fuck... merk dat ik redelijk veel woorden en zinnnen niet heb getypt die wel door mn hoofd heen vlogen..

geen zin om te editen.. want ik weet nu al: dat ik het niet kan laten om 3 pagina's dr bij te typen wat ik GVD dan wel weer allemaal te lullen en te kutten heb.... ik zeg leutes..!! kallum.. ik doe onder mn deken party animals dr op..! kauw op mn kaken.. en voel tintelingen over mn lichaam alsof je het koud hebt maar je warm voelt.. (kaak btw ontspannen proberen te houden.. kost je fucking veel moeite en je voelt het stijf worden en weer terug willend naar het kauwend gemaal.. met de droge slijm smaak/gevoel tegen je slijm klieren rechts en links achter je kiezen aan (die zo fyn vocht kunnen spuiten (oef dat klinkt vies btw :P) je wete wle wat ik bdoel.. het befaamde: 'water in je mond') als je sochtends.. versgeperste sinsasappelsap drinkt.. of hele zoete bessensap drinkt.. nu komt er geen vocht uit.. maar de fyne tinteling komt keer op keer terug.. ik verheug naar mn moeders 'kent menthol cig's' strx als ik eindelijk half 8 op mn klok zie..:P!!
en zondag...: alles helemaal over eindelijk geslapen.. en watskeburt: lusteloos, leegheid.. zenuwen overgeprikkeld.. tijdelijk gevoelloos voor natuurlijek stimulatie..(actie kent reactie.. wie fyn gaat, gaat down) vn serotonine, dopamine, adrenaline of water ook involved is met de amfetamines..., dit keer waarschijnlijk geen last vn

.. een soort vn remedie is een meiskee.. een hele mooie lieve schattige toffe weetjewel.. die jou wilt en jy haar..kheb zown meisje goin'on.. en mensen: zoals drugs t beloningscentrum prikkelt.. zo prikkelt t meisje door liefde genegenheid seks.. ook je hersens.. waardoor de down vn de bende sowieso neit als erg vervelend word ervaren omdat je je meisje hebt die lichtelijk t eigenlijk overneemt.. en de stofjes dan activeert in je hersens..
mensen ooit last gehad vn ernstige liefdesverdriet, ik wel.. en voor wie dr wil weten.. waarom liefdesverdriet hetzelfde is als afkicken.. vn een zwareharddrugs verslaving..? lees dit: (internet mooiste medium ooit)
check dit..: interessante bende..
http://www.elsevier.nl/lifestyle/gezond ... index.html
hmmmzzz wrm ben ik aan liefdesverdriet gekomen.. omdat ik na lange tijd teveel blowen en drinken enzo.. btj verpest ben.. niet constante gebruiker (behalve toen op wiet na) altijd weer spijt achter af vn mn daden..(daden zijn btw: achter rug om drugs gebruiken enzo..) telkens weer proberen voor t meisje weer goed te doen, gwn kappen lukt wel, zeggen tegen meisje is toch logsich, wie is belangrijker jy of drugs.. en na paar weken weer door de mand vallen.. uiteindelijk na zoveelste keer zij geen vertrouwen in.. hoe graag ze ook wou, t blijkt gwn steeds vn gaat niet goed wat dei ook zegt en hoe hard die ook meent, ze hadgeen zin meer om zich elke keer weer zo kut over me te voelen.. en geduld raakt op bij dame in kwestie, ze kan meer verstand volgen ookal is het gevoel nog sterk voor mij.. nu eindelijk na 1 jaar dato, weer half chillende met de dame.. (dus ga weer btj met dr..) tging paar maanden chill relaxt en goed geen drugs paar keer blowtje meer niet.. 2 maanden geleden ff slecht.. maar kreeg dus wel weer 'iets' met dr.. ze kwam na paar weken achter vn: hmmzz

tgaat niet helemaal chill meer met hem.. (ik dus) wel zonde daar gaat die weer.. (dus twas weer ff op laag pitje tussen ons..) wel jmmr want twas mn kans om te laten zien vn hoe goed t ging enzo.. eindelijk kon laten zien vn zie je wel.. tkan t heus wel.. en watskeburt: lijdt ik aan schizofrenie..? waarom als ik na 8x weekend avonden alcohol zuipen en drugs doen, mn dame terug heb... door bende ff kwijt raak.. haar nu toch wel weer heb..!! omdat we veel hadden gepraat enzo en t weer relaxt ging mt mij.. en ik t dan toch weer ga doen? (harddrugsgebruiken) omdat ik weer in de spacende wereld wil zijn, alcohol op toch weer minder sterk in schoenen dan wanneer je nuchter bent.. en je op dat moment t gwn ook echt wil t drugs gebruiken.. en ik t gevoel heb dat al die redenen wrm ik gwn mezelf zou zijn en wat de voordelen zijn vn nuchter blijven voor jezelf je omgeving en je vrienden, je praatjes vn neej nu komt wel goed etc. dan opeens niet aan bod komen op het moment dat je toegeeft aan het geknaag vn: je kan drugs doen je kan genieten (stemmetje op je linkerschouder (les: duiveltje) kmerk elke keer dat t duiveltje is die ik alleen hoor op dat moment, en ik t miss ook nog stiekem het engeltje vind op dat moment waardoor je weer gaat genieten/spacen etc. en het echte engeltje: ver te zoeken is. terwijl je elke keer meende dat je dr mee wou kappen.. en zefls paar keer heb zitten janken om je dichtbijzijnde mensen die je hebt pijn gedaan door te liegen teleurtestellen.. en soms zelfs kwijtraken.. dat vraag ik me echt af.. wrm!!!, is op dat moment wanneer ik t in mn hoofd heb zitten.. alles weg behalve.. WAUW ik ga strx weer genieten.., yeaahhh chillende wezen.. en trippen !!

