kruistolerantie-psilocybine-LSD

psilocybine

Bewuste gebruiker
ik vroeg me af als ik bv: paddo's genomen heb , kan ik dan morgen of over morgen nog goed (volledig) trippen op lsd ?
of als ik lsd gedaan heb kan ik dan de dag of in de week nog gaan trippen op paddo's ?

ik trip graag, dus zou ik als ik dit weekend paddo's of lsd doe
het volgend weekend kunnen trippen op iets anders mogelijk is ?

alvast bedankt :wave:

Aldous

Belezen gebruiker
Mijn ervaring is dat je niet het volledige effect krijgt, zeker niet al een dag later. De geldt voor combinatie van lsd/paddos&truffels/lsa. Ik zou minimaal een maand wachten anders is je trip echt veel minder sterk!

Ellesdee

Badass junkie
yep er is kruistolerantie...
je kan t beste 4 tot 14 dagen wachten voordat je weer lsd of paddo's gebruikt...

Jeller

Badass junkie
Ik heb eens getript op paddo's en dag er achter voor mijn eerste keer LSD.. ik had niet het gevoel dat het minder was als anders

psilocybine

Bewuste gebruiker
oh nou , dan moet ik mijn lsd maar even bewaren :)
ik bewaar ze in aluminiumfolie en heb ze in een zakje gedaan, het zakje heb ik opgeborgen in een ijzere doosje en het doosje in mijn kast :mrgreen:
doe ik het goed ? en hoelang blijf mijn lsd dan goed ? (het zijn blotters) :wave:

Qocaïne

Badass junkie
Ik vroeg mij dit zojuist eigenlijk ook af.
Ik dacht dat er geen kruistolerantie zou zijn, omdat het beide andere stoffen zijn.

Maar goed om te weten dat dit er wel is! :)

flashkop

Bewuste gebruiker
Jawel, jawel zeker kruistolleratntie, beter even w8en ik had eerst paddo's op en erna lsa, lsa gaf niks nu zul je zeggen lsd is geen lsa, maar tis wel een afgeleide en ik ben er echt tamelijk zeker van dat dit ook niet zou lukken..

Qocaïne

Badass junkie
Potverdikkeme zeg!
Heb afgelopen zaterdag gepaddoëd. Hoop wel dat de LSD goed zijn werk zal doen. Zal preies één week later zijn.. (aanstaande zaterdag)

psilocybine

Bewuste gebruiker
Qocaïne zei:
Potverdikkeme zeg!
Heb afgelopen zaterdag gepaddoëd. Hoop wel dat de LSD goed zijn werk zal doen. Zal preies één week later zijn.. (aanstaande zaterdag)
ik heb vorige week zondag(11de) ook gepaddo't^^ en heb afgelope zaterdag (eergisteren) ook nog goed kunnen trippen op LSD ..

psilocybine

Bewuste gebruiker
psilocybine zei:
ik bewaar ze in aluminiumfolie en heb ze in een zakje gedaan, het zakje heb ik opgeborgen in een ijzere doosje en het doosje in mijn kast :mrgreen:
doe ik het goed ? en hoelang blijf mijn lsd dan goed ? (het zijn blotters) :wave:

reactie graag :flushed:

Qocaïne

Badass junkie
psilocybine zei:
Qocaïne zei:
Potverdikkeme zeg!
ik heb vorige week zondag(11de) ook gepaddo't^^ en heb afgelope zaterdag (eergisteren) ook nog goed kunnen trippen op LSD ..

Ok, dan zal het allemaal vast wel meevallen :)

Reactie op je vraag.. je hebt denk ik al in meerdere topics kunnen lezen dat je LSD het beste donker, droog kunt bewaren. Tevens in alluminium folie en zorgen dat er niet te veel temperatuurswisselingen zijn!

Dit blijkt de LSD af te breken.. evenals licht. Daarom ook de alluminiumfolie.

