Kotsen met XTC.

Bscw

Belezen gebruiker
Hallo beste mensen,

Ik had een vraagje over wat mij laatst is gebeurt.
De laatste keer had ik van die XTC kroontjes(groene)
van 50 mg mdma per stuk niet echt veel marja had er
3 geslikt. Dus de shit werkt en ik voel me al aardig wause.
Maar vanaf het moment dat ik 't geslikt had voelde ik me
niet zo lekker(ze zijn niet echt lekker dat zijn de meeste pilletjes niet
maar deze waren echt om van te kotsen. Dus ik kotste 2 keer
achterelkaar. Mijn vraag is hoe komt dit want dit is ZEER verneukt.

Peace-out. :stoned:

Jeller

Badass junkie
Veel mensen moeten 1 keer kotsen als de pil inslaat, MDMa kan nog vrij zwaar op de maag liggen, het is dan ook chemische troep :wink:

Meestal gaat de misselijkheid snel over, maar soms kan hij blijven aanhouden zoals bij jou.. op zich is daar niets mis mee, het is alleen niet leuk :cry:

Bscw

Belezen gebruiker
Jeller zei:
Veel mensen moeten 1 keer kotsen als de pil inslaat, MDMa kan nog vrij zwaar op de maag liggen, het is dan ook chemische troep :wink:

Meestal gaat de misselijkheid snel over, maar soms kan hij blijven aanhouden zoals bij jou.. op zich is daar niets mis mee, het is alleen niet leuk :cry:

Denk je dat het de volgende keer weer gebeurt
en kan het aan het water liggen dat ik drink?
Dat ik teveel drink ofso?

SpacePack

Belezen gebruiker
heb er ook regelmatig last van vooral als ik hele stukken moet lopen, dan krijg ik meestal steken in me maag bij elke stap die ik zet en dan is het meestal :kots:

Santatrip

Belezen gebruiker
Ik heb laatst op loveland hetzelfde meegemaakt. Terwijl ik het nog nooit eerder heb gehad! Wel voel ik mijn buik heel erg rommelen na het slikken maar deze keer had ik weinig gegeten van te voren en omdat het warm was heel veel water gedronken.

Ik denk dat daar juist het probleem lag, op nuchtere maag veel water en dan nog n pilletje erbij. Weet niet of jij precies hetzelfde had, maar ik had gewoon teveel en te snel gedronken. Maarja, nooit te laat om te leren :wink:

Bscw

Belezen gebruiker
Santatrip zei:
Ik heb laatst op loveland hetzelfde meegemaakt. Terwijl ik het nog nooit eerder heb gehad! Wel voel ik mijn buik heel erg rommelen na het slikken maar deze keer had ik weinig gegeten van te voren en omdat het warm was heel veel water gedronken.

Ik denk dat daar juist het probleem lag, op nuchtere maag veel water en dan nog n pilletje erbij. Weet niet of jij precies hetzelfde had, maar ik had gewoon teveel en te snel gedronken. Maarja, nooit te laat om te leren :wink:

Ja dat had ik :stoned:

Supervlieg

Wijs gebruiker
Ik heb ook teveel genomen, veel water gedronken en zo goed als niks gegeten (tot vanmiddag na dan) en mijn maag is volledig naar de cracket

Bscw

Belezen gebruiker
Supervlieg zei:
Ik heb ook teveel genomen, veel water gedronken en zo goed als niks gegeten (tot vanmiddag na dan) en mijn maag is volledig naar de cracket

Vanaf nu maar ff wat gezonde shit eten voor het pilletje.

:stoned:

Supervlieg

Wijs gebruiker
Bscw zei:
Supervlieg zei:

Ik heb gister meer dan goed gegeten, savonds/snachts/sochtends alleen niks meer.

Bscw

Belezen gebruiker
Supervlieg zei:
Bscw zei:
Supervlieg zei:

Ik heb gister meer dan goed gegeten, savonds/snachts/sochtends alleen niks meer.

Vanaf moek gewoon ff nadenke voor
ik die shit achterover douw.
Maar deze XTC was ook gewoon foking vies.
Ik krijg altijd kotsneigingen van deze Shit.

MissDior

Bewuste gebruiker
ALs je de volgende keer xtc gaat nemen, haal je vantevoren bij de etos tabletjes tegen misselijkheid, domperidon heten die volgens mij,
werkt perfect, als je een gevoelige maag hebt.

