• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Lachende mannetjes...

Ik ben door de poort gegaan op Salvia

• Nee , ik voelde me hoogstens een beetje vaag

Stemmen: 0 0,0%
  • Ik weet het niet maar miste een deel van tijd en ruimte

Stemmen: 2 100,0%
  • Ja, ik ben er doorheen gegaan

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    2

pasquali

Bewuste gebruiker
Gister avond Salvia 10X gerookt.
Ik weet dat muziek en licht er niet toe doen tijdens de trip maar Chimera was er natuurlijk ook nog om mn handje vast te houden.
We hadden Enya opgezet en ik zette de pijp aan mn mond en daar ging ik.

het heeft blijkbaar zon minuut of 5 geduurd maar wat ik ervan weet is dat ik plots wakker werd en me helemaal nix kon herrinneren.
Ik zag Chimera wel en herkende hem , Ik zei zn naam maar kreeg er voor de rest niks meer uit.
Ik herkende mn huiskamer maar wist niet waar ik was of wie ik was , wat ik daar deed etc.
Ik probeerde te relativeren wat er zojuist was gebeurd en begon me langzaam aan te herrinneren dat ik Sage had gerookt en besloot even in de slaapkamer te gaan zitten in het donker om te verwerken wat ik zojuist had meegemaakt.

Even terug naar dat tripje dus...
Het was alsof ik in een soort van attractie park bootje zat en langs chimera heen vaarde...op het moment dat ik hem zag riep ik hem en wilde dat ie meeging of me ( het bootje) staande wou houden.
Hij had mn hand vast en ik raakte enigzins in paniek omdat ie me aankeek maar nix zei en ik kreeg er ook niks uit.
Ik wist zijn naam maar wist niet eens wie ik was of wat ik daar deed.
Achteraf gezien was het niet echt paniek maar eerder het gevoel van dat het vreemd is identiteit te verliezen.
Identieteits verlies had ik al een keer meegemaakt op salvia maar dat was poos geleden dus dit was weer erg revealing voor mij...
Vanochtend kwam ik erachter dat ik dus ook van die lachende mannetjes gezien had tijdens mn trip en ik denk dat t even duurde voordat ik dat werkelijk verwerkt heb.
De lachende mannetjes of wat dan ook waren denk ik wel fijn.

Terug in de slaapkamer.. Chimera kwam naar me toe en vroeg hoe het ging ..ik zei dat ik niet wou dat hij het ook ging doen want naar mijn gevoel duurde het zo kort maar toch ook weer zo lang..

Ik denk uiteindelijk dat ik niet door die poort ben gegaan aangezien ik denk dat opt moment dat Ik chimera riep er net uit was..Hij had mn hand vast en ik was bang dat ik alleen zn arm mee zou trekken ofzo...
Alsof we een soort tijd overlapten zeg maar....\
Aan het einde hoorde ik de zangeres van Enya mijn naam zingen,....engelachtig.....doch freaky....ze riep me

Eenmaal helemaal bijgekomen mocht Chimera wel weer van mij...
Hij vertelde dat ie het jammer vond dat ie e geen camera ophad gezet
om te zien hoe ik me gedroeg bij de trip...
Dus pakten we de camera en zette die op een statief om Chimera op te nemen.
Eerste hit moest ie zo hoesten dat de helft van de rook eruit ging...mislukt!
Jammer , ik wistdat ie nu een tolerantie had opgebouwd maar we probeerde het nog eens.
eerst brabbelde hij dat ie er nog wel bij was en toen bijna paniekerig en hysterisch lachend en hij zei mn naam maar keek totaal de andere kant op.
Hij zei dat alles wegging dit duurde zo een 3 en een halve minuut denk ik en daarna kwam ie weer bij zn positieven...
Hij is niet al the way gegaan maar vond het worth om het nog eens te proberen.

Beetje vaag natuurlijk allemaal maar ik denk dat mensen die er ervaring mee hebben wel snappen dat het moeilijk te beschrijven valt.

Ciao!!!

