Elektronik_dynamite zei:ga uit van 5-10 euro per gram dat keer 150 en je hebt de uitkomst
idd,ik ruik al hoe mn bureau lade's rieken!!! :Pboy zei:In principe zo lang als je maar wilt. Als je het goed afgesloten bewaard (desnoods gekoeld) kan je het volgens mij wel jaren bewaren.
Ik vind het zelf alleen niet te doen, want die shit stinkt echt te erg. De geur blijft weken tot maanden hangen op de plaats waar je het bewaard.
Eens ons kan ik er voor €225 - €250 aan komen.SlayeR zei:Hallo, ik ben nieuw.
En vraag me af wat jullie betalen voor 150gr.
Goei qualiteit.
SlayeR zei:Hallo, ik ben nieuw.
En vraag me af wat jullie betalen voor 150gr.
Goei qualiteit.
Icequeens zei:mogen jullie allemaal blij zijn...hier betaal je op zijn minst aus$200 voor EEN GRAM base...![]()
![]()

Icequeens zei:snap de hele bewoording en preziese verschilen ook niet, maar hier is base populair en wat mij uitgelegd wordt is dat het een puurdere vorm van speed is..voordat het zeg maar versneden is. het is ook nattig en als het droog is doet ie het niet meer zo goed.
meth is hier helemaal populair en heet dus vooral ice/crystal, maar goed zoals overal te wereld veranderen de bijnamen constant. voor meth betaal je dus op z'n minst aus$300, ligt er een beetje aan waar je woont.
maar ik heb het al eerder in een ander onderwerp gezegt, zo heel erg rampzalig en dramatisch is meth nou ook alweer niet hoor. het is iets anders dan speed, maar zelfde principe. en niet iedereen is direct verslaafd of slaat losraak mensen neer!
maar goed, desalnietemin, het blijft een enorm dure hobby hier! speed, meth, pillen of coke...alles is superduur (vergeleken met nederland en groot brittanie dan, er zijn vast wel landen waar het nog belachelijker duurder is)![]()
Dus datSlayeR zei:Voor 1gr hier betaal ik 8-10 euro.
Maar ik veronderstel, als ik in grotere hoeveelheid koop.
Dat de prijs per/gram toch gaat dalen.
Ik verwachte iets van 3-4 euro de gr.
Nou ik weet niet wat jullie betalen.
kan ja. pep is niet zo duur om te maken.Bal0n zei:Ik heb van mensen gehoord die een voor een kilo amph minder dan 500 euro betalen? Ik weet alleen niet hoe dicht die bij de source zitten.
kan je nagaan hoeveel winst er word gemaakt op die mensen die het voor een tientje p/g kopenTering 7 - 10 voor een gram en dan nog 5 euro als je groot inkoopt. Ligt eraan waar je het koopt maar meestal is het €225 soms €250....Elektronik_dynamite zei:nou ok ik zal er ff concreet antwoord op geven
voor speed hier betaal je per gram zo tussen de 7-10 euro
in grote hoeveelheden daalt dat naar zon 4-5 euro per gram
dus zon 600 euro mits ik het goed hebt