Kosten 150gr?

SlayeR

Newbie
Voor 1gr hier betaal ik 8-10 euro.

Maar ik veronderstel, als ik in grotere hoeveelheid koop.
Dat de prijs per/gram toch gaat dalen.

Ik verwachte iets van 3-4 euro de gr.
Nou ik weet niet wat jullie betalen.

Elektronik_dynamite

Badass junkie
nou ok ik zal er ff concreet antwoord op geven :)
voor speed hier betaal je per gram zo tussen de 7-10 euro
in grote hoeveelheden daalt dat naar zon 4-5 euro per gram
dus zon 600 euro mits ik het goed hebt

boy

Bewuste gebruiker
Elektronik_dynamite zei:
ga uit van 5-10 euro per gram dat keer 150 en je hebt de uitkomst

Zo werkt dat niet helemaal. Grotere afname, dus minder betalen per gram. Ik denk dat je voor 150 gram zo'n 300 tot 450 euro kwijt bent (dan heb je kwaliteit), afhankelijk bij wie je het haalt.

Bal0n

Badass junkie
Ik heb van mensen gehoord die een voor een kilo amph minder dan 500 euro betalen? Ik weet alleen niet hoe dicht die bij de source zitten.

boy

Bewuste gebruiker
Dat is wel goedkoop, netjes als je het al voor 500e kan krijgen :mrgreen: . Maar dan koop je of meer dan een kilo, of je hebt shit, of je haalt het direct bij de fabriek. Ik moet toch al ruim het dubbele betalen voor een kilo.

500e zou wel een goede prijs zijn btw :stoned:

BillyBilo

Badass junkie
ik betaal 5 euro pergram en dat is fluwelen nog wat shit en het doet niet echt pijn in je neus maar damn ik hou echt van speed de laatste tijd :P

roaren*

Bewuste gebruiker
als je inderdaad dicht bij de bron zit en in grote hoeveelheden koopt..

1euro de gram..

zelf nog nooit zo weinig betaald hoor.. maar speed in grote hoeveelheden vinden is moeiluk :cry:

ukipuki

Experimenterende gebruiker
per 100 gram wordt gerekent en dan betaal je 300€. Dus voor 150 gram is het dus 450€. En het is van zeer goede kwaliteit. Alle zo is het toch hier.

boy

Bewuste gebruiker
In principe zo lang als je maar wilt. Als je het goed afgesloten bewaard (desnoods gekoeld) kan je het volgens mij wel jaren bewaren.

Ik vind het zelf alleen niet te doen, want die shit stinkt echt te erg. De geur blijft weken tot maanden hangen op de plaats waar je het bewaard.

Frisko

Badass junkie
boy zei:
In principe zo lang als je maar wilt. Als je het goed afgesloten bewaard (desnoods gekoeld) kan je het volgens mij wel jaren bewaren.

Ik vind het zelf alleen niet te doen, want die shit stinkt echt te erg. De geur blijft weken tot maanden hangen op de plaats waar je het bewaard.
idd,ik ruik al hoe mn bureau lade's rieken!!! :P
echte goeie speed ruikt echt goor!!!! :hearteyes:

Mac...

Badass junkie
Is misschien wel zo verstandig, zeker als het voor eigen gebruik is.
Net als een slof sigaretten, als je er veel hebt zijn ze ook zo op.

Koekwauzz

Newbie
Ik betaal 5 euries voor een goede gulle gram pep. En idd. pep meurt inderdaad een uur in wind! Vindt het wel wat weghebben van een enorme penetrante zweetvoetenlucht!

crazy jack

wat een pryzen worden hier genoemd,zo duur?voor 150 gram speed betaalde ik 225 euro....goede speed,legt er net aan hoe je connecties zijn,en of de dealer te vertrouwen is en t niet met manitol vermengt oid.

