geen idee , in de sjamaan hebben ze bladeren die echt van heel goede kwaliteit zijn.Chimera zei:Van welke leverancier moet het zijn dan?
En moet dat in combinatie met cacao?
afz pasquali![]()
SpacingBen zei:de natuurlijke heroine, mmmmmmmmmm
PharmaPhreeK zei:Ik was laatst in de smart shop op zoek naar kratom en die vent zei dat ze het van de schappen hadden moeten halen omdat het illegaal was geworden!!!!
SpacingBen zei:En terecht denk ik, de smartshopeigenaar in Apeldoorn is namelijk niet de enige "deskundige" die ik het heb horen vergelijken met heroine! Kan uiteraard niet uit ervaring spreken, maar misschien is het te vergelijken met Ephedra, en de chemische/onnatuurlijke vorm hiervan: Speed...
pasquali zei:Maar het is wel een opiaat toch?
Want als je op Iboga ben t mag je het absoluut eerste paar dagen niet hebben , is mij verteld door deskundige Waldo!
zommes zei:pasquali zei:Maar het is wel een opiaat toch?
Want als je op Iboga ben t mag je het absoluut eerste paar dagen niet hebben , is mij verteld door deskundige Waldo!
Ja het is wel een opiaat. Maar dat betekent niet dat het meteen op heroine lijkt.
Is Iboga een afkickkliniek?
pasquali zei:Maar het is wel een opiaat toch?
zommes zei:SpacingBen zei:En terecht denk ik, de smartshopeigenaar in Apeldoorn is namelijk niet de enige "deskundige" die ik het heb horen vergelijken met heroine! Kan uiteraard niet uit ervaring spreken, maar misschien is het te vergelijken met Ephedra, en de chemische/onnatuurlijke vorm hiervan: Speed...
Het wordt vergeleken met Opium, niet met heroine. Elke gek die dat doet en zichzelf deskundige noemt moet toch echt ff een boekje gaan lezen.
Ephedra IS natuurljike amfetamine, dus ook speed. Net zo ongezond, alleen dan "uit de natuur". Als je zuivere amfetamine hebt kan je beter dat gebruiken imo, niet van die irritante bij-effecten.
Kratom heeft wat weg van opium en een beetje coke. Je wordt verdoofd in je hoofd maar krijgt wel energie in je lichaam. Ik vind roken de chillste manier omdat dan dat verdoofd in je hoofd het beste naar boven komt. Thee zetten was ook wel relaxed.
Pasquali, ik werd ook misselijk ervan. Je kan het beste dan ff wat warme melk drinken.
Waarom zou ik uberhaupt mijn gebruik willen rechtvaardigen? Tegenover wie? Wat jij of wie dan ook ervan vinden dat ik graag iets neem in het weekend zal me verder een rotzorg zijn. Het gaat erom wat ik vind, en ik vind het prima zo. Hou alsjeblieft op met dit gelul, ik word er een beetje moe van. Je snapt er allemaal geen reet van.SpacingBen zei:Ps, jij reageert zo, puur om je gebruik te rechtvaardigen... Net zoals ik het gebruik van natuurproducten wil goedpraten door over zwaardere/verslavendere drugs wat negatiever na te denken, en dus ook wat negatiever te reageren als het om deze drugs gaat...
Ben jij een pro dan?PharmaPhreeK zei:Amateurs.
Deranged zei:Waarom zou ik? Die Kratom shit kan me gestolen worden.
PharmaPhreeK zei:Gasten jullie voeren een belachelijke discussie en treden compleet off topic.
Kratom is geen opiaat. Effect ervan lijkt op een opiaatachtige en het wordt ook welleens gebruikt door heroineverslaafden als ze af kicken. daarom heeft die vent gezegt dat het op heroine lijkt.
Doen jullie overigens nooit een search? als je kratom in google intiept krijg je er al uberveel info over.
Amateurs.
ja het is verkrijgbaarPharmaPhreeK zei:Weet iemand of het spul nog te verkrijgen is bij de smartshop ?