Lekkere XTC combo's?

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
Ik ga hoogstwaarschijnlijk over 3 weken weer een keertje mdma gebruiken en vroeg me af wat nou lekker is om hiermee te combineren. De bedoeling is dat ik dit op een DNB party pak en er dus niet al te vaag wil bij lopen en dat de combi niet te gevaarlijk is, dus kom bijvoorbeeld niet aanzetten met robotripping (DXM + MDMA).

De MDMA wordt sowieso gecombineerd met wiet en/of hasj. Ik zat zelf te denken om mephedrone erbij te nemen als ik er weer aan kan komen. Verder heb ik veel gelezen over Kanna en het schijnt ook een SSRI te zijn. Is dit veilig te combineren met MDMA?

blu

Bewuste gebruiker
SSRI's en MAOI's zijn absoluut NIET veilig om in combinatie met MDMA te worden gebruikt. De meest gebruikelijke en leuke drugs om MDMA tijdens het uitgaan mee te combineren zijn hasj/wiet en GHB.

Van hasj en wiet word ik zelf altijd extra lijp. Dat is best grappig, maar van teveel blowen onder invloed van MDMA kun je een beetje inkakken, dus ik zou niet al te fanatiek aan je joint hijsen.

GHB erbij nemen is ook wel fijn, vooral als de MDMA een beetje begint uit te werken. Van de GHB wordt je weer een beetje relaxed en praterig, wat wel aangenaam kan zijn aan het einde van een wause avond. Hierbij moet je natuurlijk wel oppassen dat je niet teveel neemt, omdat uppers (waar MDMA ook toe behoort) het effect van GHB nogal eens willen dempen. Begin dus gewoon met een normale dosis, want voor je het weet heb je opeens 10 ml achter de kiezen en val je om.

Speed en coke worden ook nog wel eens in combinatie met MDMA gebruikt, maar dit raad ik niet aan. Als je uppers met elkaar combineert, dan krijgen je hart en bloedvaten het extra zwaar. Dit is dus erg ongezond.

Tenslotte kun je MDMA ook combineren met LSD of paddo's (candyflip of hippieflip), maar dit lijkt me totaal niet geschikt voor een drum&bass feestje.

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
Skippy zei:
Poppers zijn erg intens met MDMA ! heel leuk :)
paddo's ook goed te doen.

paddo's zijn inderdaad een geniaal om ermee te combineren, 1x gedaan (lage dosis paddos + halve pil) en vond het top! Maar het is niet echt geschikt voor een feest, aangezien ik constant lam op de bank hing.

Pascal FM

Bewuste gebruiker
Combi met Paddo's/truffels :hearteyes:

Combi met ketamine :hearteyes:

Combi met 2C-B :grin:

Combi met speed :) (is niet aan te raden :( )

Combi met LSD hebt ik nog geen ervaring, hoor er altijd goede berichten over...

Dit zijn mijn persoonlijke ervaringen qua combi's, voor een ander kan het natuurlijk heel anders uitpakken... :wave:

5HTa

Experimenterende gebruiker
Combinatie met lsd of keta kan heel leuk zijn (wel heel heftig, zeker mdma/lsd/keta tegelijk)

Speed na de mdma kan ook fijn zijn als het feestje langer doorgaat.

TokoBali2

Belezen gebruiker
Af en toe met lachgas tripppen op xtc is erg tof, maar dat is op een feestje misschien niet zo praktisch.

TRAVOLTA

Bewuste gebruiker
5HTa zei:
Combinatie met lsd of keta kan heel leuk zijn (wel heel heftig, zeker mdma/lsd/keta tegelijk)

Speed na de mdma kan ook fijn zijn als het feestje langer doorgaat.

is dit niet ook heel vermoeiend voor het hart? zit namelijk met een feestje van 10 uur in gedachten waar ik mdma wil doen. wil echt niet heel vaag zijn op het einde.

Escoban

Bewuste gebruiker
Het is een beetje afhankelijk van het soort feestje natuurlijk. MDMA + LSD is echt heel leuk, maar meer iets voor op een tof festival dan voor op een feestje naar mijn mening. MDMA + ketamine vind ik ook echt een aanrader, wel een heel erg spacende combinatie. De MDMA + mephedrone combinatie vindt ik ook wel tof. Ik raad dan aan om eerst je M te nemen, en zodra je piek een beetje aan het aflopen is, de mephedrone te nemen.

richelle

Belezen gebruiker
Vind een paar trekjes van een joint wel lekker tijdens de xtc rush. Maar later thuis na t feest , nog fijner!