The SpinDoctor

Icequeens zei:
mogen jullie allemaal blij zijn...hier betaal je op zijn minst aus$200 voor EEN GRAM base... :angry: :cry:

Ik weet niet waar jij het over hebt, maar ik bedoel gewoon die goeie ouwe amfetamine, methamfetamine is wat jij bedoelt volgens mij.
Ben het hier nog niet tegengekomen, en als dat zou gebeuren zou ik er eerst eens goed over nadenken...... Is toch een ander verhaal!

Icequeen

Bewuste gebruiker
snap de hele bewoording en preziese verschilen ook niet, maar hier is base populair en wat mij uitgelegd wordt is dat het een puurdere vorm van speed is..voordat het zeg maar versneden is. het is ook nattig en als het droog is doet ie het niet meer zo goed.
meth is hier helemaal populair en heet dus vooral ice/crystal, maar goed zoals overal te wereld veranderen de bijnamen constant. voor meth betaal je dus op z'n minst aus$300, ligt er een beetje aan waar je woont.
maar ik heb het al eerder in een ander onderwerp gezegt, zo heel erg rampzalig en dramatisch is meth nou ook alweer niet hoor. het is iets anders dan speed, maar zelfde principe. en niet iedereen is direct verslaafd of slaat losraak mensen neer!
maar goed, desalnietemin, het blijft een enorm dure hobby hier! speed, meth, pillen of coke...alles is superduur (vergeleken met nederland en groot brittanie dan, er zijn vast wel landen waar het nog belachelijker duurder is) :wave:

The SpinDoctor

Icequeens zei:
snap de hele bewoording en preziese verschilen ook niet, maar hier is base populair en wat mij uitgelegd wordt is dat het een puurdere vorm van speed is..voordat het zeg maar versneden is. het is ook nattig en als het droog is doet ie het niet meer zo goed.
meth is hier helemaal populair en heet dus vooral ice/crystal, maar goed zoals overal te wereld veranderen de bijnamen constant. voor meth betaal je dus op z'n minst aus$300, ligt er een beetje aan waar je woont.
maar ik heb het al eerder in een ander onderwerp gezegt, zo heel erg rampzalig en dramatisch is meth nou ook alweer niet hoor. het is iets anders dan speed, maar zelfde principe. en niet iedereen is direct verslaafd of slaat losraak mensen neer!
maar goed, desalnietemin, het blijft een enorm dure hobby hier! speed, meth, pillen of coke...alles is superduur (vergeleken met nederland en groot brittanie dan, er zijn vast wel landen waar het nog belachelijker duurder is) :wave:

Misschien zijn we wel te "bang" gemaakt door de media en valt het wel mee, is eigenlijk bij alle drugs al zo geweest....

Trip Unit

Bewuste gebruiker
SlayeR zei:
Voor 1gr hier betaal ik 8-10 euro.

Maar ik veronderstel, als ik in grotere hoeveelheid koop.
Dat de prijs per/gram toch gaat dalen.

Ik verwachte iets van 3-4 euro de gr.
Nou ik weet niet wat jullie betalen.
Dus dat :grin:

S ][Nickname][

Bal0n zei:
Ik heb van mensen gehoord die een voor een kilo amph minder dan 500 euro betalen? Ik weet alleen niet hoe dicht die bij de source zitten.
kan ja. pep is niet zo duur om te maken.
:rolleyes: kan je nagaan hoeveel winst er word gemaakt op die mensen die het voor een tientje p/g kopen

Wortel

Bewuste gebruiker
Elektronik_dynamite zei:
nou ok ik zal er ff concreet antwoord op geven :)
voor speed hier betaal je per gram zo tussen de 7-10 euro
in grote hoeveelheden daalt dat naar zon 4-5 euro per gram
dus zon 600 euro mits ik het goed hebt
Tering 7 - 10 voor een gram en dan nog 5 euro als je groot inkoopt. Ligt eraan waar je het koopt maar meestal is het €225 soms €250....

Bovenaan