kopen op surfaceweb

love_killer

Newbie
Hey, ben 19j en woon in Belgie en wil graag eens lsd proberen. Op de surfaceweb vindt je talloze sites die 1p-lsd verkopen wanneer je simpelweg 'lsd kopen' opzoekt. Ik vroeg me af of iemand hier ervaring mee heeft en of ze al dan niet betrouwbaar zijn. Is deepweb bv makkelijker en betrouwbaarder? Eerder dit jaar kocht ik al eens truffels van een nederlandse site en die kwamen uiteindelijk aan op het postpunt zonder enige problemen. Reden dat ik zo graag online wil kopen is omdat ik enkel wietdeaelrs ken en hun 'contacten' die andere drugs zouden verkopen vertrouw ik helemaal niet. thx broedrs

• Like
Waarderingen: ljuv

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
1P-LSD is volgens de meesten wel een aanrader en niet te onderscheiden van "straat" lsd. Niet elke vendor via google is legit of betrouwbaar. Hier mogen we geen namen noemen maar je kan wel zoeken via recensie sites of scam sites als die bepaalde vendor/website te vertrouwen is. Met deepweb heb je hetzelfde risico dat een vendor niet legit kan zijn en ga je eerder laaggedoseerde zegels krijgen. Of zegels dat totaal geen LSD bevatten.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Hey, ben 19j en woon in Belgie en wil graag eens lsd proberen. Op de surfaceweb vindt je talloze sites die 1p-lsd verkopen wanneer je simpelweg 'lsd kopen' opzoekt. Ik vroeg me af of iemand hier ervaring mee heeft en of ze al dan niet betrouwbaar zijn. Is deepweb bv makkelijker en betrouwbaarder? Eerder dit jaar kocht ik al eens truffels van een nederlandse site en die kwamen uiteindelijk aan op het postpunt zonder enige problemen. Reden dat ik zo graag online wil kopen is omdat ik enkel wietdeaelrs ken en hun 'contacten' die andere drugs zouden verkopen vertrouw ik helemaal niet. thx broedrs
ALD-52 vind ik nog meer op LSD lijken , schijnt pure lsd te worden zodra het in contact met water / speeksel komt.

En ik kende die term niet , alleen clearnet en darkweb.

Enjoy!

Hoi, het surfaceweb is gewoon het internet?

Ik ben ook van België en ben al even aan het rondzoeken waar ik nu 1P-LSD ga bestellen, maar wil echt geen rommel zoals 25I-NBOMe binnenhalen.

En kan ik eenmaal ik zoiets besteld heb, als Belg ook terecht in een Nederlands testpunt zoals datgene in Eindhoven om een blotter te laten testen?

Oh, ik lees net op de website van https://www.drugs-test.nl/ dat ze 1p-LSD niet testen. Het wordt dus sowieso een gevaarlijke gok dan? :(

LSD samples worden altijd gekwalificeerd met behulp van een zuurtest. Wil je kans maken op een kwantitatieve analyse, dan moet je in ieder geval 2 aaneengesloten zegels opsturen en zoveel mogelijk informatie geven over de zegels. 1P-LSD wordt voorlopig niet getest door DIMS, omdat we niet over de geschikte methodes beschikken.

JanDeBrandweerman

Bewuste gebruiker
Doe een klein beetje moeite en bestel van het darknet. Veel veiliger en op een legitieme markt kun je gelijk weten wie geen oplichter is door het feedbacksysteem. Kan wel geen tips geven maar je die markten kan vinden.

Snuff

Belezen gebruiker
Hoi, het surfaceweb is gewoon het internet?

Ik ben ook van België en ben al even aan het rondzoeken waar ik nu 1P-LSD ga bestellen, maar wil echt geen rommel zoals 25I-NBOMe binnenhalen.

En kan ik eenmaal ik zoiets besteld heb, als Belg ook terecht in een Nederlands testpunt zoals datgene in Eindhoven om een blotter te laten testen?
Nou nou, rommel is het ook niet hoor. Voor zover ik weet kan je als Vlaming geen drugs laten testen in Nederlands. In Brussel schijnt er wel eentje tegen betaling te zijn.