1x combi gedaan van , xtc,-beetje vloeibare speed, paar slokjes ghb en een paar trekjes van een joint..
Doe ik niet meer, aparte ervaring die avond maar weet er niet echt veel meer van :)
Leek wel dat de nacht iets te snel voorbijging voor me..

CRYSTAL

Newbie
TokoBali2 zei:
k00k zei:
XTC + Alcohol :grin:

Lekker uitdrogen tot je door de ambulance wordt weggereden. Goeie tip, joh.

Het is zelfs bewezen dat een beetje alcohol juist goed is in combinatie met mdma. T schijnt de hartslag op een wat beter tempo te houden.. maar dan gaat het ook maar om een biertje of 2

Kan de bron even niet vinden, als ik hem vindt plaats ik hem hier!

DDeeJay

Belezen gebruiker
CRYSTAL zei:
TokoBali2 zei:
k00k zei:

Het is zelfs bewezen dat een beetje alcohol juist goed is in combinatie met mdma. T schijnt de hartslag op een wat beter tempo te houden.. maar dan gaat het ook maar om een biertje of 2

Kan de bron even niet vinden, als ik hem vindt plaats ik hem hier!

zouw kunnen maar dit betwijfel ik toch sterk sinds dat alcohol alleen je hartslag toch ook niet verlaagt?

en ook al is je hartslag dan lager... je droogt noch steeds 2x zo snel uit

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
Het lijkt me logisch, aangezien XTC voor vasoconstrictie zorgt en alcohol het bloed verdunt, waardoor het hart minder hart hoeft te pompen.

CRYSTAL

Newbie
DamienDope zei:
Het lijkt me logisch, aangezien XTC voor vasoconstrictie zorgt en alcohol het bloed verdunt, waardoor het hart minder hart hoeft te pompen.

Ik heb het gevonden.

Uit recent onderzoek van Glenn Dumont (Radboud Universiteit Nijmegen) blijkt, dat de cognitieve prestatie er weinig onder lijdt als iemand naast XTC ook alcohol of cannabis gebruikt. Ook blijkt uit het onderzoek dat XTC en alcohol samen zorgen voor minder potentieel gevaarlijke bijwerkingen (zoals hartslag- en temperatuurverhoging) dan XTC alléén. Als MDMA wordt gebruikt met cannabis, dan worden deze bijwerkingen juist versterkt. Verder blijkt dat de combinatie XTC-cannabis de prettige effecten van XTC versterkt.

k00k

Bewuste gebruiker
CRYSTAL zei:
DamienDope zei:

Ik heb het gevonden.

Uit recent onderzoek van Glenn Dumont (Radboud Universiteit Nijmegen) blijkt, dat de cognitieve prestatie er weinig onder lijdt als iemand naast XTC ook alcohol of cannabis gebruikt. Ook blijkt uit het onderzoek dat XTC en alcohol samen zorgen voor minder potentieel gevaarlijke bijwerkingen (zoals hartslag- en temperatuurverhoging) dan XTC alléén. Als MDMA wordt gebruikt met cannabis, dan worden deze bijwerkingen juist versterkt. Verder blijkt dat de combinatie XTC-cannabis de prettige effecten van XTC versterkt.

Zoals ik eerder al eens geroepen hebt op het forum. Kon toen namelijk de bron niet meer vinden. Helaas werden mijn vrienden die dit tegen mij gezegd hebben voor "wat een domme vrienden" uitgemaakt door sommige mensen van het forum.

Gegroet

trippelh

Bewuste gebruiker
k00k zei:
CRYSTAL zei:
DamienDope zei:

Ik heb het gevonden.

Zoals ik eerder al eens geroepen hebt op het forum. Kon toen namelijk de bron niet meer vinden. Helaas werden mijn vrienden die dit tegen mij gezegd hebben voor "wat een domme vrienden" uitgemaakt door sommige mensen van het forum.

