• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Leukste XTC-ervaring ooit!

buzzrider

Wijs gebruiker
Ik weet dat het niet gewoonlijk is om van X dingen te zien maar ik heb het al eens meegemaakt en ik kan je verzekeren, het is de moeite, zo ging het:
We waren dit jaar op pukkelpop en het was de laatste avond dus ik besloot om me eens lekker te laten gaan en heb rondgezocht naar iets om me in een hogere sfeer te brengen. En iedereen die daar al geweest is zal het met me eens zijn, je moet daar op pukkelpop niet lang naar zoeken.
Ik had dus 2 dubbele witte mitsu's gekocht en er rond 21u30 een genomen. We gaan naar de boiler room om een heerlijk drum 'n bass feestje te houden en opeens komt die eerste rush, en maar dansen, ik voelde me beter dan ooit en zag iederen graag!!
Na zo'n anderhalf uur begint het effect af te nemen dus ik zei tegen mezelf: "ik zal deze delen met een van mijn vrienden". Ik neem dus terug een halfje en een half uur later stond ik terug in volle glorie te dansen, deze keer duurde het iets langer en ik was heel liefdevol en begon met vreemde mensen te praten enzo. Zo ben ik aan de praat geraakt met een kerel die ook geslikt had, hij gaf me nog eens 2 "bollen" waar ik van zou trippen :grin: Ik besluit om er toch nog maar een te nemen en weer was het moment daar, die ongelooflijke warmte die begint aan je tenen en naar je hoofd stijgt. Ik heb me nog goed geamuseerd en ben rond 01u naar de camping gegaan. Ik kom tot het besef dat ik op misterieuze wijze men t-shirt die ik aanhad kwijtgespeeld ben. Daar op het gemak een vette blunt gerold van zo'n 2.5gr en maar lachen!!! Ik besloot om eens naar de wc te gaan, en omg zelfs de wc's zagen er mooi uit. Ik raak er weer eens aan de praat met iemand die ook duidelijk niet nuchter was, van hem heb ik nog een capsule pure MDMA gekocht en die genomen. Ik ga me rond 02u aan de tenten zetten en ik kijk naar omhoog en wat zie ik: *enorme grote bloemen in de lucht die dan weer lijken op tetrisblokken en dan weer niet* Ik kijk naar omlaag en zie al men vrienden/vriendinnen naar me kijken en opeens begin ik oncontroleerbar te lachen, bij elke trek van mijn sigaret val ik in een lachkick en geraak er niet meer uit, ik zag ook zo een soort regenboogkleuren rond iedereen z'n hoofd :mrgreen: Tegen deze moment ben ik al erg op mijn tanden aan het bijten en besluit om te ontspannen nog een joint te rollen ( de dag voor pukkelpop was ik nog speciaal naar Maastricht gegaan om er 20 gram te kopen). Ik rol dus nog een joint en praat echt heel veel en iedereen was zo gelukkig en blij enzo :hearteyes:
Ik heb nog uren oncontroleerbaar zitten lachen met iedereen, mede door de 8 joints die ik op 3 uur genuttigd had.. tegen 05u30 kruip ik zeer tevreden in mijn tent en tegen 08u terug klaarwakker om alweer een joint te roken... Dat was de beste avond ooit!!!
Wat is jou beste drugs-verwante avond??? :stoned:

TrippyShit

Badass junkie
Hallucineren op een grotere hoeveelheid MDMA is toch niet zo raar? :confused:
heb ik wel vaker gehad verandering van mn gezicht als ik in de spiegel keek, vrienden en mezelf zien met een bril op (hoor ik trouwens vaker over mdma dat met brillen enzo) en heb weleens een Kast van en bewaker in een pak met een kale kop op een bank zien zitten toen k nog eens goed keek was die man er niet + de bank :P Ik hoorde ook dat MDMA bij grotere hoeveelheden wordt omgezet in MDA wat een hallucinerend effect geeft of dit waar is weet ik niet maar hallucineren op mdma is uit mijn ervaring niet raar.

buzzrider

Wijs gebruiker
TrippyShit zei:
heb ik wel vaker gehad verandering van mn gezicht als ik in de spiegel keek, vrienden en mezelf zien met een bril op (hoor ik trouwens vaker over mdma dat met brillen enzo) en heb weleens een Kast van en bewaker in een pak met een kale kop op een bank zien zitten toen k nog eens goed keek was die man er niet + de bank :P Ik hoorde ook dat MDMA bij grotere hoeveelheden wordt omgezet in MDA wat een hallucinerend effect geeft of dit waar is weet ik niet maar hallucineren op mdma is uit mijn ervaring niet raar.
Ja maar ik heb altijd gehoord dat dat niet zo was en aangezien ik de enige mdma gebruiker onder mijn vrienden ben kan ik niet echt vergelijken :)
maar thx voor de response...

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
hallucineren betekent dat je iets ziet of hoort dat er niet is ...

vervormen is niet hallucineren.

