Ketamine

Deliriant

Newbie
Ik lees wel eens wat over ketamine en dan hebben ze het over de K-hole. Maar wat bedoelen ze daar nou precies mee? Iemand die me dat uit kan leggen?

KoxBox

Badass junkie
Dat valt waarschijnlijk niet echt uit te leggen, kijk eens rond in het subforum Ketamine...
Je zal er wel iets over vinden.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
K-hole is een unieke ervaring. Lees hier inderdaad maar eens rond, verschillende mensen met verschillende ervaringen. Daar zul je vast wel iets aan hebben.

Volgens wikipedia:

De K-Hole wordt beschreven als een transcendentale droomwereld waarover gebruikers soms zeggen dat zij daar God of entiteiten ontmoeten. De beschrijving van een K-hole komt sterk overeen met die van een bijna-doodervaring. Dit kan een zeer heftige ervaring zijn en kan zeer angstaanjagend overkomen op onervaren gebruikers.

Op de onderstaande site staat alles over K-hole nog eens in het lang uitgeschreven, ook staat er een hoop andere nuttige informatie over ketamine op.

http://www.dhpforum.nl/wiki/index.php?title=Ketamine

W.F.L.

Badass junkie
Wiki zei:
Experience of the K-hole may include distortions in bodily awareness, such as the feeling that one's body is being tugged, or is gliding on silk, flying, or has grown very large or distended.[citation needed] Users have reported the sensation of their soul leaving their human body.[citation needed] Users have also often reported feeling more skeletal or becoming more aware of their bones - the shape of their hands is also often of interest.[citation needed] Users may experience worlds or dimensions that are ineffable, all the while being completely unaware of their individual identities or the external world. Users have reported intense hallucinations including visual hallucinations, perceptions of falling, fast and gradual movement and flying, 'seeing god', feeling connected to other users, objects and the cosmos, experiencing psychic connections, and shared hallucinations and thoughts with adjacent users.[citation needed

Erg duidelijk wat mij betreft. Ik heb alles wat daar in staat meegemaakt de 2x dat ik gek-holed heb.

de GT

Bewuste gebruiker
als dat een k hole is heb ik er ferm vaak in gezeten hahaha.

en ik maar wachten op de bijna dood ervaring, of iets a-relaxt hahaha

W.F.L.

Badass junkie
Als je geest je lichaam voor een hele tijd verlaat zit je in een K-hole, volgens mij. Een deel van die effecten heb ik ook bij bewustzijn meegemaakt, zonder los te komen.. Ik vind het niet a-relaxt, maar het is toch wel fucking sick gewoon! :openmouth:

Bovenaan