• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Lachende mannetjes...

Ik ben door de poort gegaan op Salvia

• Nee , ik voelde me hoogstens een beetje vaag

Stemmen: 0 0,0%
  • Ik weet het niet maar miste een deel van tijd en ruimte

Stemmen: 2 100,0%
  • Ja, ik ben er doorheen gegaan

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    2

pasquali

Bewuste gebruiker
haha ja!!
Ja het was ook heftig...eerst ben je gewoon en moment later net een onkundige sorry voort t woord mongool of kleuter!!

Bal0n

Badass junkie
zo, ziet eruit als een heftige ervaring, pasquali?

Doet me beetje denken aan mijn enige ervaring met salvia, ik werd er boos van en had er helemaal geen zin meer in.

MetaalKonijn

Badass junkie
Chimera zei:
MetaalKonijn zei:
Ja, interessant om te zien. En Remko zit d'r echt relaxt/stil bij :mrgreen:

Nou als ik mezelf terug zie denk ik echt van... damn... what a retard...

Hahaha, dat geloof ik graag. Ik zou mezelf ook mening weekend niet graag terug willen zien, best bizar als je 't dan op film hebt staan.

pasquali

Bewuste gebruiker
Ja het idee kwam voort uit dat ik de eerste keer ( de goede trip )
Nix zei maar de heletijd al knipperend om me heen staarde zonder te weten dat ik mn ogen open had enzo.
Jammer genoeg hadden we die dus niet gefilmd.
Waar ga jij elk weekend op dan Metaal konijn?

MetaalKonijn

Badass junkie
pasquali zei:
Ja het idee kwam voort uit dat ik de eerste keer ( de goede trip )
Nix zei maar de heletijd al knipperend om me heen staarde zonder te weten dat ik mn ogen open had enzo.
Jammer genoeg hadden we die dus niet gefilmd.
Waar ga jij elk weekend op dan Metaal konijn?

't sfeertje van 't filmpje zegt opzich genoeg, voldoende om te weten dat er iets bizars gaande is haha :mrgreen:
Mjaoh, verschilt per keer. Meestal drank, af en toe drank & wiet, en af en toe eens speed of XTC... maar toch, op 't laatst gedraag je je altijd als een retard, dat wou ik even duidelijk maken. :mrgreen:

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Hmm.. mijn 'trips' waren altijd heel anders.. het was dan net alsof ik zegmaar een stukje wegzonk uit me lichaam.. Ik had denk ik eigelijk me ogen dicht moetn doen, maar ik liet ze open omdat ik allemaal bewegende patroontjes op het behang aan de muur zag enzo. Ik kon me ook niet meer goed bewegen enzo, ik zag jullie nog veel bewegen en praten maar dat lukte mij echt niet meer! maar aan de andere kant was ik ook minder weg dan jullie want ik was nog wel vrij bij mijn positieven, maar ik lag gewoon voor pampus naar de muur te staren :grin:

Al met al was het wel een vet vrolijke ervaring, mede door de rustgevende muziek van Enya (het nummer Watermark), echt heerlijk om op te trippen.

Ik had dit gerookt met een baccashute (of hoe je het ook schrijft): een plastic (cola)fles zonder bodem, een gat in de dop, daar een pijpje op monteren en in een emmer water pleuren en helemaal naar beneden douwen. Salvia in het pijpje stoppen, aansteken en de fles naar boven trekken tot iets onder het wateroppervlak, ff laten afkoelen, dan dop met pijpje eraf draaien, mond erop zetten en alle rook opzuigen terwijl je de fles mee naar beneden duwt.

Dit werkt best goed, alleen als je vlak daarna voor een 2e hijs gaat wil het nog wel eens gebeuren dat je de fles laat glippen.. oftewel zonde van de rook...

Rain

Bewuste gebruiker
Leuk filmpje, en ja inderdaad. Het is echt een raar spul. Laatst ook nog gedaan. 20x extract.

Maargoed, ik vind het echt niet gaaf ofzo.

kapitein-x

Wijs gebruiker
Tripreporter
Wat ik zo typisch vind, is dat bij salvia vaak een soort van godin verschijnt. In dit geval dan in de vorm van Enya. Waarom niet een mannelijke god?

Volgens mij wordt je of over 'de drempel' getrokken en je belandt in een andere dimensie waar een godin 'verblijft', of in de hersens wordt een bepaald gebied gestimuleerd dat betrekking heeft op de 'vrouwelijke' kant van de geest. Maar goed, beide keren is het interessant. Eigenlijk net zo apart, als waarom je onder invloed van dmt van die maffe mannetjes kunt tegenkomen -waarom niet bij elke trip iets compleet anders?

Ik denk btw dat bij salvia het hersengebied waar het logische redeneren zich bevindt, compleet wordt uitgeschakeld. (En dan maar hopen dat het weer wordt opgestart :) ) -reboot system-

(Dat je bij salvia ook van die lachende mannetjes tegen kan komen, daar had ik nog nooit van gehoord. Ik heb 't zelf slechts 1 maal gedaan en verder ken ik het dus alleen van trip reports)

Intoxicated

Wijs gebruiker
Ik heb salvia nog nooit echt gevoeld.
Behalve een naar gevoel van ertussenin hangen.
Een maat van mij zei toen wel dat hij door lachende mannetjes van de bank af werd geduwd, maar hij was ook niet echt weg... Ik kon nog gewoon met hem praten.

caatje

Badass junkie
Zou het kunnen dat je niet door de poort gaat omdat je je niet helemaal durft/wil overgeven aan salvia? :confused:

Intoxicated

Wijs gebruiker
Ik denk dat het er bij mij aan lag dat ik er gewoon nog niet klaar voor was. Ik onderschatte het een beetje, en ik denk dat ik het gewoon niet met genoeg respect/ritueel behandelde om volledig tot werking te komen.Plusik had mijn licht aan, muziek aan, normale tripsetting zeg maar. maar ik ga binnenkort zeker nog eens een poging wagen!

if at first you don't succeed, pick yourself up and try again

pasquali

Bewuste gebruiker
tjaah ik had gedimd licht en wou eigenlijk ook gaan liggen maar met het idee toch enya op de achtergrond te heebn en Remko naast vond ik toch fijn...Grappig dat meerdere mensen op Enya en Salvia hebben getript..!
Zij zong mn naam ..best freaky..
tweede keer was ik echt opeens bang mn ego te verliezen dat is waarschijn lijk de reden dat ik toen niet meer wou en kon door de poort gaan.

zommes

Badass junkie
Het schijnt dat je sowieso niet door de poort kan gaan als je afgeleid wordt door andere mensen. Dus je zou elkaar los moeten laten en niet gaan vragen of iemand al weg/terug is... Ook moet je je ogen open houden.

Het is mij op die manier ook nog niet gelukt om de echte ervaring te krijgen. Maar ik merk wel dat iedere poging om het te realiseren zorgt dat het sowieso al niet lukt.

Bovenaan