:wave:

zoveel pillen nemen dat je vervormingen ziet of gaat hallucineren is niet het uitgangspunt van XTC.
Wil je hallucineren neem wat Datura zaadjes en stop maar met spelen met die slappe XTC pilletjes.

Stonie

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
mda is iets zeers schaars de kans dat iemand dat op dit forum bewust koopt is super klein.

Dus ..... ga me nu niet vertellen dat jullie allemaal MDA nemen.

MDMA is geen ook nog is geen MDA, de effecten van MDA zijn mij onbekend.

Trippyshit hoorde dat als je genoeg XTC puillen slikt alles wordt omgezet in MDA ??
FEITEN en BRONNEN !!!

Voordat alle XTC junks gaan upgraden van 6 pillen naar 12 pillen per dag.

:mrgreen:

azgaza

Badass junkie
7% van de mdma zet zich om in mda in het lichaam dacht ik.. dus daar kan het wel van komen dat als mensen veel pillen nemen ze verstoringen van de realiteit avn hun blikveld zien.

azgaza

Badass junkie
Het stond op erowid geloof ik; ik kan even kijken of ik het nog terug kan vinden. Het kan natuurlijk verouderde informatie zijn want het is al een tijdje geleden. Ik ben het nu ff aan het zoeken en als ik vind post ik de preciese link even.

Ik heb het niet teruggevonden maar vond hier wel iets anders over visuals op mdma: http://www.erowid.org/ask/ask.php?ID=219

geox

Bewuste gebruiker
BuZzRiDeR zei:
TrippyShit zei:
Ja maar ik heb altijd gehoord dat dat niet zo was en aangezien ik de enige mdma gebruiker onder mijn vrienden ben kan ik niet echt vergelijken :)
En ik dan gij leugenaar!!!

geox

Bewuste gebruiker
BuZzRiDeR zei:
En ik dan gij leugenaar!!!

Osi`

Bewuste gebruiker
Zelfs al van 1 pil heb je een zeer zeer lichte vorm van hallucineren. Je moet maar eens je muren of gordijnen checken, zie je ze niet waaien onder de wind :wink:

pythregius

Bewuste gebruiker
Osi` zei:
Zelfs al van 1 pil heb je een zeer zeer lichte vorm van hallucineren. Je moet maar eens je muren of gordijnen checken, zie je ze niet waaien onder de wind :wink:

met xtc heb ik dat ook, maar ik ervaar dat als dronken zijn alles gaat heen en weer maar dan niet dronken in men hoofd, maar visueel dronken :wink:
en hallucineren is het niet, je ziet geen dingen die er niet zijn, het is een soort storing in je hersenen, als ik dat goed begrijp.

Bazuintje

Newbie
XTC hallucineren?

Het kan inderdaad wel dat je van MDMA KAN gaan hallucineren, het komt zeker niet vaak voor.
Maar vooral in een hoge dosis zoals BuZzRiDeR deed zou het best logisch kunnen zijn dat je dat soort dingen zag,
Maar het lijkt me zeker niet goed voor je lichaam al helemaal niet voor je hersenen want MDMA is een drug die je serotonine percentage verhoogd waardoor je je beter en flexer gaat voelen behalve als je een bad trip heb.

Maar serieus! het lijkt me niet goed voor je hersenen om te hallucineren van XTC (MdMa) daar is de drug niet voor bedoelt! dus kijk a.u.b. wel uit met wat je koopt van vreemden die je tegenkomt op een feestje ofzo!

in nederland sterven er minimaal 70 jongeren/ouderen per jaar door Amphetamine/MDMA/MDEA/MDA te kopen waar ZOOI in zit.

2006- 23 mensen omgekomen door een hoeveelheid coke te snuiven die met Atropine was versneden!

Dus ALS je eens aan de zooi wil GA DAN WEL AAN DE VERTROUWLIJKE ZOOI via iemand die je vertrouwt of laat het eerst testen!
Het komt namelijk steeds vaker voor dat Harddrugs met andere dingen versneden worden meestal stoffen die niet echt zo schadelijk zijn voor je lichaam MAARR!! er kan een keer een slechte pil of lijn tussen zitten!

Greeeetz bazuintje! :stoned:

vdk

Bewuste gebruiker
t bekende brilletje zie ik bijna altijd als ik MDMA kristallen of pillekes op heb :grin: vooral als iemand een pet opheeft en schaduw heeft om zijn ogen :P k mis t tog wel :cry: binnekort maar weer s halen :hearteyes:

Annæ

Belezen gebruiker
Zoals hierboven werd vermeld inderdaad oppassen met zomaar snoepjes van vreemden te kopen, je weet nooit waar je eindigt.

Verder is het inderdaad bekend dat je van mdma kunt hallicuneren, wat iig bij mij bekend is. En met xtc heb ik het zelf ook al, ook al reageer ik daar zelf nogal sterk op. but it is possible :)

buzzrider

Wijs gebruiker
ik heb ook al gehad dat ik mijn vrienden niet meer herkende onder de mdma, ik moest toen zeker 2 à 3 keer kijken om zeker te weten of het niemand anders was :grin:

Bovenaan