Christiaan18 zei:
het is trouwens geen olifanten verdoof middel dat is ghb als ik het goed heb. Het is een narcose middel wat ook wel werd gebruikt voor jonge kinderen
GHB verdoofmiddel voor olifanten, onzin!
Maar mijn ervaring met Ketamine was wel ok, het is een heel wazige drug, met geen andere te beschrijven. Ik had het idee dat ik tegelijk alles super vaag zag, het idee dat alles eigelijk op zijn kop stond, maar tegelijk ook heel helder en duidelijk alles. Dus heel vaag
Had geen zin om te staan enzo relaxt zitten wazigen haha echt wazig spul is het eigelijk.
Af te raden is combi samen met alcohol, want dat gaat dus NIET samen. Heb al 2 mensen gezien die aardig wat gezopen hadden, zeg maar zat, en toen ketamine probeerde, nou die waren echt ver heen, konden echt niet lopen, kotsen, op de grond liggen want op staan konden ze niet, praten kon ook moeilijk. Iets te dus

Dan ben je zover weg en na hun verhalen voelde ze zich eigen niet, maar ene kant was het uber relaxt, ze voelde zich wel super lekker, maar waren gewoon niet aanwezig zo voelde het, de K-Hole
En wat iemand hier boven zegt dat je geest uit je lichaam treed, ik heb het nog nooit mee gemaakt maar dat lijkt me dus echt heel wazig ja, kan inderdaad best beangstend zijn. Vriend van mij was door de paddo's bad gegaan en die had dat toen ook en hij dacht dat ie op dat moment gewoon dood was omdat hij zich eigen zag zitten en ons, onbeschrijvelijk eigelijk heel wazig.