Anunnaki
Wijs gebruiker
m'n gebitIk gebruik nooit pep.
Heb namelijk altijd het gevoel dat er iets mist.
m'n gebitIk gebruik nooit pep.
Heb namelijk altijd het gevoel dat er iets mist.
nuchter is die van mij ook altijd ready to goMet Ghb is hij altijd op zijn max.
En ready to go!
De hele dag.
Dat is gewoon perfect!
nuchter is die van mij ook altijd ready to go
tenminste dat denk ik kan me de laatste keer nuchter niet herinneren
ja nadenken is niet 1 van mijn sterkste kanten op het moment ahahhahJa tuurlijk anders zit je echt met een probleem...
Maar je bent 18 jaar!
Ik was deze week nog nuchter!
Denk goed na gap wat je doet..
Drugs moet een aanvulling zijn.
Geen levensstijl.
ja nadenken is niet 1 van mijn sterkste kanten op het moment ahahhah
Hoorde ik daar pep? :P
Niet zo mekkeren! HahaWe hebben het over piemels hier!
En jij leest alleen maar weer pep![]()
Op zich vind ik het wel goed (en ook wel grappig) dat de mannen hier er zo open over zijn dat hun penis krimpt bij gebruik van bepaalde drugs. Alleen maar goed wanneer je dat kan delen met de hele wereld denk ik haha. Vraag me dan wel meteen af of er bij de dames ook wat krimpt?Ah jij hebt nu dus ook gekrimte piemel syndroom.
Daarom wil je niet horen.. @Bas
Op zich vind ik het wel goed (en ook wel grappig) dat de mannen hier er zo open over zijn dat hun penis krimpt bij gebruik van bepaalde drugs. Alleen maar goed wanneer je dat kan delen met de hele wereld denk ik haha. Vraag me dan wel meteen af of er bij de dames ook wat krimpt?Serieuze vraag!
Alhoewel het nou ook weer niet een 'op leven en dood' kwestie is om hier antwoord op te krijgen...
Valt me alleen wel op dat het ijzig stil blijft onder de vrouwen op dit topic... misschien te vaak meegemaakt? haha
Verder vraag ik me wel af wat het eigenlijk uitmaakt of ie klein dan wel groot is. Wanneer je alleen bent kan je wat anders gaan doen en wanneer je met iemand samen bent zijn er nog honderd en één dingen die je op seksgebied kan doen waar je helemaal niet stijf voor hoeft te zijn. Oraal, massages, seksspelletjes etc. Zie het probleem niet echt... Ik weet dat er een taboe heerst op anaal bij een man, maar dit kan ook fun zijn. Wanneer een vrouw er voor in is om mij van achteren te nemen ben ik er helemaal voor in (no pun intended)haha. Dit kan voor beide partijen een hoop lol opleveren lol. Kortom gebruik je fantasie.
Op zich vind ik het wel goed (en ook wel grappig) dat de mannen hier er zo open over zijn dat hun penis krimpt bij gebruik van bepaalde drugs. Alleen maar goed wanneer je dat kan delen met de hele wereld denk ik haha.
Valt me alleen wel op dat het ijzig stil blijft onder de vrouwen op dit topic... misschien te vaak meegemaakt? haha
Oke een kleine trip report dan:
Ik was 15 jaar en zat in een relatie al van jongs af aan.
Toen heb ik een avondje pep gedaan voor de eerste keer.
Gelijk ook goed dikke lijnen naar binnen maar voelde weinig ervan, ik werd helder maar niet space.
In de ochtend ben ik naar mijn vriendin gegaan en wouden we sex hebben maar dat lukte niet.
En toen ze hem zag schrok ze zo erg dat hij zo was gekrompen. Dat ik me gewoon schaamde (ik was nog een jonge puber).
De dag erna ook erectie problem en de derde dag begon ik een beetje op te knappen.
Dat was de dag dat ik besloot het niet meer te nemen.
Heb die dagen ook niet geslapen toen vroeg ik me af waarom mensen dat nou leuk vonden.
Paar jaar later weer voorzichtig een paar lijntjes genomen. En ja hoor weer de zelfde problemen dagen lang.
En toen zat ik in een andere relatie dus ook weer een drama voor mijn geestelijke gesteldheid
Vanaf toen nooit meer genomen tot 2013 toen ik een paar dagen door aan het halen was.
Maar toen kwamen die extreme hartkloppingen opspelen samen met die erectie problemen.
Nou dan begrijp je wel dat ik een verschrikkelijke hekel heb aan pep en dat het gebruik nu nog ergere klachten geeft als de eerste keer...
Een kut vormt naar dat wat het er meeste in zit, dus moet je gewoon zeggen dat zij wel wat kleiner magAlleen dat viel mij ook op.
Ben je boter geil en dan zit je met een man die een gekrimpte heeft...
Denk dat ze het liever vergeten dan het er over hebben
Ach ja. Vrouwen willen alleen maar sex. Een bekend probleemMeestal als ik met vrouwen ben en ze gebruiken MDMA of speed worden ze boter geil..
Terwijl ik gewoon wil knuffelen!
Dan krijgen we een omgekeerde wereld situatie..
Meestal zijn het de mannen die alleen maar willen neuken..
Haha.Dat kont neuken idee van jou moet ik niet aan denken!
Daarom zeg ik ook, er zijn nog zoveel andere dingen die je samen kan doen. Backgammon of zo .Ach dat is ook geen geheim onder drugs gebruikers iedereen weet dat wel. De vrouwen ook.
Alleen dat viel mij ook op.
Ben je boter geil en dan zit je met een man die een gekrimpte heeft...
Denk dat ze het liever vergeten dan het er over hebben![]()
Zou ik zelf niet doen hahaEen kut vormt naar dat wat het er meeste in zit, dus moet je gewoon zeggen dat zij wel wat kleiner mag![]()
Oh? ik bedoel, oh ja.. inderdaad.Ach ja. Vrouwen willen alleen maar sex. Een bekend probleem![]()
Dat kont neuken idee van jou moet ik niet aan denken!
Hahaha ken je veel mannen die daar van houden?Ook niet door een shemale? Een hoop mannen hebben die fantasie of stille wens.
Misschien hebben veel mannen een fantasie met een shemale maar dan zijn ze zelf wel top vermoed ik.Ook niet door een shemale? Een hoop mannen hebben die fantasie of stille wens.
Ik denk dat ik in een geile bui na een kratje bier wel een shemale zou doen, maar dan moet het mannelijke gedeelte wel helemaal weg wezenHahaha ken je veel mannen die daar van houden?
Lijkt me persoonlijk helemaal niets. Maar dat is persoonlijk.
Hahaha ken je veel mannen die daar van houden?
Toppie!Misschien hebben veel mannen een fantasie met een shemale maar dan zijn ze zelf wel top vermoed ik.
Backgammon of zo
+1Daar kan geen man tegenop ook al laat hij een paar tieten zetten of snijd hij zijn pik er af![]()
Ja... eergister een gram speed op en wat pilletjes... hoe lang duurt het tot hij weer normaal is? Zijn er manieren om hem weer sneller naar 't voor mij normale formaat te brengen?
Niet vissen naar imamd die je drugs wil verkopen of een dealer he. Dat mag hier niet zoals je in de forumregels hebt kunnen lezen. 3x dezelfde post lijkt heel sterk op op zoek zijn naar iemand die jou drugs kan verkopen. Kost je een ban he..zijn er ook mensen uit oss hier ? of omgeving ?
zijn er ook mensen uit oss hier ? of omgeving ?
Sorry, ik moet nodig even schoonmaken thuisDe bende van Oss!