Als jij aangeeft de LSD te bewaren in alluminiumfolie, op te bergen in een metalen bakje en deze in je kamer op te ruimen (in constante temperatuur) zal het vast goed zijn :)

psilocybine

Bewuste gebruiker
uit internet bronnen heb ik besloten om de 14 maar te trippen en niet om de week , de meeste site's geve aan dat de tolerantie van paddo (4 a 14 dagen is) waar ik weel een beetje mijn twijfels over heb (en lsd na 3 dagen of meer er geen of bijna geen vemindering van het effect is) achja ik ga toch maar telkens 2 weken wachten voor terug lsd,ofpaddo of een ander tripmiddel gebruik :rolleyes:
:wave:

psilocybine

Bewuste gebruiker
psilocybine zei:
uit internet bronnen heb ik besloten om de 14 maar te trippen en niet om de week , de meeste site's geve aan dat de tolerantie van paddo (4 a 14 dagen is) waar ik weel een beetje mijn twijfels over heb (en lsd na 3 dagen of meer er geen of bijna geen vemindering van het effect is) achja ik ga toch maar telkens 2 weken wachten voor terug lsd,ofpaddo of een ander tripmiddel gebruik :rolleyes:

ketamine telt niet mee in mijn "om de 14 dagen" progamma :rolleyes:

Jeller

Badass junkie
je kan wel altijd trippen hoor, maar je moet dan blijven hoger doseren.. keb eens paddo's, lsd en nog eens lsd gedaan over 3 dagen..

en de dag voor de paddo's ook mdma ma da zal er wel nie veel toedoen e

en alleen de derde dag heb ik wa meer lsd moeten pakken

Alleen al het gezond verstand zegt dat je na een trip best even wacht tot je volgende.
Een trip vrvaagt veel van je lichaam en dus moet je lichaam achteraf recupereren.

Das een kwestie van op een verstandige manier omgaan met drugs.

Jeller

Badass junkie
van je lichaam?

kvind dat dat juist niets van je lichaam vraagt, alleen van je geest..

normaal zou ik ook geen 4 dagen na elkaar drugs gebruiken, maar dat was op een festival hé

Ok, je "geest" is de verzameling van chemische processen die in je hoofd plaatsvinden.
Laat ons zeggen dat drugs het evenwicht verstoren, en dat je na een trip weer enige tijd nodig hebt om alles op zen plaats te laten komen, het evenwicht herstellen...

psilocybine

Bewuste gebruiker
ik heb besloten het Zo te doen .. om de 3 weken te trippen en telkens eens af te wisselen van het trip middel .. als ik eens een keertje niet kan wachten dan 2 weken :rolleyes: maar dan ga ik wel een weekje extra wachten tot de volgende trip :wink:

Qocaïne

Badass junkie
Vroeg me net iets af... hoe zit het met andere tripmiddelen zoals Ketamine?

Kruistolerantie LSD keta? / Paddo's Keta?

Ellesdee

Badass junkie
Dissociatie

Het is een geestesgesteldheid waarin bepaalde gedachten, emoties, waarnemingen of herinneringen buiten het bewustzijn worden geplaatst, tijdelijk niet 'oproepbaar' zijn of minder samenhang vertonen. Letterlijk betekent dissociatie 'ontkoppeling' of 'uiteenvallen'.

Osi`

Bewuste gebruiker
psilocybine zei:
psilocybine zei:

reactie graag :flushed:
Zullen zeker goed zijn hoor :tongueout: Khad mijn tripjes een maand anderhalve maand bewaart in mijn schuif in mijn kamer, in aluminiumfolie en dan dit in een wietzakje. En het werkte nog altijd zeer goed naar behoren.
Als je dotjes hebt, zijn die dacht ik wel, meer beveiligd tegen licht of temperatuursveranderingen. Omdat het erin zit, en niet op het papiertje gelijk zegeltjes. En ik had zegeltjes.

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Had ook ergens gehoord dat LSD goed blijft in je koelkast, waarschijnlijk omdat de temparatuur daar constant is

Mindless1985

Badass junkie
Ja maar Qocaine, als je je koelkast 10 seconden open hebt, gaat hij echt niet meer dan een graad verwarmen hoor. Hij zit dan in een paar minuten weer op temperatuur en dus als je hem zeg even reëel 14x open doet dan zal hij nooit meer dan een graad verschillen. Plus dat LSD in warme(re) omgevingen sneller vervliegt.

Qocaïne

Badass junkie
Dzy zei:
Ja maar Qocaine, als je je koelkast 10 seconden open hebt, gaat hij echt niet meer dan een graad verwarmen hoor. Hij zit dan in een paar minuten weer op temperatuur en dus als je hem zeg even reëel 14x open doet dan zal hij nooit meer dan een graad verschillen. Plus dat LSD in warme(re) omgevingen sneller vervliegt.

Dzy, het was dan ook meer als geintjuh bedoeld :beer:

Bovenaan