Kratom

pasquali

Bewuste gebruiker
Heb laatst Kratom xtract gebruikt en het effect was best lekker alleen werd ik beetje misselijk erna.
Kan ik het beter eten ipv drinken volgende keer?

A

Anonymous

Gast
Je bent gestopt met roken he?
Schaf een vaporizer aan of maak er zelf 1tje...
Roken is volgens mij de beste(of leukste) manier om te consumeren..

A

Anonymous

Gast
Waarom gebruik je geen iboga om het stoppen wat draaglijker te maken?

spacekonijn

Badass junkie
roken werkt te kort hoor , je moet er gewoon een pot thee van zetten.

bij de smartshop de sjamaan hebben ze hele goede bladeren te koop ( geen extract ) . dit werkt echt beter dan dat extract en is ook goedkoper.

flink veel thee van maken en idd heel fijn effect :)

Dr. Tommy

Badass junkie
van die bladeren ben ik laatst misselijk geworden en het effect was ook waardeloos..nix dus

voor mij dan

pillywilly

Experimenterende gebruiker
vond het ook gaaf spul,... had het poeder meedere malen...
in de melk ,lepetje draaien en ZSM weg zien te krijgen.

best grappig en je wordt er lekker moe van :P

spacekonijn

Badass junkie
Chimera zei:
Van welke leverancier moet het zijn dan?

En moet dat in combinatie met cacao?

afz pasquali :wave:
geen idee , in de sjamaan hebben ze bladeren die echt van heel goede kwaliteit zijn.
heb de extracten uit die potjes ook geprobeerd en daarbij vergeleken vond ik die bladeren veel sterker...

lijkt een beetje op GHB maar dan een opiaat, eerst energie daarna word je lekker moe...
en toch de hele avond een beetje in een aparte status , ja leuk spul :sunglasses:

www.de-sjamaan.nl misschien vind je hier iets meer over leverancier

pasquali

Bewuste gebruiker
Ik vond het effect ook heel erg lekker alleeen werd ik dus op de lange termijn misselijk en moest kotsen...
ga volgende keer poeder gebruiken in chocomelk denk ik..
Een van mn bazen zweert erop en drinkt elke ochtend een kop...dussuh
bottoms up!!

BillyBilo

Badass junkie
SpacingBen zei:
de natuurlijke heroine, mmmmmmmmmm

sure sure, was het maar zo he, dan waren er weer een paar problemen opgelost.

het heeft wel iets wat weg van een opiaat achtige werking, maar hero is toch heel wat anders, heb laatst 6 gram van die shit proberen te nuttigen, nou het komt echt niet in de buurt. leuk verkopers praatje, daar houd het ook bij op.

PharmaPhreeK

Belezen gebruiker
Ik was laatst in de smart shop op zoek naar kratom en die vent zei dat ze het van de schappen hadden moeten halen omdat het illegaal was geworden!!!!

BacingsPen

Badass junkie
PharmaPhreeK zei:
Ik was laatst in de smart shop op zoek naar kratom en die vent zei dat ze het van de schappen hadden moeten halen omdat het illegaal was geworden!!!!

En terecht denk ik, de smartshopeigenaar in Apeldoorn is namelijk niet de enige "deskundige" die ik het heb horen vergelijken met heroine! Kan uiteraard niet uit ervaring spreken, maar misschien is het te vergelijken met Ephedra, en de chemische/onnatuurlijke vorm hiervan: Speed...

zommes

Badass junkie
SpacingBen zei:
En terecht denk ik, de smartshopeigenaar in Apeldoorn is namelijk niet de enige "deskundige" die ik het heb horen vergelijken met heroine! Kan uiteraard niet uit ervaring spreken, maar misschien is het te vergelijken met Ephedra, en de chemische/onnatuurlijke vorm hiervan: Speed...

Het wordt vergeleken met Opium, niet met heroine. Elke gek die dat doet en zichzelf deskundige noemt moet toch echt ff een boekje gaan lezen.

Ephedra IS natuurljike amfetamine, dus ook speed. Net zo ongezond, alleen dan "uit de natuur". Als je zuivere amfetamine hebt kan je beter dat gebruiken imo, niet van die irritante bij-effecten.

