Gambolitasjuh
Bewuste gebruiker
Ik ben nu al een jaar verslaafd aan Kratom, ik neem iedere dag zo'n 12-17 gram over de dag heen. Het lukt me gewoon niet om ermee te stoppen. Ik krijg ernstige afkickverschijnselen, ik voel me echt doodziek gewoon, zweten, angstig, onrustig, spierpijn, koppijn en mijn depressie en adhd symptomen worden erg versterkt. Kratom helpt me daar normaal bij, daarom ben ik er ook verslaafd aan geraakt. Maar ik ben gewoon klaar met die afhankelijkheid.
Ik heb een paar vragen erover:
- Zou je aanraden geleidelijk te stoppen of in 1 keer?
- Als hier mensen zitten die er ook verslaafd aan zijn geweest, hoelang duurde de afkickverschijnselen?
- En hoe voelde je je toen je er vanaf was? Ik ben namelijk best wel bang dat het zo goed helpt dat ik me zonder klote ga voelen. Maar misschien klopt daar wel helemaal niks van en voel ik me zonder veel beter. Ik heb geen idee omdat ik geen dag zonder ga.
Ik heb een paar vragen erover:
- Zou je aanraden geleidelijk te stoppen of in 1 keer?
- Als hier mensen zitten die er ook verslaafd aan zijn geweest, hoelang duurde de afkickverschijnselen?
- En hoe voelde je je toen je er vanaf was? Ik ben namelijk best wel bang dat het zo goed helpt dat ik me zonder klote ga voelen. Maar misschien klopt daar wel helemaal niks van en voel ik me zonder veel beter. Ik heb geen idee omdat ik geen dag zonder ga.