Ketamine spuiten

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Wie spuit hier zijn ketamine? Het schijnt niet eens te vergelijken te zijn met het snuifen, echt een trip tot in de oneindigheid. Maar is het gemakkelijk om aan vloeibare K te komen? En is het lastig om te spuiten?

Ik ben me bewust van de verslavings, lichamelijke en geestelijke risico's maar dit is iets wat ik eens mee wil maken, de ultieme K-hole. :hearteyes:

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
En Ketanest , die doet het nog. Toch?

Zelf zou ik de ervaring wel eens mee willen maken maar ben toch nog iets te huiverig voor spuiten. Zowel de naalden als het spuiten kan ik slecht tegen... dus denk dat het er bij mij (voorlopig?) niet van gaat komen.

DreamWeaver

Badass junkie
Adrenochroom zei:
Komt de vloeibare vorm wel eens voor in NL? Of is die zeer zeldzaam?

Word erg veel gebruikt in ziekenhuizen, dus als je contacten hebt in de medische wereld zou ik nu ff een belletje doen :wink: Ik heb het 2 keer toegedient gekregen voor een operatie, het is inderdaad heftig. Leverde nog een grappig moment op: Toen de anasthesist me meldde dat hij s-ketamine m'n aderen in ging raggen, vroeg ik naar de dosis. Hij antwoordde '20 mg', waarop ik 'm vroeg of dat niet wat weinig was, omdat ik toch wel wat gewend was. Een brede lach maakte zich meester van mijn ziekenhuisbroeders. Zelfs in het ziekenhuis voel ik me nog een junk.
Aangaande de ervaring: Je valt in een k-hole (letterlijk, ik voelde me achterover vallen in een zwarte schaduw, terwijl ik eigenlijk bewegingsloos op een tafel lag). Een seconde later zat ik op een vliegend tapijt waarmee ik door de Grand Canyon vloog, tussen alle rode rotsen door. Boven me was een heldere sterrenhemel, maar het was toch dag in de canyon, erg apart en zeer de moeite waard.

Wartaal

Belezen gebruiker
DreamWeaver zei:
Adrenochroom zei:

Word erg veel gebruikt in ziekenhuizen, dus als je contacten hebt in de medische wereld zou ik nu ff een belletje doen :wink: Ik heb het 2 keer toegedient gekregen voor een operatie, het is inderdaad heftig. Leverde nog een grappig moment op: Toen de anasthesist me meldde dat hij s-ketamine m'n aderen in ging raggen, vroeg ik naar de dosis. Hij antwoordde '20 mg', waarop ik 'm vroeg of dat niet wat weinig was, omdat ik toch wel wat gewend was. Een brede lach maakte zich meester van mijn ziekenhuisbroeders. Zelfs in het ziekenhuis voel ik me nog een junk.
Aangaande de ervaring: Je valt in een k-hole (letterlijk, ik voelde me achterover vallen in een zwarte schaduw, terwijl ik eigenlijk bewegingsloos op een tafel lag). Een seconde later zat ik op een vliegend tapijt waarmee ik door de Grand Canyon vloog, tussen alle rode rotsen door. Boven me was een heldere sterrenhemel, maar het was toch dag in de canyon, erg apart en zeer de moeite waard.
Onzin, in het ziekenhuis spuiten ze er ook nog een middel bij in zodat je niet gaat trippen.

DreamWeaver

Badass junkie
slipperman89 zei:
DreamWeaver zei:
Adrenochroom zei:

Onzin, in het ziekenhuis spuiten ze er ook nog een middel bij in zodat je niet gaat trippen.

Could be, maar ik weet wat ik meegemaakt heb. Fijne trip geweest, ondanks dat ik er niet gigantisch veel meer van herriner.

hypersnap

Bewuste gebruiker
slipperman89 zei:
DreamWeaver zei:
Adrenochroom zei:

klopt!

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik heb ook wel eens getript van een 30 minuten durende totale narcose in het ziekenhuis. Weet niet meer wat het was voor spul, vroeg het nog aan die vent voor ik out ging, maar was t vergeten toen ik wakker werd. Het was echt een supermooie ervaring met een entiteit.

Misschien dat als je vaker hebt getript je lichaam/geest gevoeliger worden voor dit soort ervaringen, waardoor de drempel om te trippen lager wordt?

Aldous

Belezen gebruiker
Heb mijn K meestal "vloeibaar", juiste term is echter opgelost. "Vloeibare" ketamine betekend echter niet dat het ook medicinale ketamine is! Het grootste deel wordt gemaakt in india/china en wordt dan opgelost in (demi)water naar europa gesmokkeld.
Als je een beetje zuivere ketamine kristallen heb kan je het zelf weer oplossen en dan spuiten (als dat je ding is).

DreamWeaver

Badass junkie
Over het spuiten, hoe doe je dat bij jezelf dan? Want als je het intramusculair zou zetten (wat me makkelijker lijkt dan intraveneus, omdat het dan helemaal binnen 3 seconden inklapt), kun je toch nooit die spuit leegknijpen en de naald eruit halen voordat je al trippende bent? Als de verlamming intreed als jij die spuit nog in je bilspier hebt zitten heb je een probleem natuurlijk..

inferno33

Bewuste gebruiker
Ketamine spuiten... Kan je dan niet gewoon zelf wat ketamine in demi water oplossen(of 0.9% zout oplossing, nog beter natuurlijk..)?

Iig, ik heb ook ooit eens in een ziekenhuis ketamine gekregen, intraveneus, heftig van getript... Was alleen redelijk foute set and setting:sunglasses:.

Als je iemand met een recente amputatie kent kan die het hebben, ik kreeg het destijds gewoon mee naar huis.

grtz

EDIT: Dat middel krijg je pas later als je aangeeft er last van te hebben dacht ik, was bij mij iig zo.

Bovenaan