:wave:

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Bscw zei:
Jeller zei:

Denk je dat het de volgende keer weer gebeurt
en kan het aan het water liggen dat ik drink?
Dat ik teveel drink ofso?

Kan heel goed.. Van te veel water tijdens xtc moet ik zelf altijd wel kotsen..

Carlitos

Badass junkie
Ik moet meestal alleen kotsen als ie in me keel blijft hangen.
Kan er niet meer al 6/7 nemen dan moet ik wel kotsen meestal.

Verder kots ik niet van xtc :confused:

thunder-droopy

Belezen gebruiker
heb zelf ook nog geen ene keer genekt van xct! meestal drink ik ook niet erg veel, meestal wacht ik tot de pil is ingeslagen dan neem ik wat drinken en dan een uur of 2 uur later weer wat, nog nooit ergens last van gehad.

Bscw

Belezen gebruiker
thunder-droopy zei:
heb zelf ook nog geen ene keer genekt van xct! meestal drink ik ook niet erg veel, meestal wacht ik tot de pil is ingeslagen dan neem ik wat drinken en dan een uur of 2 uur later weer wat, nog nooit ergens last van gehad.

Bij mij was 't egt de pil zelf.
Die was gewoon FOKINg vies en chemisch.

zaagmans

Bewuste gebruiker
Bscw zei:
Hallo beste mensen,

het enige goede antwoord (na weer vele fout antwoorden hier) is dat de serotonine release te snel op gang komt. Dit veroorzaakt de misselijkheid. Sommige mensen hebben dat. Als je een tijdje gebruikt kan het weg gaan door de gewenning

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
zaagmans zei:
Bscw zei:
Hallo beste mensen,

het enige goede antwoord (na weer vele fout antwoorden hier) is dat de serotonine release te snel op gang komt. Dit veroorzaakt de misselijkheid. Sommige mensen hebben dat. Als je een tijdje gebruikt kan het weg gaan door de gewenning

Dat is niet het enige goede antwoord. Van te veel water drinken moet je ook kotsen :wink:

zaagmans

Bewuste gebruiker
Safire zei:
zaagmans zei:
Bscw zei:
Hallo beste mensen,

Dat is niet het enige goede antwoord. Van te veel water drinken moet je ook kotsen :wink:

Jawel hoor, maar als je zo begint: van teveel vitamine B moet je ook kotsen. Als je een zak zoute drop opvreet moet je ook kotsen

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Maar dat werd niet gevraagd. Er werd gevraagd 'kan het er aan liggen dat ik te veel drink?'. Er werd niet gevraagd of het lag aan zoute drop...

space scientist

Wijs gebruiker
Bscw zei:
thunder-droopy zei:

ja maar je proeft hem toch niet :grin: of kauw jij er op?

Supervlieg

Wijs gebruiker
space scientist zei:
Bscw zei:
thunder-droopy zei:

ja maar je proeft hem toch niet :grin: of kauw jij er op?
Ik proeg hem ook nooit, maar het idee alleen al dat er een veelvoud van die fiese vrienden in mijn maag zit geeft me soms wel groene neigingen.

Ik heb echter nooit last gehad van misselijkheid of kotsen, gelukkig.

Sgele™

Experimenterende gebruiker
Ik had in een ander topic dit ook aangehaald ja.. eerste pil is 9 van de 10 keer foute boel bij mij..zodra de rush komt, ga ik over m'n nek..laat 'm altijd ff uitwerken een beetje dan, en dan de volgende, dan geen problemen... ik blijf het raar vinden, maar toch blij dat ik niet de enige ben :rolleyes:

bersenka

Experimenterende gebruiker
Ligt aan de pil denk ik. Heb ook wel eens pillen gehad waar ik misselijk van werd (op verschillende avonden). Terwijl ik dat normaal nooit heb.

Kan ook zijn doordat je zenuwachtig bent, bijv al een keer gekotst en dan weer bang om te kotsen. maar dat zal het wel niet zijn bij jou

Armani7

Bewuste gebruiker
ik heb nog nooit gekotst door X :grin: en neem altijd 2-3 sterke tegelijk, enkel beetje misselijkheid tijden rush (dus dan even chillen met watertje en dan feesten maar :smoke:

zaagmans

Bewuste gebruiker
bersenka zei:
Ligt aan de pil denk ik. Heb ook wel eens pillen gehad waar ik misselijk van werd (op verschillende avonden). Terwijl ik dat normaal nooit heb.

