spacekonijn
Badass junkie
,,,om dit forum leven in te blazen 

kaalkopje zei:zou het best willen proberen maar zou niet weten hoe ik er aan zou moeten komen
Bal0n zei:Ik zou het ook graag willen proberen. Heb ik even geluk dat een goede vriendin van mij diergeneeskunde studeert
Dierenarts zijn moet echt keta-heaven zijn :P
en voor mij.Frenky zei:kaalkopje zei:zou het best willen proberen maar zou niet weten hoe ik er aan zou moeten komen
Zelfde geld voor mij
Mac... zei:ja echt wel. K is sowieso echt wel gewoon een chille drug. Hij's wel lijp, maar echt niet te lijp. Beetje net zo gevaarlijk als GHB
Bal0n zei:Ja, maar dat is gewoon een eigenschap van Psychedelica en dissiocatieven. Heeft niet specifiek iets met keta te maken dacht ik zo![]()
Deranged zei:Wat ervaar je nou precies als je een goede dosis gebruikt zou hebben dan?
Deranged zei:Eigenlijk vind ik het maar eng en omgeven door zwarte mist enzo, wat waren nou ook alweer de zogenaamde ''recreatieve effecten''? Sprak een keer iemand die het had gedaan en het enige wat hij erover kon zeggen was dat hij het bizar vond.
goed puntJonirsz zei:Beste mensen, waarom kan ik niet stemmen op, ja ik heb het wel eens gedaan alleen met een negatieve afloop? :P![]()
kan nu wel