ketamine poll

heb jij wel eens ketamine gehad?

• nee! niet van plan

Stemmen: 2 3,6%
  • nee! wel van plan

Stemmen: 24 43,6%
  • wat is ketamine?

Stemmen: 3 5,5%
  • ja , positief

Stemmen: 24 43,6%
  • nee negatief

Stemmen: 0 0,0%
  • ja , negatief

Stemmen: 2 3,6%

• Totaal aantal stemmers
    55

zommes

Badass junkie
someone_nl zei:
Ik heb nog nooit ketamine gebruikt.

Er zijn een aantal dingen die ik nooit wil uitproberen en ketamine is er een van.
Tis gewoon niet mijn ding.

Dat weet je dus helemaal niet.

Qocaïne

Badass junkie
Zodra ik meer weet over de drug zou ik het zeker willen proberen.
Op dit moment geen idee hoe het eruit ziet of wat het precies met je doet :) ff googlen dus!

flash kieke

Wijs gebruiker
Vrijdag en Zaterdag nog eens keta proberen,zoon fucking zalige drug he.

Eigenlijk is het goeiekoop zat zijn,je hebt een klein beetje nodig en je bent precies zo zat alst maar kan.Alleen heeft het iets speciaals er bij

:hearteyes:

TeQ

Bewuste gebruiker
Mij lijkt het ook een hele vette drug om eens te proberen :)

Probeer al een hele tijd een grammetje te regelen en denk dat dat van de zomer eindelijk eens gaat lukken.

flash kieke

Wijs gebruiker
caatje zei:
Hoe neem je t in? Er staat op t doodsje injectie vloeistof. Of is dat een domme vraag?

Je moet het spuite.
Of je kunt het ook Misschien in je drinke doen,maar dat weet ik niet.(<---waarschijnlijk niet.)

Aanrader

Ik vind het een opperheerlijke drug, maar zoals bij alles...gebruik het met mate! Bij tijden op zoek gaan naar die K-Hole kan een verrijking zijn voor je leven...

Je krijgt weer een andere kijk op je omgeving, de ruimere wereld, jezelf, ...

En er is best wel makkelijk aan te raken hoor...en wat ben ik toch zo blij dat ik een toffe studierichting heb gekozen :P :wink:

KetaNr1

Belezen gebruiker
Keta is nr 1 (vandaar me naam) en is al helemaal nie gevaarlijk...als je met zo'n gedachte begint laat ut maar ligge...

NO GUTS, NO GLORY!! :rolleyes:

exact

Belezen gebruiker
het lijkt erop dat de meesten positief denken over ketamine, zowel de gebruikers en de ooit-gebruikeers :wave:

crysis

Bewuste gebruiker
echt verslavend is het trouwens niet, voor mij althans.. heb nu al een aantal weken nog een halve gram thuisliggen. en vind het niet echt moeilijk om er af te blijven ofzo..

Spor

Wijs gebruiker
El_V zei:
echt verslavend is het trouwens niet, voor mij althans.. heb nu al een aantal weken nog een halve gram thuisliggen. en vind het niet echt moeilijk om er af te blijven ofzo..

Nah vind het ook niet verslavend. Had toen ik het EINDELIJK kon krijgen een paar weken iedere dag gesnoven, maar toen uiteindelijk dan toch in de k-hole gekomen en sinds dien geen behoefte meer aan...

Stuk minder verslavend als coke of benzo's, en ik kan het weten :wink:

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik heb al redelijk wat materialen gebruikt en K is absolúút mijn favoriet! :hearteyes:

Het heeft zeker enkele nadelen (body load, moeilijke recovery, snuiven,...) t.o.v. andere psychedelica, maar het effect zelf is onnavolgbaar.

Fan dus!!! :hearteyes:

Spor

Wijs gebruiker
Ik vind keta geen psychedelica eigenlijk... Is gewoon dissociatief, een k-hole is wel een trip, maar maar vind het niet echt te vergelijken met hallucinogenen of psychedelica.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik heb het iets van zeven keer gedaan, waarvan twee hele leuke trips waren. De andere keren werd ik kotsmisselijk, para of ging ik alleen maar de hele tijd dubbelzien. Meer negatieve dan positieve ervaringen dus... Vandaar dat ik er nu eigenlijk genoeg van heb gehad. Misschien dat ik het nog wel eens een keertje doe, maar eigenlijk vind ik dat ik er wel genoeg mee geexperimenteerd heb.

Tante Ket

Experimenterende gebruiker
Re:

Deranged zei:
Ongelooflijk zwaar en zelfs verslavend tripmiddel dat door jan en alleman gebruikt wordt tegenwoordig, heb 't er niet zo mee en zeker voor die prijs kennen ze het wat mij betreft in hun reet steken.

Anaal pluggen behoort tot de mogelijkheden ja.. :openmouth:

MRC

K is vet neet. Klein lijntje en dan word je al snel vaag. Deze drugs doet je ook vage dingen zeggen en doen, geweldig! Het voordeel is ook nog eens dat je geen kater er van hebt.
Het werkt een uurtje ongeveer, dat uur ben ik alle keren dat ik het deed lekker vaag geweest, en had er daarna geen last meer van ofzo!

Atropa

Bewuste gebruiker
Ik hou zoveel van jou, Ket.

Het suffe van alles is dat het voelt alsof er in die 2 jaar dat ik er niet meer geweest ben, alles geduldig heeft gewacht om tegen die tijd dat ik weer present ben alles te hervatten met de tijd en opbouw waar we gebleven waren.

Ket, ik hou zoveel van jou.

Eigenlijk ben ik benieuwd of het mogelijk is, als je eenmaal een bestaan hebt gehad, weer helemaal bij 0 te beginnen. Maar je kunt niets modifyen. Noch zal je iets vergeten zijn als je er bent. Ook wist je sober niets meer.

Ik hou zoveel van jou.

En dat ijlenlange verlangen gevolgd door diepe nostalgische turing, het liefdes verdriet om niets. Maar toch, toch weer instappen voor een bereising.

Ik ga trouwen met Ket. Ik hou van je als eerste liefde.

hodgepodge

Bewuste gebruiker
Nee, nog niet gehad maar wel ooit van plan. Dat alleen dankzij het topic van Spor om het in een neussprayflesje te krijgen.
Maar ben eerst nog aan het experimenteren met andere middelen.

K.nurft

Nog nooit gehad, maar ben er heel erg benieuwd naar
Weet iemand of je de vloeistof ergens op slinkse wijze kan bestellen? Mag per PB :smoke:

Serenity

Badass junkie
Ik hou van ketamine in zeer kleine hoeveelheden. Dan loop ik op wolkjes, zie alles heerlijk wazig in een soort vlekkenpatroon en na een halfuurtje is het weer over, en begin ik weer opnieuw :grin: Grotere hoeveelheden keta heb ik ook wel eens genomen. Maar het gevoel van niks meer kunnen bewegen, misselijkheid en te intensieve closedeyesvisuals maakte me angstig.

Bovenaan