Ketamine

Frisko

Badass junkie
caatje zei:
lieky speedfreaky zei:
ja ik !!
neem niet teveel kijk daar wel mee uit ik heb zelf die trip gehad dat ik het gevoel had dat ik uit mn lichaam trok heel vaag allemaal weet goed de hoeveelheid die je neemt

en dat zegt iemand die 3 weken is wakker gebleven op speed :wink: grapje he
wat je ervan mag geloven toch :P

Bal0n

Badass junkie
lieky speedfreaky zei:
ja ik !!
neem niet teveel kijk daar wel mee uit ik heb zelf die trip gehad dat ik het gevoel had dat ik uit mn lichaam trok heel vaag allemaal weet goed de hoeveelheid die je neemt

Ja duh, tuurlijk heb je het gevoel dat je uit je liochaam treedt. Het is toch een dissociatief :)

J0rrit

Badass junkie
Bal0n zei:
lieky speedfreaky zei:
ja ik !!

Ja duh, tuurlijk heb je het gevoel dat je uit je liochaam treedt. Het is toch een dissociatief :)

wat is dat?

Bal0n

Badass junkie
Een bepaalde klasse drugs die de geest van het lichaam scheiden. Ketamine, DXM en PCP vallen hieronder.

p4r4n01d

Experimenterende gebruiker
ik heb gehoord dat je van keta bijna dood ervaringen krijgt .....

maar ze zullen hier die out-of-body ervaringen mee bedoelen neem ik aan

ik wil deze shit ook wel es proberen .... maar iig niet tijdens een avondje uit ... dit lijkt me echt een drugs voor thuis .....

Waterpijp

Bewuste gebruiker
Hangt ervan af, veel mensen die nu xtc nemen gaan uit hun dak op "beat" muziek... terwijl sommige "oudere" mensen het juist willen gebruiken na het eten :wink: bron: s en s

lot

Badass junkie
het effect wat je vaak ook krijgt is dat je er geil van word.. daarom word het bij grote party's, als die zo'n beetje op zn einde kome in het drinken vermengd.. dan heeft iedereen na afloop nog fun :wink:

Bal0n

Badass junkie
Dat heb ik echt nog nooit gehoord, dat mensen van ketamine geil worden.

EDIT: Bovendien helemaal niet logisch ook, aangezien het impulsen van zintuigen afzwakt.

lot

Badass junkie
nee ik dus eerst ook niet.. maar een vriendin van me kwam laatst met dat verhaal ze was naar zo'n party geweest enzo ik snapte dr niet helemaal ik was zelf ook niet zo helder meer maarja zij heeft me dus in geuren en kleuren dat verhaal verteld enzo

crasher

Newbie
1 ding

kijk jonges en meisjes , ik zal jullie 1 ding zeggen , pas er mee op !

ik heb ondertussen veel (te veel) ervaring met drugs , en ik ben nog nooit gecrashed , in tegestelling tot mijn nickname. slechts 1 keer .

Ik ben sosa gewoon , en hier leg je gemakkelijk een vette lijn van , dus die bewuste avond had ik ketamine bij me , en rustig begonne .
op't einde van de avond kapte ik het laatste van m'n zakje leeg ,en het bleek best veel , ik dacht , met sos kan je heel wat aan , waarom van dit niet?
ik dus de rest op gesnitst , het was binne , en nog voor ik uit de wc's was , begon het al , alles draaide weg en ik begon net te vliegen.
tegen dat ik uit het café was lag ik op de grond en kon niets meer , ik bleef dieper in de grond zakken en kotste alles uit. ik kon me niet bewegen en voelde me enorm slecht , ik heb 3 uur in de ijskoude gelegen in m'n t_shirt , de slechste ervaring ooit.

nu probeer ik overal vanaf te komen maar dit is dus niet simpel.
ik was 3 weken sober en heb me deze week weer late gaan , maarja , so be it , moet ik weer opnieuw beginne , ik weet dat veel mensen dit zeggen , en ik geloofde het enkele jare gelede ook niet , maar mensen , blijf er gewoon af , je weet niet wat al die rommel kan doen , abnormaal!!!

grtz

Psykaholik

Wijs gebruiker
Mac... zei:
Ketamine, mijn favoriete drug... Heb het pas twee keer gehad, t is hier niet te krijgen. Ik zal ff mijn eerste keer vertellen, is wel een leuke anekdote.

