kotsen ..

cunt

Wijs gebruiker
heey mensen,
ik heb een vraagje .. ik gebruik nog niet zolang sos .. (doe het ook niet vaak..)
en de laatste 2x dat ik gebruikt heb moest ik kotsen .. en ik vroeg me af of dat erg is ..? en waardoor het komt ..

weet iemand dit?
grtzz

Mr. XTC

Belezen gebruiker
ik denk dat het slechte sos was, een vriend van mij die regelmatig gebruikt had laatst ook slechte sos en heeft de hele dag lopen kotsen.

cunt

Wijs gebruiker
ik heb alleen gehad dat ik ff moest kotsen ..
ik heb iets van 5 min boven de plee gehangen .. en omdat ik een beetje last van m'n maag had heb ik vingers in m'n keel gedouwt en toen alles eruit gekotst .. daarna voelde ik me gewoon perfect!
heel apart ..

en de andere keer had ik er ook wat pilletjes bij op .. en toen kwam het vanzelf, maar had ook heel weinig gegeten die dag, zou het daar ook aan kunnen liggen?

Mac...

Badass junkie
Dat je misselijk wordt van drugs is natuurlijk niet zo vreemd. Je duwt ten slotte een niet lichaams-eigen stof in je lijf en als je op dat moment al enigszins zwakker bent kan dat resulteren in misselijkheid en dus ook :kots:

In principe niet direct schadelijk, maar als je er vaker last van hebt, zul je moeten overwegen of het je waard is.

cunt

Wijs gebruiker
nou, het kotsen vind ik opzich geen probleem .. dat doe je ff .. dan drink je ff wat om de smaak weg te krijgen en je merkt er niets meer van .. maar vroeg me gewoon af of het heel erg was ofzo ..
ben nogal een rookie op dit gebied zeg maar :wink:
maar bedankt voor de reacties ..
en als iemand anders nog ervaringen of iets anders te melden heeft .. graag! :grin:

Deranged

Badass junkie
Moet wel slechte shit zijn dan. Enige harddrugs waar ik ooit van gekotst heb is alcohol. En dan in ZEER extreme gevallen.

cunt

Wijs gebruiker
De Gezonde Snuiver zei:
Moet wel slechte shit zijn dan. Enige harddrugs waar ik ooit van gekotst heb is alcohol. En dan in ZEER extreme gevallen.

ik kots vrij snel van alcohol :)
hoef niet eens echt dronken te zijn om dat voor elkaar te krijgen

Himself

Belezen gebruiker
met alcohol is het altijd zo mysterious wanneer je gaat kotsen... ik kan op een goeie dag een krat leeg zuipen en niet kotsen maar op een slechte dag... oei....

dennis

Newbie
kotsen

Als je moet kotsen van sos hoeft dat niet te betekenen dat ie slecht is.
Van heel goede sos is algemeen bekend dat veel mensen ervan moeten kokhalzen of soms zelfs kotsen..

Ook van xtc zijn er veel mensen die er even van moeten kotsen..

Het zijn natuurlijk stoffen die een heftige reactie teweegbrengen in je lichaam en de natuurlijk reactie van je lichaam daarop is kotsen...

matthijs

Badass junkie
Himself zei:
met alcohol is het altijd zo mysterious wanneer je gaat kotsen... ik kan op een goeie dag een krat leeg zuipen en niet kotsen maar op een slechte dag... oei....

Een moment van zwakte en.... :kots:

cunt

Wijs gebruiker
Re: kotsen

dennis zei:
Als je moet kotsen van sos hoeft dat niet te betekenen dat ie slecht is.
Van heel goede sos is algemeen bekend dat veel mensen ervan moeten kokhalzen of soms zelfs kotsen..

Ook van xtc zijn er veel mensen die er even van moeten kotsen..

Het zijn natuurlijk stoffen die een heftige reactie teweegbrengen in je lichaam en de natuurlijk reactie van je lichaam daarop is kotsen...

tnx voor je reactie :) denk dat dit het is ..
want heb al redelijk wat gesnoven en daarvoor had ik het helemaal niet .. en deze sos was toch echt wel goed ... voelde me erna gewoon heel erg goed!

grtz

jacey

Experimenterende gebruiker
Nou, mijn vriend had het vaak op feesten als die pillen slikte dat die opeens ergens in een hoekje stond te kotsen. Dat was ook maar even en daarna voelde die zich weer helemaal ok. Later kwam het ook voor dat die al moest kotsen voordat hij binnen was en voordat hij wat geslikt heeft. Hij zegt zelf dat het door de spanning komt, hij geniet ontzettend van feesten en de spanning dat die ernaartoe gaat is al genoeg voor hem om te spugen. Ik denk zelf dat het een soort herkenning is van het lichaam. Het lichaam weet dat die wat binnen gaat krijgen van die troep en reageert er al op.

Mac...

