Kwaliteit wiet in de shops

Casrus

DF-koning
Rook niet vaak genoeg, maar ik had laatst polm gekocht ergens in Amsterdam en dat was abominabel.

madhatter

Bewuste gebruiker
laatste keer dat ik in 020 was vond ik het ook nietmeer prettig. die drukte en de shops. kom je daar binnen zit alles vol en ze bekijken je daar alsof je een moord gaat doen en vondt de wiet ook niet echt goed.

Laatst bewerkt:

FerdFatoehaus

Badass junkie
laatste keer dat ik in 020 was vond ik het ook nietmeer prettig. die drukte en de shops. kom je daar binnen zit alles vol en ze bekijken je daar alsof je een moord gaat doen en vondt de wiet ook niet echt goed.
was toen in 4 shops gegaan en de beste was toen als ik mij niet vergis ?
Je mag geen namen van vendors plaatsen hier.

Laatst bewerkt:

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Op basis van 1 ervaring vind je dat wiet in de shops van minder kwaliteit is?
Probeer eens andere shops. Zijn er best veel in amsterdam, goede en mindere shops.
Onlangs daar nog geweest en ga steeds naar dezelfde shops.
De wiet was verdorie meer dan subliem.

N3K0

Badass junkie
Was het een voorgedraaide? Of topje?

Want voorgedraaide zijn sowieso goor 😇

• Like
Waarderingen: ljuv

TheRealKoekert

Bewuste gebruiker
Recent nog geweest en top spul gekocht. Liberty haze. Biscotti mints. Narsty glue. Tangerine
G13. Maar je moet de goede shops weten te vinden.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Recent nog geweest en top spul gekocht. Liberty haze. Biscotti mints. Narsty glue. Tangerine
G13. Maar je moet de goede shops weten te vinden.
Mijn ervaring is hier en op meer plaatsen gek genoeg dat de drukste shops niet altijd de beste zijn. Ga hier naar een rustige shop nog geen 50 meter van een hele drukke die veel betere wiet en hasj heeft. Die zit er ook al ruim 16 jaar , en heeft specialiteiten zoals medicinale wiet. En geen opgefokte thc percentages. Toch wordt ik fijner 'stoned' van de oude vertrouwde shop. Zal wel liggen aan de locatie desbetreffende shop zit net niet aan een drukke weg.

Maar in de andere shop die erg druk is vind ik de kwaliteit erg gekelderd sinds paar jaar. Terwijl de rustige shop al jaren een vaste lijst heeft en altijd perfecte soft drugs.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Mijn ervaring is hier en op meer plaatsen gek genoeg dat de drukste shops niet altijd de beste zijn. Ga hier naar een rustige shop nog geen 50 meter van een hele drukke die veel betere wiet en hasj heeft. Die zit er ook al ruim 16 jaar , en heeft specialiteiten zoals medicinale wiet. En geen opgefokte thc percentages. Toch wordt ik fijner 'stoned' van de oude vertrouwde shop. Zal wel liggen aan de locatie desbetreffende shop zit net niet aan een drukke weg.

Maar in de andere shop die erg druk is vind ik de kwaliteit erg gekelderd sinds paar jaar. Terwijl de rustige shop al jaren een vaste lijst heeft en altijd perfecte soft drugs.

Dit dus. Die drukke shops hebben veel voorraad nodig, wiet moet snel groeien, bloeien, drogen en word meestal nog eens niet goed gecured. De minder drukke shops kunnen voldoen aan de vraag en de kwekers kunnen meer tijd stoppen in goed afgewerkte wiet.

TheRealKoekert

Bewuste gebruiker
Elke shop kan goede wiet hebben. Daar kom je achter door te vragen of je de wiet mag zien en ruiken. Iets wat er goed uit ziet en goed ruikt zal zeer waarschijnlijk ook goed zijn. Wel opletten dat je niet teveel betaalt. Dat is vaak vooral bij de eerste paar shops die je tegenkomt vanaf centraal station. Maar dan heb je alsnog wel goede wiet hoor. Echt slechte wiet ben ik eigenlijk nooit tegengekomen in Amsterdam. (Al is het ook een beetje wat je uitgeeft natuurlijk. Voor 8 euro hoef je niet heel veel te verwachten) Verder kun je een grammetje kopen om te testen in de shop. Bevalt het? Koop je nog een paar gram. En je kan altijd internet raadplegen over de betreffende strain. (leafy)

Verder heb ik het idee dat shops met meerdere vestigingen die hun eigen wiet kruisen (en kweken?)vaak de betere zijn. Zeker als ze ook cannabis-cup rewards hebben gewonnen. Wil niet zeggen dat een onbekende shop geen goede wiet kan hebben hoor. Kijken en ruiken is the way to go. Mag dat niet in amsterdam dan is dat eigenlijk al een beetje verdacht wat mij betreft. De laatste keer deed geen enkele shop daar moeilijk over.

Laatst bewerkt:

henkie2

Bewuste gebruiker
Cannabis moet gelegaliseerd worden!

Kan iedereen lekker zelf hoeveel die maar wilt van z'n eigen medicijn/genotmiddel kweken, en is er meer mogelijk op het gebied van reguleren/controleren van kwaliteit van cannabis in shops.

Oh ja, ontopic: geen klachten hier over de kwaliteit van de wiet/hasj bij mijn lokale cannabisboer! Al jaren consistent en tegenwoordig zelfs goedkoper dan voor corona :sunglasses:

Casrus

DF-koning
Cannabis moet gelegaliseerd worden!

Kan iedereen lekker zelf hoeveel die maar wilt van z'n eigen medicijn/genotmiddel kweken, en is er meer mogelijk op het gebied van reguleren/controleren van kwaliteit van cannabis in shops.

Oh ja, ontopic: geen klachten hier over de kwaliteit van de wiet/hasj bij mijn lokale cannabisboer! Al jaren consistent en tegenwoordig zelfs goedkoper dan voor corona :sunglasses:
Totdat ze er auto of combine harvester mee gaan rijden.

Bovenaan