Kotsen met XTC.

Bscw

Belezen gebruiker
NexxtGen zei:
Bscw zei:
De pillen die ik slik zijn egt veel anders dan andere pillen:

1. Ze zijn egt HEEL vies.
2. Hoe meer water hoe erger je je voelt(heb ik niet bij andere pillen)
3. En het is niet egt en HEEEEL super gevoel als bij echte
dikke MDMA pillen zoals bv Tulpjes ofso.
quote]

erm zoek andere pillen?

heb ik al gevonden, heb en dealer gevonden die ze zelf maakt:

Smileys.

Sgele™

Experimenterende gebruiker
Bscw zei:
NexxtGen zei:
Bscw zei:
De pillen die ik slik zijn egt veel anders dan andere pillen:

1. Ze zijn egt HEEL vies.
2. Hoe meer water hoe erger je je voelt(heb ik niet bij andere pillen)
3. En het is niet egt en HEEEEL super gevoel als bij echte
dikke MDMA pillen zoals bv Tulpjes ofso.
quote]

erm zoek andere pillen?

heb ik al gevonden, heb en dealer gevonden die ze zelf maakt:

Smileys.

Smileys zijn vet! Ik heb nu dollars waar ik verschrikkelijk van over m'n nek ga...of het nou een halfje of een hele is... ik eindig op de plee :(

Ik ga wel die tip van die rennies eens proberen!

sanos

Newbie
ik heb dit enkel als ik er vanaf 4-5 tegelijk inneem
eens de pillen opkomen krijg ik braakgevoel maar heb het wel (tot nu toe) altijd kunnen inhouden

Sgele™

sanos zei:
ik heb dit enkel als ik er vanaf 4-5 tegelijk inneem
eens de pillen opkomen krijg ik braakgevoel maar heb het wel (tot nu toe) altijd kunnen inhouden

jij bent echt niet lekker he? 4/5 pillen tegelijk??

flashkop

Bewuste gebruiker
steek nooit van je leven iets met een dollar opgedrukt, tenzij je 8uur wil prakken en dan echt prakken....

MetaalKonijn

Badass junkie
Vorig weekend nog 2 blauwe dollars, en dat was een skeve toestand, verder niets mis mee. Maar jij hebt 8 uren lang liggen braken? :P

Funky Monkey

Badass junkie
Ik heb er 1 keer van gekotst, de eerste keer was dat, ik weet het nog als de dag van gister (dat was het niet overigens :mrgreen:). We hadden bij mij thuis 1 pilletje genomen om te kijken wat het met je doet, alles leuk en aardig het beviel goed en we gingen naar de stad om lekker te stampen. Eenmaal in de stad aangekomen was het weer een uurtje later dus we mochten het 1ste halfje nemen. Dus ik slik dat stukkie in spoel het weg met water, en na 5 minuten voelde ik me toch ineens beroerd. Dus ik trek een moeilijk hoofd en ga wat sneller lopen, net toen ik het gevoel kreeg dat ik moest kotsen vroeg me maatje: "Neger gaat het wel een beetje?" dus ik steek me duim op zonder om te kijken en loop nog iets sneller. Terweil ik liep kwam ineens de aanmaak limo er via dezelfde weg als dat het erin gegaan was weer uit. :flushed: (Allemaal netjes op de grond en nergens een nat plekje te zien :mrgreen:). Toen het er eenmaal uit was, voelde ik me weer helemaal top... en had ontiegelijke honger. Wij naar de snackbar met ogen die boekdelen spraken, een hamburgertje naar binnen gewerkt en het 2de halfje maar ingenomen aangezien dat 1ste halfje toch niet gewerkt had. Dat was ook de enigste keer dat ik naar de snackbar heb gegeten terweil ik woezig was :P

Wat hebben we hier van geleerd?
Wij hebben hieruit kunnen concluderen dat, in een uur tijdsbestek 2 tot 4 glazen in plaats van 2 liter limonade ook ruim volstaat om uitdroging tegen te gaan :mrgreen:

Sgele™

MetaalKonijn zei:
Vorig weekend nog 2 blauwe dollars, en dat was een skeve toestand, verder niets mis mee. Maar jij hebt 8 uren lang liggen braken? :P

nee niet acht uur lang braken :grin: vlak voordat ie inslaat, moet ik kotsen...daarna voel je je wel oke.. maar geen rush ofzo.. en da's jammer

Bovenaan