Have a nice flight to your inside! Liefs Nicole
Ik scheen de hele

spacekonijn

Badass junkie
ik heb zelf tal lachende booskijkende en zwaaiende mannetjes gezien , dus de topictitel wekte mijn interesse .
leuk beschreven en ja salvia is heavy hehe
van mij komt binnenkort een reportje

pasquali

Bewuste gebruiker
Ja het is zeker in teressant maar ik waarschuw wel mensen die gewoon lekker willen trippen , het is geen Haha Trip eerder heel interessant.

spacekonijn

Badass junkie
inderdaad pasquali , ik dacht al bij de eerste reply 'geniet ervan' of zoiets dergelijks van 'hehe die weet niet wat salvia is'.
salvia is niet echt genieten of vervelend het gebeurd gewoon zonder dat je instaat bent er iets van te vinden.
pas achteraf is het een mooie ervaring :)

pasquali

Bewuste gebruiker
Bij mij gaat het er inderdaad om van zo ....mindblowing!
Ik heb Salvia nooit gebruikt met de intentie van : nou ga ik es lekker trippen!
Ik ben er al een paar jaar bekend mee en was blij dat Chimera oprechte interesse toonde!

Have a nice flight to your inside is onze slogan voor als we iemand iets psychoactiefs verkopen!!

RandomDude123

Bewuste gebruiker
pasquali zei:
Ja het is zeker in teressant maar ik waarschuw wel mensen die gewoon lekker willen trippen , het is geen Haha Trip eerder heel interessant.

Ik snap wat je bedoelt. Hetzelfde had ik ook na de laatste keer paddo's. Het was heel interessant en indrukwekkend, maar niet iets waarvan je zegt 'leuk, dat doen we ieder weekend'.

pasquali

Bewuste gebruiker
Idd ik haal er telkens weer wat uit.
Volgende keer DMT for the sake of research.

BTW iemand welles in de K hole geweest?
Zoja voelde dat als bijna dood ervaring?

spacekonijn

Badass junkie
tja kheb met keta wel het een en ander meegemaakt , met lsd en keta al helemaal een groot vaag gebeuren.
maarja ben nooit bijna dood geweest dus hoe weet ik wat een bijna dood-ervaring is?

spacekonijn

Badass junkie
Deranged zei:
Poort met licht zou je dan zien.
tja dat heb ik ook wel eens gezien met mdma op dus dat zegt nog niet zoveel....
wat wel raar is , dat er heel vaak deuren komen tijdens een salvia trip , waar je met moeite doorheen kunt komen of je 'mag' er niet doorheen.
vaak is er ook een ''vrouw'' aanwezig tijdens de trip...'
maar zowel ik als vrienden zijn regelmatig deuren tegengekomen...

pasquali

Bewuste gebruiker
J a die deur...ik had het idee dat het idd een doorgang was een soort spleet...volgens mij ben ik er dus niet geheel doorgegaan omdat die vrouw van Enya me riep.....
Fokking vaag! maar uiteindelijk heel vet als in interessting!!!

spacekonijn

Badass junkie
een vriend van me had meegemaakt dat hij op een draaiend plateau stond...
hij keek rechtvooruit en het plateau draaide rond
voor hem was steeds een muur en af en toe steeds op hetzelfde punt een open deur waar hij doorheen moest springen( hij has dus steeds een zeer korte tijd omdat de muur alweer snel kwam) en daarachter was een kamer waar een man en een vrouw instonden.
hij durfde niet te springen geloof ik...

minn

Badass junkie
Het lijkt wel gewoon een soort real life droom..
Je moet het lef maar hebben zeg...
Leuk report!

pasquali

Bewuste gebruiker
We hebben het gister wederom gedaan omdat het bij Chimera mislukt was.
En wederom was het bij hem mislukt en hij was teleurgesteld.
Ik heb daarna weer een hit genomen alleen op het moment dat ik erin kwam besefte ik dat ik opeens niet meer wou...
Met alle macht probeerde ik eruit te komen.
Zijn jullie geinteresseerd in een filmpje daar van?
Het ziet er echt heel sneu uit.

caatje

Badass junkie
Tuurlijk lijkt een filmpje mij interressant! Ben benieuwed hoe het is, al ben ik er wel erg huiverig voor om op deze manier mezelf (Al is t maar een paar minuten) los te laten.

pasquali

Bewuste gebruiker
Het gevoel dat ik gisteren dus had , inderdaad dat machteloze , ik was net een kind , die niet wou , dat ik iets onomkeerbaars had gedaan.
Chimera zat in het complot met de zingende vrouw.
Ik dacht echt help en vond het daarna stom vanmezelf dat ik me zelf niet heb laten gaan en ertegen vocht.

