kristal ket en ket?

slunse

Bewuste gebruiker
aangezien jij het topic opstarte lijkt het me niet verwonderlijk als je dat niet zou weten..

flash kieke

Wijs gebruiker
slunse zei:
aangezien jij het topic opstarte lijkt het me niet verwonderlijk als je dat niet zou weten..

Dat topic is al oud hoor :wink:

En wat heeft mijn antwoord dan te maken met dees topic?
Ik vroeg wat het verschil was tussen christal ket en ket :wink:

En dat je kristallen plat stampt en dan poeder wordt weet het kleinste kind he :)

slunse

Bewuste gebruiker
dat is het hem juist.. het enige verschil tussen crystal ket en ket is het verschil tussen kristallen en poeder :mrgreen:
als jij beweert te weten dat kristallen poeder worden als ze je platstampt dan zou je ook het vershil tussen crystalket en ket moeten weten en leek dit topic me overbodig, nee?

flash kieke

Wijs gebruiker
slunse zei:
dat is het hem juist.. het enige verschil tussen crystal ket en ket is het verschil tussen kristallen en poeder :mrgreen:
als jij beweert te weten dat kristallen poeder worden als ze je platstampt dan zou je ook het vershil tussen crystalket en ket moeten weten en leek dit topic me overbodig, nee?

Een naam van een drug en een uitleg is iets anders :)

slunse

Bewuste gebruiker
ja idd.. het verschil wordt gemaakt door een simpele vertaling van crystal naar kristal en 2 seconden redeneren..

NexxtGen

Belezen gebruiker
Ik dacht ook dat de kristalvorm de puurste vorm was. Maar dan kom ik weer in de war met een vroegere ervaring van mij toen ik voor de eerste keer ket gebruikt (hoho, zelfs de enigste keer :) ) Toen we toen naar de ket keken was het poeder maar bestaat poeder niet uit kristalletjes? Maar aangezien ik 3 volle sleutelpuntjes nodig had om ook maar IETS te voelen (naderhand vond ik toch wel dat ik gruwelijk hard ben gegaan maar dat terzijde) kan het toch geen kristalvorm geweest zijn van ket?
Oftewel ik praat in mezelf want ik space weer .... sorry voor het in gebruik neme van dit stukje forum doei

*NexxtGen gaat naar bedje toe en t.v. kijken want slapen gaat niet lukken voor de komende 3 dagen...

zommes

Badass junkie
Is niet erg.

Je mag wel een topic maken in het 'onzin' forum met teksten in bovenstaande stijl over het onderwep: damesondergoed. Lijkt mij wel trippy.

Bovenaan