi als vrouwen die met je gaan flirten. Daarnaast heeft het nog allemaal voordelen zoals: je leeft gezonder, je straalt geluk uit, je krijgt meer kracht, je krijgt er meer dicsipline van, je bent lekker lam na het trainen, je kan je energie erin kwijt en het geeft een lange termijn beloning, waarmee je een hoop genot kan bereiken :hearteyes:

Funky Monkey

Badass junkie
Nee je mag niet voor jezelf spreken :beer:

Nee maar ff serieus, dat is allemaal wel waar, maar daar wil je het toch niet voor doen? Verder is wetenschappelijk bewezen dat elke dag hardlopen / sporten niet gezonder is, bij sporten komt namelijk endorfine vrij wat vrijwel hetzelfde is als speed... Die vrouwen die met je flirten doen het alleen maar om je uiterlijk en niet om de persoon wie je echt van binnen bent. Waarschijnijk zijn dit dus hetzelfde soort mokkels als je ex... reken uit je winst, maar misschien heb ik het mis en is het wel heel leuk om eens te gaan fireljeppen met je pik in een of andere sloot omdat die intresse in je lichaam toont. (Wat jij niet doet, maar waarom de fuck vind je het dan leuk dat ze uberhaubt met je flirten?) :confused:
Voor de rest ga ik je niet tegen spreken, maar dat kan je ook allemaal berijken door gewoon lekker naar een feest of iets te gaan en daar helemaal uit je plaat gaan op de muziek! Maargoed smaken verschillen :mrgreen:

jcutter

Badass junkie
Een scherp voorkomen dient ter provocatie om vrouwen naar je toe te trekken en ze laten proeven van je innerlijk :hearteyes:

Flirtende vrouwen; verzien je van een kick :)

jcutter

Badass junkie
On Topic: Ik ben van mening dat je liefde moet zien als iets wat ervaringen teweeg brengt. Een ervaring die iets moet gaan toevoegen aan de mensheid.

Ik geloof niet dat je helemaal gelukkig bent, wanneer je levenslang met iemand je leven deelt. Dat zou wel mooi wezen en zeker iets zijn waar ik naar streef. Je bent verliefd op elkaar en na jaren ga je pas echt van elkaar houden. Dat houden van: moet ervoor zorgen dat je, je kinderen verzorgt en klaar maakt voor de maatschappij. Als dat allemaal is bereikt; dan gaan mensen toch vaak scheiden of ze blijven bij elkaar en sterven samen. Alleen zijn dit IMO vaak relaties waarin de man de baas is en niet de vrouw. Dat is iets wat ik zie bij bejaarde mensen die al enorm lang bij elkaar zijn.

Zeg nou is eerlijk: hoeveel mensen blijven nou werkelijk langer dan 20 jaar bij elkaar, (hebben kinderen) en zijn gelukkig met elkaar? In landen waarin de vrouwen emancipatie normaal is? Ik wil jullie vrouwen nergens de schuld van geven hoor, maar is het niet zo dat liefde 1 doel heeft en wanneer die bereikt is; jullie inzien dat alles chemisch was? En dit leuke en slechte herinneringen bij je achterlaat?

Beyond Illusion

Belezen gebruiker
jcutter zei:
Liefde is mooi, ergg mooi!
Daarom is het ook zo verdomd pijnlijk wanneer je de liefde niet volledig kan laten vloeien als er niet gereageerd word. Reageren vind ik moeilijk gezien ik best verlegen ben :openmouth: :confused:
Maar het is vooral pijnlijk wanneer je harstikke verliefd bent en de persoon in kwestie gebruik van je maakt of wanneer de relatie langzaam kapot gaat. Ik snap wel dat mensen in de (tijdelijke) hell terecht komen als hun hart uit elkaar word gescheurt. Het doet zo enorm veel pijn en het zal me niet eens verbazen als liefdesverdriet letterlijke littekens in je hersens achterlaat. Het is gewoon een kwestie om de juiste persoon tegen te komen. Dat is 1 van de reden waarom ik bev. niet meer uitga of plekken opzoek waar vrouwen komen die moeilijk met de liefde om kunnen gaan of beter gezegd; weinig respect hebben voor een ander. Maar ook daar zit weer een reden achter, want die hebben ook misschien het 1 en ander meegemaakt, waardoor ze nu bitterhard en arrogant zijn :kots: Het leven is moeilijk, daarom is het verstandig om veel te sporten, van jezelf te houden, zeer kieskeurig te zijn, lief voor mensen te zijn en je best doen om karaktereigenschappen te ontwikkelen wat goed aansluit op mensen zoals: humor, inlevingsvermogen, vlotte babbel, lief zijn enz. Jkutje heeft gesproken :sunglasses:

JC, vroeger toen ik naar de kerk ging bleef me 1 zin uit de bijbel me vaak bij:

Wat u niet wilt dat u geschied doe dit ook een ander niet... (ofzo) Wat er dus op neer komt dat je anderen zo moet behandelen zoals je zelf behandeld wilt worden. Dan krijg je dit ook terug.

Ik heb gemerkt dat dit erg goed werkt! Misschien helpt je dat in de omgang met vrouwen?

Bovenaan