De Gezonde Snuiver zei:Moet wel slechte shit zijn dan. Enige harddrugs waar ik ooit van gekotst heb is alcohol. En dan in ZEER extreme gevallen.
Himself zei:met alcohol is het altijd zo mysterious wanneer je gaat kotsen... ik kan op een goeie dag een krat leeg zuipen en niet kotsen maar op een slechte dag... oei....

dennis zei:Als je moet kotsen van sos hoeft dat niet te betekenen dat ie slecht is.
Van heel goede sos is algemeen bekend dat veel mensen ervan moeten kokhalzen of soms zelfs kotsen..
Ook van xtc zijn er veel mensen die er even van moeten kotsen..
Het zijn natuurlijk stoffen die een heftige reactie teweegbrengen in je lichaam en de natuurlijk reactie van je lichaam daarop is kotsen...
en dan weer gewoon verder praten alsof er niks is gebeurd. Mja, voelde me niet slecht, dus ga ook niet een beetje zielig lopen doen. Mensen die me kenden die wisten het ook wel van me. Was echt standaard op een gegeven moment. Mja gelukkig tegenwoordig niet meer zo'n last van. Houd alles netjes binnen tegenwoordig.

niet echt een raar verhaal .. maar snap niet waarom je het over dubbele lovertjes gaat hebben .. want zegt mij persoonlijk helemaal niets!mathijs zei:Ik vind het eigenlijk niet zo'n raar verhaal![]()
ja ik ken hetmathijs zei:Nee ok, op die manier...maar goed, het is ook wel begrijpelijk, je hebt het de hele avond met je vrienden over zo'n bepaalde soort pillen, dan ga je dat ook overnemen op het forum.