Je baseert deze uitspraak op 1 ervaring?Ligt het aan mij of is de kwaliteit van de wiet in amsterdam ernstig minder geworden.
K was jaren en jaren gestopt maar recent een jount gerookt
Stukke minder geworden lijkt het?
Je mag geen namen van vendors plaatsen hier.laatste keer dat ik in 020 was vond ik het ook nietmeer prettig. die drukte en de shops. kom je daar binnen zit alles vol en ze bekijken je daar alsof je een moord gaat doen en vondt de wiet ook niet echt goed.
was toen in 4 shops gegaan en de beste was toen als ik mij niet vergis ?
ja sorry vergeet da iedere keer hé . danku voor de herhinneringJe mag geen namen van vendors plaatsen hier.
Mijn ervaring is hier en op meer plaatsen gek genoeg dat de drukste shops niet altijd de beste zijn. Ga hier naar een rustige shop nog geen 50 meter van een hele drukke die veel betere wiet en hasj heeft. Die zit er ook al ruim 16 jaar , en heeft specialiteiten zoals medicinale wiet. En geen opgefokte thc percentages. Toch wordt ik fijner 'stoned' van de oude vertrouwde shop. Zal wel liggen aan de locatie desbetreffende shop zit net niet aan een drukke weg.Recent nog geweest en top spul gekocht. Liberty haze. Biscotti mints. Narsty glue. Tangerine
G13. Maar je moet de goede shops weten te vinden.
nu na corona moet het allemaal snel gaan hé!Het is overal een beetje van hetzelfde. Shops die je naaien en shops die topspul leveren. Ik heb in amsterdam nooit wat slechts gehad.
Mijn ervaring is hier en op meer plaatsen gek genoeg dat de drukste shops niet altijd de beste zijn. Ga hier naar een rustige shop nog geen 50 meter van een hele drukke die veel betere wiet en hasj heeft. Die zit er ook al ruim 16 jaar , en heeft specialiteiten zoals medicinale wiet. En geen opgefokte thc percentages. Toch wordt ik fijner 'stoned' van de oude vertrouwde shop. Zal wel liggen aan de locatie desbetreffende shop zit net niet aan een drukke weg.
Maar in de andere shop die erg druk is vind ik de kwaliteit erg gekelderd sinds paar jaar. Terwijl de rustige shop al jaren een vaste lijst heeft en altijd perfecte soft drugs.
Totdat ze er auto of combine harvester mee gaan rijden.Cannabis moet gelegaliseerd worden!
Kan iedereen lekker zelf hoeveel die maar wilt van z'n eigen medicijn/genotmiddel kweken, en is er meer mogelijk op het gebied van reguleren/controleren van kwaliteit van cannabis in shops.
Oh ja, ontopic: geen klachten hier over de kwaliteit van de wiet/hasj bij mijn lokale cannabisboer! Al jaren consistent en tegenwoordig zelfs goedkoper dan voor corona![]()