Koninginnedag

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Hey!

Ik ga morgen met een paar vrienden naar Nederland, Amsterdam om te gaan feesten! Schijnbaar is daar veel leuks te doen op Koninginnedag! Ook heb ik opgevangen dat ze dan gratis wiet uitdelen in coffeeshops?! Kan er iemand mij wat meer info geven over dit gerucht ? Het zou alleszins wel leuk zijn natuurlijk! ^^

Peace!

Wietje

Belezen gebruiker
2 jaar terug was er eens een coffeeshop die gratis een grammetje ofzo uitdeelde, maar was er maar 1 hoor, tis ni daje ineens overal wiet naar je kop gesmeten krijgt :)

Amuzeer u anyway, amsterdam is AWESOME :grin:

(Zeker een keer in bluebird, greenhouse en den dampkring gaan!)

peace!

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Misschien in de meer zuidelijk gelegen shops van Nederland..? Het zou me ook wel verbazen dat in Amsterdam gratis wordt uitgedeeld..
Ah, mja, het klonk al te mooi om waar te zijn. We zulle wel zien wat er ons tegemoet komt :)
@Wietje: Bedankt voor de aanraders, ik ga ze zeker eens uitchecken! Nog tips zijn altijd welkom natuurlijk :wink:

Wietje

Belezen gebruiker
Argulas zei:
Misschien in de meer zuidelijk gelegen shops van Nederland..? Het zou me ook wel verbazen dat in Amsterdam gratis wordt uitgedeeld..
Ah, mja, het klonk al te mooi om waar te zijn. We zulle wel zien wat er ons tegemoet komt :)
@Wietje: Bedankt voor de aanraders, ik ga ze zeker eens uitchecken! Nog tips zijn altijd welkom natuurlijk :wink:

Je kan altijd eens in het sex of wiet museum gaan kijken ^^

Sexmuseum is aan het Centraal station ergens, lijkt me wel lachen als je goed gaar bent :grin:

Ja verder is het gewoon leuk om daar rond te lopen :tongueout:

Nathaniel

Wijs gebruiker
Gratis heb ik ook nog niet meegemaakt, vaak hebben ze wel speciale voordeel zakken van 5 gram. Geen topkwaliteit ofzo maar wel gewoon degelijk om lekker de dag door te stomen.

knolselderij

Wijs gebruiker
hahaha dan heeft iemand je toch goed voor de gek gehouden als je echt denkt dat dr gratis wiet word uitgedeelt. n groenteboer deelt toch ook geen gratis groente uit.

anyway: Koninginnedag is eerder n feest om goed te zuipen en gek doen en je te verkleden als je dat wil (want dan vinden de hollanders het opeens wel leuk terwijl ze dat met carnaval verschrikkelijk vinden maar dat terzijde)

Flameon

Badass junkie
Gratis wiet zie ik niet in amsterdam :wink:
Maar amsterdam is wel cool komende nacht / morgen / afterparty het weekend

Beanhead

Badass junkie
Is dat eigenlijk een fabeltje... Ik hoorde zo wel eens dat je indertijd voor 10-20 euro een grabbel mocht doen op Koninginnedag.

Nou daar ken ik de geknipte reus voor omdat te doen :tearsofjoy:

Tripper

Wijs gebruiker
Jullie Belgen weten toch dat de Nederlanders zuinig zijn, hahahahaha. Wij wassen ons toiletpapier.
Wij delen echt geen wiet. Het is wel een beetje dom van je om zoiets te denken, maar daar ben jij dan weer een Belg voor, hihi.

Weet je trouwens waarom de Belgen zo slecht in voetbal zijn? Omdat de Belgen van die kleine piemeltjes hebben, hihi. :tearsofjoy:

:hearteyes: :hearteyes:

Beanhead

Badass junkie
Tripper zei:
Jullie Belgen weten toch dat de Nederlanders zuinig zijn, hahahahaha. Wij wassen ons toiletpapier.
Wij delen echt geen wiet. Het is wel een beetje dom van je om zoiets te denken, maar daar ben jij dan weer een Belg voor, hihi.

Weet je trouwens waarom de Belgen zo slecht met voetbal? Omdat de Belgen van die kleine piemeltjes hebben, hihi. :tearsofjoy:

Voetbal, de homosport bij uitsték.

En ach ik had het toch kunnen hopen, zo'n kerel ergens in de 30 zei dat dat vroeger wel eens gebeurde op koninginnedag.

Kon toch, gierigaards :P

Tripper

Wijs gebruiker
Beanhead zei:
Tripper zei:

Weet je trouwens waarom de Belgen zo slecht met voetbal? Omdat de Belgen van die kleine piemeltjes hebben, hihi. :tearsofjoy:

En ach ik had het toch kunnen hopen, zo'n kerel ergens in de 30 zei dat ie dat vroeger wel eens gebeurde op koninginnedag.

Ik moet wel zeggen dat het lang geleden is dat ik heb betaald voor mijn wiet.

Je hebt allemaal van die spelletjes op Koninginnendag. Een van die spelletjes is dat je voor 5 euro ofzo een greep uit een grabbelton mag doen. Waarschijnlijk is er iemand geweest die een goeie greep had. Het zal ook wel niet van die denderende wiet zijn geweest.

Beanhead

Badass junkie
Tripper zei:
Beanhead zei:
Tripper zei:

En ach ik had het toch kunnen hopen, zo'n kerel ergens in de 30 zei dat ie dat vroeger wel eens gebeurde op koninginnedag.

Ik moet wel zeggen dat het lang geleden is dat ik heb betaald voor mijn wiet.

Je hebt allemaal van die spelletjes op Koninginnendag. Een van die spelletjes is dat je voor 5 euro ofzo een greep uit een grabbelton mag doen. Waarschijnlijk is er iemand geweest die een goeie greep had. Het zal ook wel niet van die denderende wiet zijn geweest.

Leuk he gratis wiet :grin: . Ja 't zal wel zoiets in de aard zijn. Héh WAT DOE JIJ OP DF hup HUP! ga je koningin vieren :rock:

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Argulas zei:

Waarom denk je dat we het hier wel gratis weggeven? :P

Bovenaan