Kan ook zijn doordat je zenuwachtig bent, bijv al een keer gekotst en dan weer bang om te kotsen. maar dat zal het wel niet zijn bij jou

Zoals al eerder aangegeven: Overgeven kan komen door het op gang komen van een te grote stroom serotonine. Gebeurt bij veel mensen. Of er kan troep in je pillen zitten.

Shiva1982

Belezen gebruiker
Ik ga (bijna) nooit over m'n nek van xtc. Ik denk dat dat komt omdat ik het meestal inneem met vruchtensap of chocomel. En als dat niet voor handen is, met cola ofzow. Ik weet het, het is het laatste waar je op z'n moment zin in hebt, maar volgens mij is het wel beter voor je maag :wink:

nicole1973

Belezen gebruiker
ik heb dat alleen als ik TE veel in een x neem... misschien volgende x niet 3 tegelijk in nemen...

De dag er na ben ik altijd wat misselijk maar ook meer door een hol chemisch gevoel in mijn maag.. als ik er dan nog een neem s avonds.. word ik misselijk.. neem ik halve en dan half uur later andere helft gaat super... misschien wast gewoon te veel

gizmo

Newbie
IK geloof dat het door een slechte pil komt ,heb er nog nooit last van gehad maar omdat hier geen goeie pillen meer zijn te krijgen heb ik er steeds vaker last van

takedown84

Belezen gebruiker
ik heb eergistere ook voor de 4de keer xtc gepakt en kvoelde mezelf goed nzo tot de dag erna, Toen moest ik kotse... had ik koppijn ... dit heb ik normaal nooit?
het was wel de eerste keer dat ik het gewoon thuis deed met wat een vriend en m'n broer (m'n broer wist vn niks xD). mss van de stres dat hij het zou zien ofzo?! kweet ni waar dat het aan lag

Bscw

Belezen gebruiker
De pillen die ik slik zijn egt veel anders dan andere pillen:

1. Ze zijn egt HEEL vies.
2. Hoe meer water hoe erger je je voelt(heb ik niet bij andere pillen)
3. En het is niet egt en HEEEEL super gevoel als bij echte
dikke MDMA pillen zoals bv Tulpjes ofso.

Zoek anders maar ff op groene kroontjes bij pill reports.

Bscw

Belezen gebruiker
Je hebt dus eigenlijk meer en High gevoel dan echt Love.
En beetje Love en dat duurt maar half uur ofso.

PEACE :stoned:

nutsss

Wijs gebruiker
Ik heb niet de hele thread gelezen dus wellicht dubbel maar een middeltje waar sommigen baat bij hebben is eerst 2 rennies nemen en dan pas de xtc.

Sommige pillen geven al direct die misselijkheid en als je dat een keer gehad hebt is het ook nog een psychologisch probleem, dan krijg je al kotsneigingen als je denkt aan het slikken van die 'zooi'.

Ze kleiner maken en in een lege capsule stoppen kan ook werken en slikt makkelijker.

Bscw

Belezen gebruiker
nutsss zei:
Ik heb niet de hele thread gelezen dus wellicht dubbel maar een middeltje waar sommigen baat bij hebben is eerst 2 rennies nemen en dan pas de xtc.

Sommige pillen geven al direct die misselijkheid en als je dat een keer gehad hebt is het ook nog een psychologisch probleem, dan krijg je al kotsneigingen als je denkt aan het slikken van die 'zooi'.

Ze kleiner maken en in een lege capsule stoppen kan ook werken en slikt makkelijker.

Thanx nutsss, zal ik zeker doen.

Peace :stoned:

NexxtGen

Belezen gebruiker
Bscw zei:
De pillen die ik slik zijn egt veel anders dan andere pillen:

1. Ze zijn egt HEEL vies.
2. Hoe meer water hoe erger je je voelt(heb ik niet bij andere pillen)
3. En het is niet egt en HEEEEL super gevoel als bij echte
dikke MDMA pillen zoals bv Tulpjes ofso.
quote]

erm zoek andere pillen?

Bovenaan