"Less is more"

Dikkop

Belezen gebruiker
ik las vaak "less is more met pep"
had dit een tijdje geleden getest.. gewoon.. weinig genomen.. effect viel me zwaar tegen etc. etc.

wat bleek.. was waarschijnlijk gewoon echt grafspul

heb vrijdagochtend doorgetrokken tot gisternacht met 3 gram pep. (wel goede pep) heb serieus gewoon vaag zitten hallucineren, denk door de combo amfetamine + uitputting, zag msn schermpjes scheef gaan etc. etc. ik was ook bang dat het niet meer goed zou komen (moest vandaag werken) etc.

weet nu voor mezelf dat ik met VEEL minder pep een VEEL leukere tijd kan hebben. (heb net klein beetje op en voel me heerlijk!).

Dus.. ik wou alleen even mededelen dat ik erg blij ben dat ik hier achter ben gekomen en ook voor de opkomende pep-experimenteurs!(of hoe noem je dat :confused:) It's true! Less is more! :hearteyes:

greetz

Klaara

Bewuste gebruiker
het hallucineren herken ik wel, je bent toch lang (kunstmatig) wakker en je gaat je dingen verbeelden! eerste x dat ik dat had werd ik helemaal gek maar nu geniet ik ervan. :hearteyes:

less is more herken ik wel maar op een andere manier. eerste lijntje heb ik een sterk effect en naarmate ik meer neem neemt het effect wel toe maar steeds minder. (nog een beetje begrijpelijk?)
en daarbij komt, dat less wordt ook steeds more :rolleyes:

Peertje

Experimenterende gebruiker
Dikkop zei:
It's true! Less is more! :hearteyes:

Mee eens!

Ik doe vaak (nou ja.. "vaak" ) als ik pep gebruik hele dunne lijntjes, en dan verspreid over een avond zo een lijn of 10.. (en dat vind ik nogal wat, qua hoeveelheid)
Als ik dan kijk naar de medegebruikers om mij heen.. die trappen af en toe in hun eentje balkies weg waar ik 2 dagen op blijf stuiteren... mij niet gezien!

Ik kan dus met de helft (of nog minder) van wat zij in 1 keer naar binnen jakkeren een hele nacht doorgaan zonder een centje pijn, en ook nog es met een minimale kater (en die ken ik wel, want mijn eerste keren pep waren qua hoeveelheid gelijk aan die van hen)

Het zou ook kunnen dat het voor mij een gedeelte psyche is, omdat ik dus de hele nacht door kan snuiven, maar ik denk dat er zeker wel een kern van waarheid inzit dat je met "minder" pep veel verder komt dan met "meer"

de_psychonaut

Experimenterende gebruiker
Dikkop zei:
weet nu voor mezelf dat ik met VEEL minder pep een VEEL leukere tijd kan hebben. (heb net klein beetje op en voel me heerlijk!).

Bij less is more geldt ook dat je op wel overwogen momenten je drugs neemt. Ik kan me vergissen, maar denk niet dat jij op het moment van inname zojuist de extra energie echt nodig had zo 2 dagen voor oud&nieuw.

Met less is more is het ook juist dat je topfit aan je drugs begint en dat je mentaal en fysiek zonder de drugs al prima in je vel zit. Dan werkt de drugs ook nog eens extra goed en heb je erg weinig nodig om dit effect te bereiken.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
de_psychonaut zei:
k kan me vergissen, maar denk niet dat jij op het moment van inname zojuist de extra energie echt nodig had zo 2 dagen voor oud&nieuw.

Met less is more is het ook juist dat je topfit aan je drugs begint en dat je mentaal en fysiek zonder de drugs al prima in je vel zit. Dan werkt de drugs ook nog eens extra goed en heb je erg weinig nodig om dit effect te bereiken.

Amen in zoveel woorden .....

Uitgerust aan je reis beginnen niet uitgeput.

Taat

Bewuste gebruiker
30 mg is idd wel erg weinig..
En ben je dan een hele nacht/avond voorzien, of pak je elk kwartier 30mg bij :P

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik doe het voor een lichte oppepper, ik hoef er niet van te rushen. Maar daarbij heb ik ook nu weinig tollerantie.

Bovenaan