Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
TechNora zei:Ik denk dat liefde opzich perfect is, het enige risico dat je loopt is dat je je compleet in de ander verliest, en dat is nooit de bedoeling. Op de eerste plaats moet je zelf staan, en de band die je met jezelf hebt, daarbij hoort het leven dat je het liefst wilt leven, de dromen die je hebt, de vrienden die je waardevol vindt. Als je dat altijd op de voorgrond houdt, en je eigenwaarde niet laat afhangen van die speciale persoon in je leven, dan blijft diegene ook speciaal. Dan blijft er iets over om van te houden....![]()
VidaLoCa zei:Liefde is echt niet kut hoor. Toen ik vroeger met een meisje was ik dacht toen echt dat ik verliefd was ik was er een halfjaartje mee samen. Maar er kwamen problemen met ouders/leerkrachten. Ze had namelijk een andere huidskleur. Dus ik moest haar laten gaan. Maar ik ben erachter gekomen dat dat niets was. Aan liefde kan je zoveel hebben, echt waar. Als je echt verliefd bent en dat is iedereen of heeft iedereen al meegemaakt dan is dat een van de beste gevoelens die er bestaan.
Het geeft je zo een happy gevoel, misschien als je ouder wordt verandert dit dat weet ik niet (ben 15). Maar liefde kan je zo een vullend gevoel geven dat niet veel dingen kunnen. Liefde kan je die steun geven die je echt altijd zoekt. Maar natuurlijk is liefde niet altijd mooi je kan je er ook echt kut door voelen. je kan er zo gebroken van worden dat niets je helpt of opbeurt maar uiteindelijk verandrrt dat. Voor degene die geen hoop meer hebben haal hem terug op liefde kan niet uit je leven. Er zijn mensen die zonder liefde leven maar geloof me die zijn écht niet gelukkig.
is jouw hoop ook al weg danphy zei:VidaLoCa zei:Liefde is echt niet kut hoor. Toen ik vroeger met een meisje was ik dacht toen echt dat ik verliefd was ik was er een halfjaartje mee samen. Maar er kwamen problemen met ouders/leerkrachten. Ze had namelijk een andere huidskleur. Dus ik moest haar laten gaan. Maar ik ben erachter gekomen dat dat niets was. Aan liefde kan je zoveel hebben, echt waar. Als je echt verliefd bent en dat is iedereen of heeft iedereen al meegemaakt dan is dat een van de beste gevoelens die er bestaan.
Het geeft je zo een happy gevoel, misschien als je ouder wordt verandert dit dat weet ik niet (ben 15). Maar liefde kan je zo een vullend gevoel geven dat niet veel dingen kunnen. Liefde kan je die steun geven die je echt altijd zoekt. Maar natuurlijk is liefde niet altijd mooi je kan je er ook echt kut door voelen. je kan er zo gebroken van worden dat niets je helpt of opbeurt maar uiteindelijk verandrrt dat. Voor degene die geen hoop meer hebben haal hem terug op liefde kan niet uit je leven. Er zijn mensen die zonder liefde leven maar geloof me die zijn écht niet gelukkig.
Heerlijk, dat. Ja zo dacht ik er vroeger ook over.
Enjoy it, friend. As long as you can.
VidaLoCa zei:is jouw hoop ook al weg danphy zei:VidaLoCa zei:Liefde is echt niet kut hoor. Toen ik vroeger met een meisje was ik dacht toen echt dat ik verliefd was ik was er een halfjaartje mee samen. Maar er kwamen problemen met ouders/leerkrachten. Ze had namelijk een andere huidskleur. Dus ik moest haar laten gaan. Maar ik ben erachter gekomen dat dat niets was. Aan liefde kan je zoveel hebben, echt waar. Als je echt verliefd bent en dat is iedereen of heeft iedereen al meegemaakt dan is dat een van de beste gevoelens die er bestaan.
Heerlijk, dat. Ja zo dacht ik er vroeger ook over.
Enjoy it, friend. As long as you can.![]()
. Er zijn mensen die zonder liefde leven maar geloof me die zijn écht niet gelukkig.
True...Careless zei:Jah inderdaad liefde kan kut zijn, maar heroine ook en toch is het ook het lekkerste gevoel ter wereld en kan je er niet omheen als je het gehad hebt..
Helemaal mee eens!!Careless zei:en nog iets.... je kan ook gewoon lekker in de rondtte neuken...niets mis mee op zijn tijd, kijk eens verder dan het sprookjesverhaal en durf eens voor jezelf te kiezen![]()
Mindgamer zei:Liefde is is een illusie, veroorzaakt door chemische stofjes waarmee 2 individuelen zich naar elkaar toe trekken, zodat er gewerkt kan worden aan: voortplanting!
caatje zei:Ben 2x gescheiden en geloofde er ook niet meer in. Nu ben ik al weer 7 jaar happy met hubby en we waren binnen 2 maanden na kennismaking getrouwd. Ik geloof in de liefde.
:|VidaLoCa zei:Liefde is echt niet kut hoor. Toen ik vroeger met een meisje was ik dacht toen echt dat ik verliefd was ik was er een halfjaartje mee samen. Maar er kwamen problemen met ouders/leerkrachten. Ze had namelijk een andere huidskleur.
Vrouwen houden van spanning, klootzakken, geld, verassingen, een psychiater, een broer, iemand die goed in bed is, iemand waarvan ze nog wat kunnen leren, iemand die ze interessant vinden enz enz blablablablabuzzrider zei:Interessant, ik denk eigelijk wel dat je een punt hebt hier.