Ik had met mijn broertje afgesproken koninginnedag samen met hem en nog wat mensen in A'dam te vieren. Drugs in overvloed en we hadden lol. Had al van alles gehad, pep, xtc, ghb, alcohol en wiet. Op een gegeven moment stonden we lekker te dansen toen een engelse jongen aan me vroeg: do you want some amphetamine?? Al enige jaren speed snuivend kon ik daar natuurlijk geen nee tegen zeggen. Zijn motto was dan ook: share, share, that way, it's fair. Aldus ik nam een snuifje van zijn bullit en vond wel dat er een raar smaakje aan zat, maar dacht er niet over na, omdat ik best wel wazig was en pep kan nogal eens in smaak verschillen. Echter na 5 minuten na inname begon ik ineens een heel zweverig gevoel te krijgen in mijn hoofd. Het was niet vergelijkbaar met de roes die je van al die andere drugs krijgt en dacht dus: die heeft me bezeikt ofzo. Ik liep naar de jongen toe en vroeg: What did you give me. Ketamine, zei hij. Maar omdat het in het engels is leken die namen nogal heel erg op elkaar. Gelukkig had ik er wel al van gehoord en wilde het sowieso een keer proberen en heb toen ff later nog een tweede snuifje genomen. Wat ik voelde was zo waanzinnig vet, het was net alsof mijn benen niet meer bij me lichaam hoorde. Ik voelde ze niet eens meer, hierdoor stond ik wel behoorlijk te zwalken op mijn benen en trappen lopen was praktisch onmogelijk geworden. Je voelt je heel licht en heel blij. Blijer dan bij X, alleen niet de verliefdheid van X. Ik had echt waanzinnig genoten van mijn mega drugscocktail met het gevoel van ketamine met stip bovenaan. Echter rond een uur of 9 besllot ik huiswaards te keren, omdat ik nog wel ff in de trein zou zitten. De volgende dag moest ik ook gewoon gaan werken. Toen ik aankwam op A'dam centraal was alles afgesloten. Jaja het rampjaar voor de NS. Er reden geen treinen, alles was afgezet door de ME en ik met mijn wazige kop wilde per se dat station op. Via een omweg en klimmend over een hekje kwam ik toch eindelijk op de perrons terecht. Mja, ik was nog niet thuis. Na een hoop ellende kwam ik eindelijk om 6 uur 's ochtends aan in mijn woonplaats, ik ging naar huis, naar bed en een half uurtje later ging de wekker. Met behulp van wat speed was het toch nog een redelijke produktieve dag.

Maar on-topic...
Ketamine is waanzinnig lekker, maar pas op!! Het is minstens net zo gevaarlijk als GHB (wat geen dierenverdoofmiddel is, fabeltje) Je hebt snel de neiging om te veel te pakken. Je kunt idd verlamd raken en helemaal van de wereld zijn. Dit noemen ze de K-hole. Ook is er de mogelijkheid dat je een out-of-body experience krijgt, dat je jezelf ergens ziet zitten. Dit kan HEEL beangstigens zijn.
Als je het echt wilt proberen doe het dan (zoals bij veel drugs) met vertrouwde mensen en bla bla bla die tips staan hier wel genoeg.

Dat was het. :grin:
njah zij altijd da ik da nie moest hebben maar nu ik dit lees :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Enigmatique

Belezen gebruiker
ketamine is een vrdovings middel voor katten ...heb al fotos gezien van beestjes daarop en oogjes zijn wel freaky:)

Mac...

Badass junkie
Das idd waar, K is verdovingsmiddel voor poezebeestjes. Ik wil ook niet voor niks (mocht er toch reïncarnatie bestaan) later terug komen als kat. Heeft zo zijn voordelen. :grin:

Bal0n

Badass junkie
Voor zover ik weet is jouw ketamine dezelfde medische ketamine hoor :)

EDIT: het molecuul is natuurlijk sowieso hetzelfde, maar ik doelde op afkomst.

spacekonijn

Badass junkie
dat het dezelfde molecuul is begrijp ik , maar had ergens een gelezen ( volgens mij zei fnea het) dat medische Ket veel minder sterk is.

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Mac... zei:
Ja dat komt omdat je het gevoel in je benen zo'n beetje helemaal kwijt bent. Heb dat ook altijd. Wel lachen, probeer maar eens trappen te lopen op de K, lach je je kapot

Als ik zo lees trekt me ketamine helemaal niet..
Je benen niet meer voelen?,nee dat lijkt me helemaal niks..
Heb je wel visuals bij ketamine of ook niet?

Lijkt me een lompe drugs net als ghb..vind ik ook bagger drug

Maarja ieder ze ding he..

spacekonijn

Badass junkie
bij keta kunnen er aardig psychedelische effecten optreden , je schakeld idd je lichaam uit zodat je alles op je eigen brein kan concentreren

Mac...

