Ik weet dat het niet gewoonlijk is om van X dingen te zien maar ik heb het al eens meegemaakt en ik kan je verzekeren, het is de moeite, zo ging het:
We waren dit jaar op pukkelpop en het was de laatste avond dus ik besloot om me eens lekker te laten gaan en heb rondgezocht naar iets om me in een hogere sfeer te brengen. En iedereen die daar al geweest is zal het met me eens zijn, je moet daar op pukkelpop niet lang naar zoeken.
Ik had dus 2 dubbele witte mitsu's gekocht en er rond 21u30 een genomen. We gaan naar de boiler room om een heerlijk drum 'n bass feestje te houden en opeens komt die eerste rush, en maar dansen, ik voelde me beter dan ooit en zag iederen graag!!
Na zo'n anderhalf uur begint het effect af te nemen dus ik zei tegen mezelf: "ik zal deze delen met een van mijn vrienden". Ik neem dus terug een halfje en een half uur later stond ik terug in volle glorie te dansen, deze keer duurde het iets langer en ik was heel liefdevol en begon met vreemde mensen te praten enzo. Zo ben ik aan de praat geraakt met een kerel die ook geslikt had, hij gaf me nog eens 2 "bollen" waar ik van zou trippen
Ik besluit om er toch nog maar een te nemen en weer was het moment daar, die ongelooflijke warmte die begint aan je tenen en naar je hoofd stijgt. Ik heb me nog goed geamuseerd en ben rond 01u naar de camping gegaan. Ik kom tot het besef dat ik op misterieuze wijze men t-shirt die ik aanhad kwijtgespeeld ben. Daar op het gemak een vette blunt gerold van zo'n 2.5gr en maar lachen!!! Ik besloot om eens naar de wc te gaan, en omg zelfs de wc's zagen er mooi uit. Ik raak er weer eens aan de praat met iemand die ook duidelijk niet nuchter was, van hem heb ik nog een capsule pure MDMA gekocht en die genomen. Ik ga me rond 02u aan de tenten zetten en ik kijk naar omhoog en wat zie ik: *enorme grote bloemen in de lucht die dan weer lijken op tetrisblokken en dan weer niet* Ik kijk naar omlaag en zie al men vrienden/vriendinnen naar me kijken en opeens begin ik oncontroleerbar te lachen, bij elke trek van mijn sigaret val ik in een lachkick en geraak er niet meer uit, ik zag ook zo een soort regenboogkleuren rond iedereen z'n hoofd
Tegen deze moment ben ik al erg op mijn tanden aan het bijten en besluit om te ontspannen nog een joint te rollen ( de dag voor pukkelpop was ik nog speciaal naar Maastricht gegaan om er 20 gram te kopen). Ik rol dus nog een joint en praat echt heel veel en iedereen was zo gelukkig en blij enzo
Ik heb nog uren oncontroleerbaar zitten lachen met iedereen, mede door de 8 joints die ik op 3 uur genuttigd had.. tegen 05u30 kruip ik zeer tevreden in mijn tent en tegen 08u terug klaarwakker om alweer een joint te roken... Dat was de beste avond ooit!!!
Wat is jou beste drugs-verwante avond???
We waren dit jaar op pukkelpop en het was de laatste avond dus ik besloot om me eens lekker te laten gaan en heb rondgezocht naar iets om me in een hogere sfeer te brengen. En iedereen die daar al geweest is zal het met me eens zijn, je moet daar op pukkelpop niet lang naar zoeken.
Ik had dus 2 dubbele witte mitsu's gekocht en er rond 21u30 een genomen. We gaan naar de boiler room om een heerlijk drum 'n bass feestje te houden en opeens komt die eerste rush, en maar dansen, ik voelde me beter dan ooit en zag iederen graag!!
Na zo'n anderhalf uur begint het effect af te nemen dus ik zei tegen mezelf: "ik zal deze delen met een van mijn vrienden". Ik neem dus terug een halfje en een half uur later stond ik terug in volle glorie te dansen, deze keer duurde het iets langer en ik was heel liefdevol en begon met vreemde mensen te praten enzo. Zo ben ik aan de praat geraakt met een kerel die ook geslikt had, hij gaf me nog eens 2 "bollen" waar ik van zou trippen
Tegen deze moment ben ik al erg op mijn tanden aan het bijten en besluit om te ontspannen nog een joint te rollen ( de dag voor pukkelpop was ik nog speciaal naar Maastricht gegaan om er 20 gram te kopen). Ik rol dus nog een joint en praat echt heel veel en iedereen was zo gelukkig en blij enzo Ik heb nog uren oncontroleerbaar zitten lachen met iedereen, mede door de 8 joints die ik op 3 uur genuttigd had.. tegen 05u30 kruip ik zeer tevreden in mijn tent en tegen 08u terug klaarwakker om alweer een joint te roken... Dat was de beste avond ooit!!!
Wat is jou beste drugs-verwante avond???