Chimera

Bewuste gebruiker
Hier dan mijn kort verslagje en de link naar de filmpjes....

Enya stond op de speakers, Nicole zat naast me, de pijp was gevuld en ik was er klaar voor. Met andere woorden de Salvia experience stond voor de deur. In den beginne was ik niet echt onder de indruk en kreeg eigenlijk het idee dat het zal mislukken omdat ik al meerdere heisen had gehad hiervoor. Op een bepaald punt had ik het gevoel dat een deel van mij zo trilde dat ik uit elkaar gereten werd, net als bij een uittreding maar dan heftiger. Dat gevoel bleef de hele trip voorduren en was ergens fijn maar irritant. Dat zelfde gevoel past wel weer bij wat ik zag.

Zoals te zien in het filmpje keek ik de hele tijd naar rechts, daar waar na een kleine overloop onze keuken zich bevind. Het is wat lastig te omschrijven maar ik denk dat dit het best in de buurt komt: Zoals de manier hoe rennende stripfiguurtjes worden getekend, zo aanschouwde ik de muur, een gedeelte van de keuken, een kastje en alle bijkomende kleinigheden die in mijn zicht zaten. Een soort blur effect van snelheid waardoor het leek dat alles wat ik zag zich met rap tempo voortbewoog toch bleef de hele mik mak staan, net als ikzelf. Alsof ik en daarbij alles om me heen tegen de grens aanzat van een "echte" trip. Er wordt aan je getrokken maar je blijft in deze werkelijkheid, je geest wil uit het lichaam maar blijft erin.

Ik vond deze ervaring eigenlijk zeer neutraal, hoe dom ik ook op de video mag staan. Net als de eerste keer op paddo's had ik meer het idee dat dat wat ik ervaarde niet eens zo vreemd was ten opzichte van wat nu werkelijk echt is. En omdat ik al een aantal ervaringen heb met uittredingen kan ik dat gevoel van mezelf, niet van de omgeving, ook verklaren. Ik ben zeker van plan om het nogmaals te doen, omdat ik eigenlijk een beetje teleurgesteld ben in deze ervaring met Salvia.

Remko

De filmpjes staan op: www.entiteiten.net/film

pasquali

Bewuste gebruiker
Het filmpje is dus van de tweede oeens zo ongewilde trip.
Maar of ik nou wilde of niet, ik werd erin meegesleept!

spacekonijn

Badass junkie
leuk filmpje..
ik herken bij ieder filmpje altijd iets van mezelf

- dat mompelen
- dat 'alles is zeg maar huhuh '
het idee dat je het niet mag vertellen omdat je de woorden niet kunt vinden ofzo , heel apart

pasquali

Bewuste gebruiker
Ja!!!
Dat van het niet 'mogen vertellen heel bizar!!!
Soms keek ik opzij naar Remko en die keek me ook zo aan van alsof hij in het 'complot' zat met mijn trip ofzo....

Hehe laat maar ik kom niet uit mn woorden!

lot

Badass junkie
ja dat heb ik gelezen ja :)

maar toch en ze blijft maar herhalen 'ik wil het niet' 'ik wil niet trippen'
maar waarom voelde het dat je niet wilde trippen dan?

caatje

Badass junkie
Kheb net de filmpjes gekeken, zoals ik het voor mezelf bekijk is het niks voor mij. Te ver weg, te diep denk ik. Het lijkt me echt wel spannend en stiekum zou ik het wel willen proberen maar dat wat ik net schreef houdt me erg tegen.

pasquali

Bewuste gebruiker
Het was opeens zo van dat ik nie meer wist wat ik had gedaan ofzo maar wel wist dat ik iets had gedaan...ik liet me niet gaan

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Bedankt voor het delen van die filmpjes! 't Is toch wel iets heel persoonlijks. Het ziet er heel heftig en serieus uit vind ik.

Bovenaan