Klopt het dat...

Extisi

Wijs gebruiker
sigaretten roken helpt tegen rode ogen van de wiet?
Ik hoor het steeds vaker voorbij komen hier, maar is dat echt zo? Iemand ervaring?
Een vriend van mij rookte sigaretten en zijn ogen werden een stuk minder rood....maar dat kan ook toeval zijn o.i.d.
Weet iemand dit??

xx

Extisi

Wijs gebruiker
Hmm, oke :) Nou ik dacht laat ik het is vragen.. je weet maar nooit.
Wie weet komt iemand ooit met dé oplossing tegen rode ogen. Iets makkelijks.
Zoals druiven eten, of aardappelschil op je oog leggen. :rock:

Extisi

Wijs gebruiker
Ja! Dat vind ik echt een briljant plan! Ik ga het meteen in de praktijk gooien.
Ik heb mijn wiet door de wc gespoeld en mijn vloei en tip in de openhaard. Zo, ik merk het nu al, het helpt! Ik heb geen rode ogen. :rock:

Funky Monkey

Badass junkie
Ik heb alleen maar briljante plannen moet ik eerlijk toegeven. En mocht je nog geen goed voornemen hebben voor het nieuwe jaar, dan heb je er nu wel een! :mrgreen:

Nu maar hopen dat je geen last krijgt van een zware afkick!

Extisi

Wijs gebruiker
Ja oogdruppels. Ik heb het forum al afgezocht naar topics :)
Maar ik wilde weten van die sigaretten en dat stoned nergens.

Kigh

Bewuste gebruiker
Als je geblowed hebt, wijden je bloedvaten, daardoor krijg je rode ogen omdat je aders dan pas goed te zien zijn.
Als je rookt, vernauw je ze.
Dus in zoverre klopt het wel, maar wrs moet je veel roken voor het echt effect geeft.

snoopdok

Experimenterende gebruiker
Je moet gewoon naar de apotheek gaan en dan vraag je daar voor hooikoortsdruppeltjes simpel zat werkt ook goed :stoned:

Milos

Belezen gebruiker
ja ik gebruik ook oogdruppels tegen rode ogen, kwestie dat mn ouders niks merken
gewn ff naar de apotheek gaan en achter minhavez vragen,

Milos :stoned:

stevenkeuh

Bewuste gebruiker
wat hier gevragen word kan idd kloppen , roken vernouwd je bloedvaten...
blowen zorgt voor rode ogen -W vasodelatatie van je oog aders , wanneer je dan zou roken zouden ze trug vernauwen of(een vasocontrictie uitvoeren) :wink:

L

Lid 6909

Gast
Kigh zei:
Als je geblowed hebt, wijden je bloedvaten, daardoor krijg je rode ogen omdat je aders dan pas goed te zien zijn.
Dus in zoverre klopt het wel, maar wrs moet je veel roken voor het echt effect geeft.

En je word minder stoned :wink:

Kigh

Bewuste gebruiker
gNuxx zei:
Kigh zei:

En je word minder stoned :wink:
Geen id, ik rook niet. :grin:

drink 1,5 liter water, dan zijn ze zo weer wit !

wat ben ik blij dat ik al zon 9 maanden niet meer zorgen hoef te maken over rode ogen en shit :grin:

Extisi

Wijs gebruiker
Het is maar wat je shit noemt. Je bent niet verplicht om te reageren. Dit hele topic is uit zijn verband gerukt.

buzzrider

Wijs gebruiker
Extisi zei:
Het is maar wat je shit noemt. Je bent niet verplicht om te reageren. Dit hele topic is uit zijn verband gerukt.
Ik weet niet of sigaretten roken helpt, ik denk eerder van niet.
Maar als je toch iets wil tegen de rode ogen, hier zijn oogdruppels van +- 5 euro :) 1 druppel in elk oog en ze zijn echt weer spierwit.
(Je kan er ook van een ander merk kopen in de smartshop, maar meestal iets duurder dan)

Amaranth

Bewuste gebruiker
Nooit iets van gemerkt eigenlijk, terwijl ik als ik uitga toch wel bijna een pakje oprook en ook bijna altijd wel blow.

4 woorden: koop een kankervette zonnebril

Sirieus waaroo=m moeilijk doen als je gewoon een vette zonnebril op kan zetten, niemand kijkt je raar aan als het gewoon een chille zonnebril is,, zelfs in de winter niet.

Bovenaan