TroutMask

Newbie
Doe een klein beetje moeite en bestel van het darknet. Veel veiliger en op een legitieme markt kun je gelijk weten wie geen oplichter is door het feedbacksysteem. Kan wel geen tips geven maar je die markten kan vinden.
Ik zou wel geïnteresseerd zijn in deze markten, vroeger had je Silk Road maar die is er niet meer. Ik vond het feedback systeem erg fijn daar altijd. Ik ben echter nieuw op dit forum en weet niet of je openlijk deze markten hier mag bespreken?

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Ik zou wel geïnteresseerd zijn in deze markten, vroeger had je Silk Road maar die is er niet meer. Ik vond het feedback systeem erg fijn daar altijd. Ik ben echter nieuw op dit forum en weet niet of je openlijk deze markten hier mag bespreken?

Nope deze markten zijn bronnen. Bronnen, namen, vendors, de toegang naar deepweb,.. allemaal dingen die hier verboden zijn om te bespreken.

MaddMonkey

Badass junkie
We kunnen hier enkel onze eigen ervaringen verkondigen ter Harm reduction, (informatief) praten over de middelen An sich is ook geen probleem. Kan alleen niet getolereerd worden om mensen wegwijs te maken naar alle wegen die naar Rome leiden. Begrijpelijk al denk ik zelf. Daarin zal je of op andere plekken moeten zoeken of zelf onderzoek doen.

Daarbij wil ik wel zeggen dat met een beetje kennis, het darkweb echt zeer makkelijk is. Makkelijker dan het gewone internet zelfs. Eigenlijk bizar dat je gewoon met een druk op de knop alles kan bestellen dat je wil daar..

TroutMask

Newbie
We kunnen hier enkel onze eigen ervaringen verkondigen ter Harm reduction, (informatief) praten over de middelen An sich is ook geen probleem. Kan alleen niet getolereerd worden om mensen wegwijs te maken naar alle wegen die naar Rome leiden. Begrijpelijk al denk ik zelf. Daarin zal je of op andere plekken moeten zoeken of zelf onderzoek doen.

Daarbij wil ik wel zeggen dat met een beetje kennis, het darkweb echt zeer makkelijk is. Makkelijker dan het gewone internet zelfs. Eigenlijk bizar dat je gewoon met een druk op de knop alles kan bestellen dat je wil daar..
Ja dat is inderdaad vrij bizar. Wat ik met name lastig vind is dat ik voornamelijk een psychonaut ben en, in mijn optiek, onschuldige middelen wil gebruiken en geforceerd word om het bij criminele omdat het allemaal verboden is.

nausea

Wijs gebruiker
Ja dat is inderdaad vrij bizar. Wat ik met name lastig vind is dat ik voornamelijk een psychonaut ben en, in mijn optiek, onschuldige middelen wil gebruiken en geforceerd word om het bij criminele omdat het allemaal verboden is.
FAST AND BULBOUS, ALSO A TIN TEARDROP!

Neo-Shulginist

Badass junkie
ALD-52 vind ik nog meer op LSD lijken , schijnt pure lsd te worden zodra het in contact met water / speeksel komt.

En ik kende die term niet , alleen clearnet en darkweb.

Enjoy!
Zowel ALD-52, als 1P-LSD als 1B-LSD zijn prodrug van LSD.
Dat de stoffen snel afbreken tot LSD kan alsnog wel uitmaken voor de bio-availability en daardoor ook gedeeltelijk voor de metabolisatie-route (vooral als er meerdere wegen zijn via welke de stof in het lichaam wordt afgebroken). Dat kan toch tot iets andere effecten leiden.

Een voorbeeld is bijvoorbeeld blowen vs spacecake. Dat effect kan heel anders zijn omdat bij orale inname er twee keer een metabolisatie wordt uitgevoerd op THC-a, waardoor die stof verandert in 11-OH-THC, waardoor je heel anders stoned wordt dan wanneer je blowt en stoned wordt van de delta-9-THC.

Ajaj

Newbie
Heh je wat linke of naam voor mij van darknet voor lsd

Bovenaan