Ik zal hier eens goed over moeten nadenken
TechNora zei:Veel meisjes (en ook jongens) verliezen hun interesse in iemand waarvan ze weten dat diegene gek op hen is. Zolang iemand zegt hen niet te hoeven zien ze het als een uitdaging diegene voor zich te winnen. Het onmogelijke van de liefde brengt spanning, en daar kicken ze op. Je kunt het vergelijken met een kat die zijn belangstelling voor een speeltje verliest wanneer deze stil blijft liggen. Het is dus zaak altijd in beweging te blijven. Tenminste als je zo iemand wilt, het zal altijd een spel blijven van toenadering zoeken/zich terugtrekken.
Op het moment dat jij dus aangeeft dat je haar wilt, wordt het voor haar minder interessant... Ik weet natuurlijk niet zeker of dit is wat er aan de hand is in jouw geval, maar het zou er op zn minst iets mee te maken kunnen hebben.
Mindgamer zei:Zo gaan ze bijv. aan je kont zitten of met je stoeien als hun vriendje (mijn kameraad dus) weg is of ze geven te subtiele hints weg met dat ze je leuk vinden. Zo zat ik met een paar vrienden bier te drinken en wijs te praten over relaties. Toen zei zo'n meisje: jeff, wij hebben eigenlijk ook een relatie he...*knipoog* En tja, toen werd het even stil en dat voelde vet ongemakkelijk voor mij aan.
Welhallodaar zei:ik heb gehoord dat heroïne even lekker is als liefde of in sommige gevallen zelfs lekkerder

Flameon zei:Mindgamer zei:Zo gaan ze bijv. aan je kont zitten of met je stoeien als hun vriendje (mijn kameraad dus) weg is of ze geven te subtiele hints weg met dat ze je leuk vinden. Zo zat ik met een paar vrienden bier te drinken en wijs te praten over relaties. Toen zei zo'n meisje: jeff, wij hebben eigenlijk ook een relatie he...*knipoog* En tja, toen werd het even stil en dat voelde vet ongemakkelijk voor mij aan.
Dat zijn inderdaad zeer ongemakkelijke en nare situaties!
Moet je dan voor je gevoel of voor je hersenen kiezen haha.
Ik herken het goed. Maar dan was de jongen maar een zeer vage kennis, waar ik niks mee heb.
Ook waren de dame en ik destijds verreweg van nuchter. Ai ai dat maakte het allemaal erg moeilijk haha. Uiteindelijk heb ik toch maar gekozen om een relatie niet stuk te maken en gewoon als vrijgezel verder door het leven te gaan.
Laten we er met zijn alle maar een leerpunt uithalen:
Als je gevoelens voor iemand hebt die al een relatie heeft, en meneer of mevrouw gaat er in diep in mee ... dan kun je er misschien beter mee stoppen. Want wie zegt dat hij of zij niet hetzelfde doet als jij met hem of haar een relatie hebt.
En zo is het maar net, alleen is dit bij singels ook mogelijk natuurlijk. Maar ik zou zo'n meisje echt nooit goed kunnen behandelen, puur omdat ze destijds haar vriend heeft gedumpt voor mij. Bij andere mensen zou dit hun ego strelen, maar ik ga zo'n meisje juist haten en er alles aan doen, om haar psychisch gek te maken. Vandaar dat ik niet aan zo'n relatie begin en zo'n meisje keihard ga negeren. Wat trouwens kan zorgen voor een nog vervelende effect en dat is dat ze je gaan aansprekenLaten we er met zijn alle maar een leerpunt uithalen:
Als je gevoelens voor iemand hebt die al een relatie heeft, en meneer of mevrouw gaat er in diep in mee ... dan kun je er misschien beter mee stoppen. Want wie zegt dat hij of zij niet hetzelfde doet als jij met hem of haar een relatie hebt.
Hmm, ik denk niet dat de relatie van dat blonde meisje; op knappen staat hoor. Tijdens het afrekenen in de supermarkt, werden we verliefd op elkaarphy zei:Die relatie staat waarschijnlijk op knappen. Je gaat niet op zoek als je een goede relatie hebt. Wat ik zo sneu vind, is dat zij het blijkbaar niet op kan brengen om de relatie te beeindigen.
Ik vind het zo naaiend laag als iemand 'overstapt' naar een andere vriend. Heb dan het lef om een punt achter je huidige relatie te zetten.
Dit heb ik meerdere malen terug gehoord, van vage kennissen die haar ook wel kennen.Mindgamer zei:Hmm, ik denk niet dat de relatie van dat blonde meisje; op knappen staat hoor. Tijdens het afrekenen in de supermarkt, werden we verliefd op elkaarphy zei:Die relatie staat waarschijnlijk op knappen. Je gaat niet op zoek als je een goede relatie hebt. Wat ik zo sneu vind, is dat zij het blijkbaar niet op kan brengen om de relatie te beeindigen.
Ik vind het zo naaiend laag als iemand 'overstapt' naar een andere vriend. Heb dan het lef om een punt achter je huidige relatie te zetten.Dit heb ik meerdere malen terug gehoord, van vage kennissen die haar ook wel kennen.
Inderdaad.phy zei:Mindgamer zei:Hmm, ik denk niet dat de relatie van dat blonde meisje; op knappen staat hoor. Tijdens het afrekenen in de supermarkt, werden we verliefd op elkaarphy zei:Die relatie staat waarschijnlijk op knappen. Je gaat niet op zoek als je een goede relatie hebt. Wat ik zo sneu vind, is dat zij het blijkbaar niet op kan brengen om de relatie te beeindigen.
Ik vind het zo naaiend laag als iemand 'overstapt' naar een andere vriend. Heb dan het lef om een punt achter je huidige relatie te zetten.Dit heb ik meerdere malen terug gehoord, van vage kennissen die haar ook wel kennen.
Ok.
Tja, keuzes maken is moeilijk moeilijk...!