Gegroet

Top dat je het uitgezocht hebt , ik ging ook uit dat alcohol slecht erbij is.
Maar de wiet zorgt bij mij voor een heerlijke setting.
Ben wel blij met je uitgezochte artikel en iedereen die jou vrienden dom vonden moeten nu ook zeggen helaas wij hebben ongelijk.

zjimiz

Bewuste gebruiker
dj87 zei:
Xtc en lachgas! :hearteyes:

Dat vind ik ook een te gekke combi, zeker met een joint erbij

Het is jammer dat lachgas niet meer (legaal) wordt verkocht, of vergis ik me? Een jaar of tig terug kon je nog wel gewoon ballonetjes in de club kopen, wat een tijden...

:wave:

k00k

Bewuste gebruiker
zjimiz zei:
dj87 zei:

Het is jammer dat lachgas niet meer (legaal) wordt verkocht, of vergis ik me? Een jaar of tig terug kon je nog wel gewoon ballonetjes in de club kopen, wat een tijden...

Zeker is dit nog legaal :P Doos van 25 stuks kun je zo bij de Gamma kopen. Qlimax heen- en terugweg! Terugweg was het geniaalst, MDMA begon uit te werken en dan ff lekker 1 minuutjes van de wereld weg gaan :grin:

zjimiz

Bewuste gebruiker
k00k zei:
zjimiz zei:
dj87 zei:

Zeker is dit nog legaal :P Doos van 25 stuks kun je zo bij de Gamma kopen. Qlimax heen- en terugweg! Terugweg was het geniaalst, MDMA begon uit te werken en dan ff lekker 1 minuutjes van de wereld weg gaan :grin:

te gek!

een echte doehetzelver kan niet zonder de Gamma :stoned:

Einstein

Badass junkie
Lachgas bij de Gamma? Voor zover ik weet alleen bij de Makro, Sligro en Blokker. Of de interwebs natuurlijk :stoned:

k00k

Bewuste gebruiker
Einstein zei:
Lachgas bij de Gamma? Voor zover ik weet alleen bij de Makro, Sligro en Blokker. Of de interwebs natuurlijk :stoned:

Nouja, ik heb ze van de Gamma :P

Lachgas en alcohol (voordat je wat pakt) zijn het chillste als combo! :grin: Alcohol verzacht de inslag, want ik heb een enorme haat voor een onvriendelijke binnenkomer :smoke:

k00k

Bewuste gebruiker
Waarom geen speed voordat je MDMA pakt? Onder onze vrienden groep doen ze dat vaker, heenweg in de bus 3 lijnen en dan MDMA pakken op een feestje.

Ik heb dit namelijk nog nooit gedaan :P

Olijfboompje

Bewuste gebruiker
Speed+MDMA (Weinig stilstaan, eerst speed nemen, dan pas MDMA, volop genieten van de space en pil slaat voor gevoel harder in)
Mephdrone+MDMA (Dubbelop effect, erg chill, alleen comedown is snoeihard)
LSD+MDMA (Candyflippen is de shit!)

Genoeg leuke combo's :grin: :hearteyes:

bart107 zei:
Combinatie van mdma en Mephedrone vind ikzelf wel best leuk :sunglasses:

Vertel hier eens wat meer over? Vroeg me dit ook wel af namelijk. Hoeveel gebruik je dan en wat is het effect? Is de crash niet heel groot achteraf?

Ben benieuwd.

TRAVOLTA

Bewuste gebruiker
nobody but me zei:
Vertel hier eens wat meer over? Vroeg me dit ook wel af namelijk. Hoeveel gebruik je dan en wat is het effect? Is de crash niet heel groot achteraf?

Ben benieuwd.

Olijfboompje zei:
Speed+MDMA (Weinig stilstaan, eerst speed nemen, dan pas MDMA, volop genieten van de space en pil slaat voor gevoel harder in)
Mephdrone+MDMA (Dubbelop effect, erg chill, alleen comedown is snoeihard)
LSD+MDMA (Candyflippen is de shit!)

Genoeg leuke combo's
:rolleyes:

Fretzel

Experimenterende gebruiker
TokoBali2 zei:
k00k zei:

Gewoon goed afwisselen met water en cola en je kan gewoon aan de drank hangen heur.
Kwestie van niet te hard gaan en af en toe kijken of je niet te warm bent.

OT:

Keta +Xtc = Een heerlijke combo.

Ik doseer zelf dan tussen de 40 en 70 mg(Natte vinger werk)
Krijg dan beetje goed dronken gevoel en hele vage benen en kan er meestal nog "net" goed op dansen.

Bovenaan