Ik heb ze nu 22 dagen. Ze staan de hele dag buiten(of het moet klote weer zijn/s'nachts vriezen). Ze beginnen al lekker te ruiken als je de plantjes aanraakt. Ik heb er 3:
4 mei 2006:
Plant 1:
Dag 1: 10 cm
Dag 22: 24 cm
Goede stabiele plant lijkt het te zijn. Topjes lijken al te komen, flinke vertakkingen over de hele plant. Grote bladeren.
---
Plant 2:
Dag 22: 23cm
Leek wat zwak op het begin, tot ongeveer een week geleden. Ziet er nu heel sterk uit. Sterke steel en bladeren. Goede vertakkingen en beginsellen van toppen.
---
Plant 3:
Dag 1: 8 cm
Dag 22: 20 cm
De kleinste van de 3. 1 van de bladeren is schuin gegroeid door een schimmel die ze heeft opgelopen. Maar dat komt goed. Nog weinig vertakkingen.
---
Dit zijn ze nu, ik zal blijven updaten in dit topic
4 mei 2006:
Plant 1:
Dag 22: 24 cm
Goede stabiele plant lijkt het te zijn. Topjes lijken al te komen, flinke vertakkingen over de hele plant. Grote bladeren.
---
Plant 2:
Dag 22: 23cm
Leek wat zwak op het begin, tot ongeveer een week geleden. Ziet er nu heel sterk uit. Sterke steel en bladeren. Goede vertakkingen en beginsellen van toppen.
---
Plant 3:
Dag 1: 8 cm
Dag 22: 20 cm
De kleinste van de 3. 1 van de bladeren is schuin gegroeid door een schimmel die ze heeft opgelopen. Maar dat komt goed. Nog weinig vertakkingen.
---
Dit zijn ze nu, ik zal blijven updaten in dit topic