Badass junkie
Herkenning. Heb ik ook last van gehad. Je voelt je dan ook niet echt slecht, maar je meot gewoon ff kotsen. Alleen sommige mensen keken een beetje vreemd op als ik met ze aan het praten was en dan draaide ik ff mijn hoofd om en dan ff :kots: en dan weer gewoon verder praten alsof er niks is gebeurd. Mja, voelde me niet slecht, dus ga ook niet een beetje zielig lopen doen. Mensen die me kenden die wisten het ook wel van me. Was echt standaard op een gegeven moment. Mja gelukkig tegenwoordig niet meer zo'n last van. Houd alles netjes binnen tegenwoordig.

cunt

Wijs gebruiker
ja dat heb ik dus ook! voel me helemaal niet beroerd ofzo .. maar moet gewoon ff kotsen en ga dan gewoon weer lkkr verder waar ik mee bezig was :)

snuggz

Newbie
ik heb het ook weleens dat ik moet nekken maar dat komt dan omdat ik dan te snel snuif nadat ik gegeten heb. laat eerst je eten zakken voordat je wat door je neus jaagt :grin:

Jeller

Badass junkie
Kheb nog maar 2 keer moetne kotsen sinds de zomer en daarvoor was het zeker 8 jaar geleden.. Van XTC heb ik nog niet moeten overgeven, maar ik heb wel al gehad dat ik van die rare boeren moest laten (dat was wel van een dikke mdma capsule).. sos heb ik 1 keer gedaan en daar merkte ik niets aan mijn maag.. Dat gespannen gevoel en dan kotsen kan ik wle begrijpen.. als ik ene pilletje op heb ben ik ook zeer zenuwachtig meestal, maar eens hij opkomt is dat helemaal weg :grin:
Kheb nog al mensen zien kotsen op mdma vooral omdat dat zo openklapt in je maag.. maar over coke en kotsne heb ik nog niets gehoord

flash kieke

Wijs gebruiker
ik heb eens moete kotsen van 3 dubbele pillen

ik zat in een pita naast den disco en ik begon te voelen dak moest kotsen

ik snel naar buiten op de grond gezeten paar keer moeten kotsen toen ,maar na elke keer dat ik kotste kreeg ik amper lucht,weet iemand oe dit kwam?

na het kotsen voelde ik mij de max en daarna gaan feesten he :mrgreen:

Deranged

Badass junkie
Een dubbele pil is een pil met twee keer de dosis mdma die er normaal inzit. Dacht niet dat ik jou nog iets over drugs hoefde te vertellen dus verwacht eigenlijk dat je met een smartass verhaal over dat het niet bestaat enzo komt. :mrgreen:

Mac...

Badass junkie
Er bestaat geen normale dosis die in pillen zit en eigk is het nu best wel nutteloos aan het worden.

on-topic please!

Deranged

Badass junkie
Stel dat je een Rolex heb van 100 mg dan zal ee dubbele Rolex van de zelfde maker dus 200mg bevatten, dat idee is 't een beetje. :wave:

cunt

Wijs gebruiker
mathijs zei:
Ik vind het eigenlijk niet zo'n raar verhaal :confused:
niet echt een raar verhaal .. maar snap niet waarom je het over dubbele lovertjes gaat hebben .. want zegt mij persoonlijk helemaal niets!
tekentjes zeggen nog steeds niets over de inhoud ..

matthijs

Badass junkie
Nee ok, op die manier...maar goed, het is ook wel begrijpelijk, je hebt het de hele avond met je vrienden over zo'n bepaalde soort pillen, dan ga je dat ook overnemen op het forum.

cunt

Wijs gebruiker
mathijs zei:
Nee ok, op die manier...maar goed, het is ook wel begrijpelijk, je hebt het de hele avond met je vrienden over zo'n bepaalde soort pillen, dan ga je dat ook overnemen op het forum.
ja ik ken het :)
maar toch .. probeer dat gewoon voor je te houden
en als je een pil getest hebt en je weet het aantal mgtjes mdma van zo'n pil kan je verder praten, dan weet de rest ook waar je het ongeveer over hebt :)

maxtc

Experimenterende gebruiker
ik heb het laatst ook een keer gehad maar ik had ook behoorlijk wat gezopen en toen ff een dikke toef genomen toen heb ik een beetje gekotst en daarna was het weer over

Jeller

Badass junkie
mja kotsen van weed na alcohol is vrij normaal voor beginnende gebruikers.. zelf al heb je veel evaring met alletwee apart dan kan het nog goed verkeerd vallen als je smoren na drinken niet zo gewoon bent..
door elkaar gebruiken is wel makkelijker meestal.. op nieuwjaar heb ik het wel moeten doen en het is goed afgelopen

Ik weet dat dir een oude topic is maar denk wel dat mensen dit lezen. Als je kotst van coke kan je beter is laten testen. Als het slechte coke is dan kan je betere proberen. Als je nog steeds moet kotsen beter mee stoppen. Bij sommige drugs moet ik ook ineens kotse en ben er mee gestopt met het spul waarvan ik moet kotsen bv: xtc omdat het niet altijd fijn is boven de pot te hangen

Bovenaan