someone_nl zei:Ik heb nog nooit ketamine gebruikt.
Er zijn een aantal dingen die ik nooit wil uitproberen en ketamine is er een van.
Tis gewoon niet mijn ding.
Dat weet je dus helemaal niet.
someone_nl zei:Ik heb nog nooit ketamine gebruikt.
Er zijn een aantal dingen die ik nooit wil uitproberen en ketamine is er een van.
Tis gewoon niet mijn ding.
wausie91 zei:het lijkt me wel leuk om te proberen maar zou niet weten hoe ik er zo
1 2 3 aan moet komen
ketanest zei:wausie91 zei:het lijkt me wel leuk om te proberen maar zou niet weten hoe ik er zo
1 2 3 aan moet komen
Mail maar even, mischien weet ik wel een manier!

platypus zei:ketanest zei:wausie91 zei:het lijkt me wel leuk om te proberen maar zou niet weten hoe ik er zo
1 2 3 aan moet komen
Mail maar even, mischien weet ik wel een manier!
sluwe dealpraktijken hieroniet de bedoeling
![]()
caatje zei:Hoe neem je t in? Er staat op t doodsje injectie vloeistof. Of is dat een domme vraag?
Deranged zei:En hoe snuif je dat, per puntje toch ofzo? Ik blijf het een raar idee vinden om zo'n soort drug te snuiven.
flash kieke zei:
El_V zei:echt verslavend is het trouwens niet, voor mij althans.. heb nu al een aantal weken nog een halve gram thuisliggen. en vind het niet echt moeilijk om er af te blijven ofzo..
Nick de Neger zei:Vaagheid en robot hippies aan de top!![]()
Deranged zei:Ongelooflijk zwaar en zelfs verslavend tripmiddel dat door jan en alleman gebruikt wordt tegenwoordig, heb 't er niet zo mee en zeker voor die prijs kennen ze het wat mij betreft in hun reet steken.