Kratom heeft wat weg van opium en een beetje coke. Je wordt verdoofd in je hoofd maar krijgt wel energie in je lichaam. Ik vind roken de chillste manier omdat dan dat verdoofd in je hoofd het beste naar boven komt. Thee zetten was ook wel relaxed.

Pasquali, ik werd ook misselijk ervan. Je kan het beste dan ff wat warme melk drinken.

pasquali

Bewuste gebruiker
Maar het is wel een opiaat toch?
Want als je op Iboga ben t mag je het absoluut eerste paar dagen niet hebben , is mij verteld door deskundige Waldo!

zommes

Badass junkie
pasquali zei:
Want als je op Iboga ben t mag je het absoluut eerste paar dagen niet hebben , is mij verteld door deskundige Waldo!

Ja het is wel een opiaat. Maar dat betekent niet dat het meteen op heroine lijkt.

Is Iboga een afkickkliniek?

Mindless1985

Badass junkie
zommes zei:
pasquali zei:

Ja het is wel een opiaat. Maar dat betekent niet dat het meteen op heroine lijkt.

Is Iboga een afkickkliniek?

Iboga is de vermalen wortelbast van de plant Tabernanthe iboga, die voorkomt in het regenwoud van Centraal-Afrika: met name in Gabon en Congo. Het bevat een dozijn indole alkaloïden, waarvan ibogaïne de belangrijkste is. Ibogaïne is een sterke psychoactieve stof. In hoge doseringen heeft het een hallucinogene werking. Iboga-visioenen hebben betrekking op alle vijf de zintuigen. Bij sommigen leidt het tot een ontmoeting met het Goddelijke. Onder de inheemse bevolking wordt het middel gebruikt door te kauwen op de wortelbast, bijvoorbeeld om gedurende de jacht dagen achtereen alert en bewegingsloos te blijven, of om via visioenen in contact te komen met voorouders.

1e resultaat bij google

zommes

Badass junkie
Ok duidelijk.

Maar waarom noemt ze het dan "op Iboga" zijn...?

pasquali zei:

BacingsPen

Badass junkie
zommes zei:
SpacingBen zei:

Het wordt vergeleken met Opium, niet met heroine. Elke gek die dat doet en zichzelf deskundige noemt moet toch echt ff een boekje gaan lezen.

Ephedra IS natuurljike amfetamine, dus ook speed. Net zo ongezond, alleen dan "uit de natuur". Als je zuivere amfetamine hebt kan je beter dat gebruiken imo, niet van die irritante bij-effecten.

Kratom heeft wat weg van opium en een beetje coke. Je wordt verdoofd in je hoofd maar krijgt wel energie in je lichaam. Ik vind roken de chillste manier omdat dan dat verdoofd in je hoofd het beste naar boven komt. Thee zetten was ook wel relaxed.

Pasquali, ik werd ook misselijk ervan. Je kan het beste dan ff wat warme melk drinken.

Tsja, jouw bericht doet niets anders dan mij heel erg laten twijfelen... Jij zegt dit, iemand met een 6 jarige studie zegt weer dat, en tegelijkertijd geloof ik dus NOOIT dat speed niet schadelijker is dan ephedra... (en hoe vaak vind je nou eenmaal zuivere speed, het wordt 9/10 verkocht door "crimminelen"...)

en welke bijeffecten heb je het over? Hartkloppingen heb ik nooit echt gehad, mijn hartslag gaat na 1 ephedra zelfs niet eens merkbaar omhoog...

Speed is net als heroine, een drug voor mensen die geen genoegen kunnen nemen met minder... (mijn mening dan...)

ps, Het is juist goed dat ik me (nog) tevreden kan stellen met een middel dat niet veel sterker is dan 10 koppen koffie?

Deranged

Badass junkie
Ben man, je snapt er geen reet van. Je hebt nog nooit amfetamine geprobeerd dus kom niet met dot soort gelul aan. Begint een beetje irritant te worden.

BacingsPen

Badass junkie
Kan mij t schelen? Feit blijft dat je beter iemand kan afraden om drugs te gebruiken dan dat je iemand het gevoel geeft dat er weinig/geen risico's aan verbonden zijn...
(ja ik weet het, moet ik zelf ook niet zomaar meer doen...)

Verder heeft het te maken met een gevecht tussen mijn verstand en mijn gevoel...