Badass junkie
Pcies ieder zijn ding.
Visuals, nja, behoorlijk wazig zien, dat wel maar niet echt vervormingen of bewegingen. Overigens wel mogelijk volgens mij.

zommes

Badass junkie
spacekonijn zei:
Bal0n zei:
Dat kan natuurlijk niet als het hetzelfde molecuul is.
kan toch dat ze dierenartsen praktijken ket niet puur geleverd krijgen maar bijv in een flesje wat medi-ket heet ofzo?

Dat is het inderdaad. Medische ketamine is vermengt met vocht. Zo is het dus veel minder sterk en geen vaste stof. Groot voordeel: je kan het IV of IM nemen en met die methode kan je de hardste trips krijgen natuurlijk... nadeel: snuiven gaat niet en 1 flesje is niet veel.

Jonirsz

Experimenterende gebruiker
ketamine, niks meer over te zeggen dan goedkope troep, neem een gwoon snuifje,..vind ik...

A

Anonymous

Gast
Ketamine is juist een drug waar ik veel bewondering voor heb

Goedkoop is het trouwes niet.

A

Anonymous

Gast
zommes zei:
Dat is het inderdaad. Medische ketamine is vermengt met vocht. Zo is het dus veel minder sterk en geen vaste stof. Groot voordeel: je kan het IV of IM nemen en met die methode kan je de hardste trips krijgen natuurlijk... nadeel: snuiven gaat niet en 1 flesje is niet veel.

Dus was doe je? Je giet de vloeibare K in de pan, en kookt het zachtjes af tot het een poeder is.

Bal0n

Badass junkie
Jonirsz zei:
ketamine, niks meer over te zeggen dan goedkope troep, neem een gwoon snuifje,..vind ik...

Zijn 2 heel verschillende dingen.. Beetje dom om ze te gaan vergelijken in werking :).

Mac...

Badass junkie
Het ligt er idd maar net aan wat je wilt bereiken. Als je wazig wilt worden kan je beter K dan sos of pep pakken (duh :tongueout: ) Als je gewoon lekker wakker en "gezellig" wilt doen andersom. Dus ligt er maar net aan wat je doel is.

Psykaholik

Wijs gebruiker
da ik nog maar eens rap keta heb
heb der echt nog eens goesting in
tis spijtig da alle drugs die goed zijn moeilijk zijn voor aan te komen

Frisko

Badass junkie
schranziewanzie zei:
da ik nog maar eens rap keta heb
heb der echt nog eens goesting in
tis spijtig da alle drugs die goed zijn moeilijk zijn voor aan te komen
das gesproken,en als je er vind,mij ook een grammetje kopen :P :P :P

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Drazzic zei:
Christiaan18 zei:
het is trouwens geen olifanten verdoof middel dat is ghb als ik het goed heb. Het is een narcose middel wat ook wel werd gebruikt voor jonge kinderen

GHB verdoofmiddel voor olifanten, onzin! :wave:

Maar mijn ervaring met Ketamine was wel ok, het is een heel wazige drug, met geen andere te beschrijven. Ik had het idee dat ik tegelijk alles super vaag zag, het idee dat alles eigelijk op zijn kop stond, maar tegelijk ook heel helder en duidelijk alles. Dus heel vaag :grin:
Had geen zin om te staan enzo relaxt zitten wazigen haha echt wazig spul is het eigelijk.

Af te raden is combi samen met alcohol, want dat gaat dus NIET samen. Heb al 2 mensen gezien die aardig wat gezopen hadden, zeg maar zat, en toen ketamine probeerde, nou die waren echt ver heen, konden echt niet lopen, kotsen, op de grond liggen want op staan konden ze niet, praten kon ook moeilijk. Iets te dus :grin: Dan ben je zover weg en na hun verhalen voelde ze zich eigen niet, maar ene kant was het uber relaxt, ze voelde zich wel super lekker, maar waren gewoon niet aanwezig zo voelde het, de K-Hole :)

En wat iemand hier boven zegt dat je geest uit je lichaam treed, ik heb het nog nooit mee gemaakt maar dat lijkt me dus echt heel wazig ja, kan inderdaad best beangstend zijn. Vriend van mij was door de paddo's bad gegaan en die had dat toen ook en hij dacht dat ie op dat moment gewoon dood was omdat hij zich eigen zag zitten en ons, onbeschrijvelijk eigelijk heel wazig.

hoe gaat dat dan zo'n out of body gevoel.... Kan ik dat vergelijken met een soort film achtig iets dat je een geest uit een lichaam ziet zweven (wat jij zelf dan bent) en dat je dan een soort naast je lichaam staat en je jezelf ziet zitten op de bank :rolleyes: :rolleyes: lijkt me super ziek om mee te maken :grin: :grin: maar wel een hele ervaring natuurlijk

Bovenaan