Allergisch voor ket?

mitchieee

Wijs gebruiker
Ik had laatst bulk ket gehaald alleen waarneer ik het zelf probeerde kreeg ik de volgende dat ontzettende jeuk op verschillende plekken tot uitslag, ik was echt overtuigd dat het troep was het was (suiker ket) maar het deed zijn werk wel,

nu heb ik maar bij een vertrouwde dealer ket naaldjes gehaald wat er erg goed uitzag en het effect naar wens was, naar mijn verbazing de volgende dag weer 3 plekken waar ik uitslag kreeg nu bij me enkels en me reet

Ik zou het als ik jou was eerst laten testen hier kun je in mijn ogen vrij weinig mee aangezien je niet weet met zekerheid kunt wat het is, en of het dus wel daadwerkelijk keta is.

Heb zelf persoonlijk nog nooit iemand gehoord die uitslag kreeg na gebruik van ketamine.

Eerst testen dus

VJ_LSD72

Bewuste gebruiker
Je hebt waarschijnlijk ketamine versneden met levamisol gesneden gekocht. Die rommel gebruiken ze ook voor het versnijden van coke. Dump die dealer. Zoek een andere hogerop in de supplychain.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ik wist het ook niet, maar kennelijk krijgen sommige mensen inderdaad huiduitslag van ketamine. Het is wel een zeldzame bijwerking.

Laatst bewerkt:
Bovenaan