En nog iets, check deze site eens over Ephedra:
http://www.drugsweb.nl/drugsweb415.asp

Deze site heeft mij (voor ik met ephedra begon) het gevoel gegeven dat het gebruik van Ephedra nauwelijks risico's met zich mee brengt, en daar geloof ik (nu ik er ervaring mee heb) dus helemaal niets meer van! Ze zouden op deze site (die toch echt wel kritisch is over de meeste andere drugs) veel meer de nadruk moeten leggen op de risico's!

Owja, en mijn mening is misschien verkleurd, feit blijft dat ik mensen kapot heb zien gaan aan de speed & XTC... Ik ken verder nauwelijks mensen die het effect van ephedra de moeite waard vinden, laat staan mensen die erdoor in de shit zitten nu!

Jullie vinden het mss dom om elke dag XTC te gebruiken omdat het geen zin heeft, toch ken ik mensen die het in de vakantie 7 dagen achter elkaar hebben gebruikt... En die lui zagen er daarna uit als zombies...

Dat mij (niet altijd even reeele) mening over speed/XTC niet klopt, dat is jammer, maar kwaad kan het zeker niet vind ik!

Ps, jij reageert zo, puur om je gebruik te rechtvaardigen... Net zoals ik het gebruik van natuurproducten wil goedpraten door over zwaardere/verslavendere drugs wat negatiever na te denken, en dus ook wat negatiever te reageren als het om deze drugs gaat...

BacingsPen

Badass junkie
En trouwens, door wat er laatste tijd op DF gebeurd/gezegd is, ben ik juist negatiever geworden over speed... En dat terwijl ik het bijna geprobeerd had laatst...

Deranged

Badass junkie
SpacingBen zei:
Ps, jij reageert zo, puur om je gebruik te rechtvaardigen... Net zoals ik het gebruik van natuurproducten wil goedpraten door over zwaardere/verslavendere drugs wat negatiever na te denken, en dus ook wat negatiever te reageren als het om deze drugs gaat...
Waarom zou ik uberhaupt mijn gebruik willen rechtvaardigen? Tegenover wie? Wat jij of wie dan ook ervan vinden dat ik graag iets neem in het weekend zal me verder een rotzorg zijn. Het gaat erom wat ik vind, en ik vind het prima zo. Hou alsjeblieft op met dit gelul, ik word er een beetje moe van. Je snapt er allemaal geen reet van.

zommes

Badass junkie
Naja, Ben geeft zelf al aan dat hij krom bezig is.

Maar gebruik rechtvaardigen... dat betwijfel ik ook ten zeerste. Ik denk juist dat Deranged wel een van de laatste hier is die zijn gebruik gaat proberen te rechtvaardigen, hij heeft een punt over speed, that's it.

PharmaPhreeK

Belezen gebruiker
Gasten jullie voeren een belachelijke discussie en treden compleet off topic.

Kratom is geen opiaat. Effect ervan lijkt op een opiaatachtige en het wordt ook welleens gebruikt door heroineverslaafden als ze af kicken. daarom heeft die vent gezegt dat het op heroine lijkt.

Doen jullie overigens nooit een search? als je kratom in google intiept krijg je er al uberveel info over.
Amateurs.

BillyBilo

Badass junkie
PharmaPhreeK zei:
Gasten jullie voeren een belachelijke discussie en treden compleet off topic.

Kratom is geen opiaat. Effect ervan lijkt op een opiaatachtige en het wordt ook welleens gebruikt door heroineverslaafden als ze af kicken. daarom heeft die vent gezegt dat het op heroine lijkt.

Doen jullie overigens nooit een search? als je kratom in google intiept krijg je er al uberveel info over.
Amateurs.

Het gebruik van kratom tijdens de afkick van hero is alleen omdat het de afkick verschijnselen wat dempt, door dat het zich aan de mu receptoren bindt. waardoor je die need to wat minder hebt. maar nee, geen fuck aan die shit. je kan nog beter benzo's nemen :P :beer:
Ik vind de opiaat achtige werking echt heel teleurstellend.

Psilo

Bewuste gebruiker
Ik vond er persoonlijk niet zo veel eigenlijk. Beetje lekker en een beetje misselijk..
Een goedje waar je tientallen jaren voor de cel in gaat in Thailand zou toch iets moeten doen.

Enkele maanden geleden nog eens gekocht....is toch nog wel verkrijgbaar!

Bovenaan