je weet opzich diep ergens, ik zou/mag/moet niet doen.. maar zoals ik het alsware voel, na al die keren weer 'terugvallen', lijkt t alsof ik op t moment dat ik toegeef aan het geknaag vn het 'duiveltje', ik oogkleppen op heb!!! dat ik totaal niet meer t verleden boven kan/(of miss wil) ophalen.. vn: neej moet ik niet doen mn vrienden mn 'beloftes' wat ik eigenlijk zo graag keer goed wou doen enzo is belangrijker.. t meisje waravan ika ltijd dahct ik wil dr weer terug.. en kzou alles doen en deze keer echt..! heb ik die eindelijk weer.. wat me veel meer waard dan ff leip zijn enzo.. maar op vn die zwakke momenten toch dat allemaal niet meer zien en voelen en in mn kop hebben

oeehhww kick aarrssskanalen.. we gaan genieten.. we gaan loos.. tgaat nergens over allemaal :P, vn tevoren.. spanning omhoog je hebt dr zin in.. ist eenmaal zover, supervet.. en dan terug komen uit schijwereld.. en dan tyaa..: let the regrets begin/flow..
en dan wat nu?

voor jezelf houden.. deze ene x nog een keertje achter rug om.. dit was echt laatste keer.. terwijl je eerlijk zou zeggen als je weer deed

..! hoeveelste keer is dit nu in 1 tot 2 jaar tijd dat t zo gaat..? hmzzz de 100ste keer.. pfooeehh..

ik vind t interessant.. hoe mensen denken.. hoe mensen doen.. reageren en shit.. maar ben bij mezelf dr nog niet achter.. wat de reden is en wrm ik steeds weer tzelfde.. doe,
recreatieve gebruikers..? hmmzz ik ken dr paar.. doen 3x peer jaar ofzo doen het dan goed zoals bij inqontrol.. maaruhm.. bij mij knaagt het gelijk weer, kan dr gwn slecht mee omgaan.. drugs is in mn hoofd geheiligd.. hoe ik me dan voel en dingen beleef enzo.. bladiebla.. daarna denk ik altijd owhja dat onrustig voelen enzo. is toch wel iets erger dan ik dahct vnte voren is het allemaal spannend tof we hebben dr zin in..
maargoed nostalgie.. en alcohol.. deed me de das om vnacht.. door alcohol zwak in schoenen.. en als nostalgie liefhebbend mens..: een nummer horen aan begin vn de aaf al bij mn eerste biertje die me zwaar heel ff weer terug bracht in die sfeer vn spacend door de stad muziek op, genieten vd bier, vd, wiederzz, speederz en cokerzz zal snel volgen.. bij muziek, reuk, smaak, bijna altijd vooral de positieve herinneringen, en die steken je zovan: dat was leip, fyn, vet, vaag, apart, vet! als ware in het klein en kort ff herbeleven.. en dan een zoals ze het bij verslavingszorg noemen: opeens een 'trek' (trek= zin in drugs) niveau krijgen vn 10.. de gedachte vn bende blijft de hele aaf in je hoofd en stiekem met elk biertje en elke gedachte schiet trek weer omhoog.. en als je t @#$&@% toch ff stiekem vraagt aan iemand en normaal heeft die nooit en nu wel..! dan is de spanning al opgebouwt.. t engeltje die me zou moeten redden is als sneeuw voor de zon verdwenen, alle redenen waarom je het neit zou doen zie je geeneens, btr nog je weet geeneens vn het bestaan af! op dat moment dan is toegegeven aan het gesteek vn die verdomde hooivork vn dat duiveltje.. en bestaat voor jou dan alleen de leipheid en fynigheid.. en alles wat je weerhoudt vn die leipheid en fynigheid (je beloftes, beste vrienden die beste met je voor hebben, jezelf die je teleurstelt uiteindelijk en je superlieve schattige goeiuh meisje..) alles word uitgeschakelt.. de keus is snel gemaakt.. je gaat spacen gaat gek..bladiebla.. denkende volgende keer lukt wel en zo gaat het tot op heden nog stees keer op keer opnieuw.. --> And I blame that fucking little devil..!! maar ooit versla ik hem

leutes.. kallum an doen!.. sje weet.. leuk verhaal kut verhaal.. pffoeeh gekkenhuus
kus