ketamine poll

heb jij wel eens ketamine gehad?

• nee! niet van plan

Stemmen: 2 3,6%
  • nee! wel van plan

Stemmen: 24 43,6%
  • wat is ketamine?

Stemmen: 3 5,5%
  • ja , positief

Stemmen: 24 43,6%
  • nee negatief

Stemmen: 0 0,0%
  • ja , negatief

Stemmen: 2 3,6%

• Totaal aantal stemmers
    55

Jeller

Badass junkie
kzou het wel doen moest k er de kans toe hebben, maar dit is nu eens iets waar ik nog niets van gehoord heb in mijn omgeving.. of ja toch vorig jaar in mijn klas zat iemand die er wel kon aangeraken

Bal0n

Badass junkie
Ik zou het ook graag willen proberen. Heb ik even geluk dat een goede vriendin van mij diergeneeskunde studeert :grin:

Dierenarts zijn moet echt keta-heaven zijn :P

Dr. Tommy

Badass junkie
Bal0n zei:
Ik zou het ook graag willen proberen. Heb ik even geluk dat een goede vriendin van mij diergeneeskunde studeert :grin:

Dierenarts zijn moet echt keta-heaven zijn :P

haha das mazzel dan

hmm had ik nou toch maar dierenarts-assistente geworden :P

Deranged

Badass junkie
Ongelooflijk zwaar en zelfs verslavend tripmiddel dat door jan en alleman gebruikt wordt tegenwoordig, heb 't er niet zo mee en zeker voor die prijs kennen ze het wat mij betreft in hun reet steken.

Deranged

Badass junkie
Ze hadden van de drugsinfoshit toch tegen Filemon(Gast uit Spuiten en Slikken dat banale sex programma) gezegd dat hij absoluut niet met deze troep moest experimenteren? Kennelijk zeiden ze dat zelfs bij heroine nog niet en eigenlijk was ketamine de enige drug die Filemon volgens hun absoluut niet moest proberen. Heroine en coke was blijkbaar ok, alleen bij ketamine trokken ze de grens. Was geloof ik de Jellinek dus wel gasten met verstand van zaken zou je zeggen. Beetje dubieus. niet?

Mac...

Badass junkie
ja echt wel. K is sowieso echt wel gewoon een chille drug. Hij's wel lijp, maar echt niet te lijp. Beetje net zo gevaarlijk als GHB

spacekonijn

Badass junkie
ja spuiten en slikken verkondigde wel meer bullshit..

ketamine is een redelijke veilige drugs en hij gaat dit in het 2e seizoen van spuiten en slikken ook testen.
hopelijk komen ze dan met goede info.
en het is ook helemaal niet zo duur , aangezien je vrij kleine hoeveelheden nodig hebt.

spacekonijn

Badass junkie
zo hard is het nou ook weer niet.
hoezo vreemd dat het gesnoven word? als er iemand het snuiven van drugs niet raar zou moeten vinden ben jij het toch wel.

het is helemaal niet KEIhard , ook niet ERG gevaarlijk.

het is gewoon dikke pret en lekker trippen.
je houd ervan of niet..

Deranged

Badass junkie
Snuiven van stimulerende middelen vind ik wat anders dan zware tripmiddelen, is het niet zo dat een puntje teveel al foute gevolgen kan hebben? Doseren dmv snuiven lijkt mij met een drug als dit vrij onpraktisch. Mja eigenlijk ken ik maar beter niks zeggen over dit soort dingen omdat ik er uiteindelijk totaal geen verstand van heb, enzo.

spacekonijn

Badass junkie
hm goed ik vind het geen Zwaar tripmiddel.

dat is het alleen als je echt veel neemt( K-hole)

en het is best goed te doseren hoor

Deranged

Badass junkie
Eigenlijk vind ik het maar eng en omgeven door zwarte mist enzo, wat waren nou ook alweer de zogenaamde ''recreatieve effecten''? Sprak een keer iemand die het had gedaan en het enige wat hij erover kon zeggen was dat hij het bizar vond.

Bal0n

Badass junkie
Mac... zei:
ja echt wel. K is sowieso echt wel gewoon een chille drug. Hij's wel lijp, maar echt niet te lijp. Beetje net zo gevaarlijk als GHB

Huh, wat bedoel je daar mee. Waarom is Ket gevaarlijk? En waarom GHB? :wink:

Jeller

Badass junkie
mja als je bij ghb beetje te veel op hebt gata het ook soms verkeerd hé.. zal bij ket mss ook wle zo zijn of niet?

Bal0n

Badass junkie
Bij te veel ket ga je k-holen. Dan ben je gowoon niet meer aanspreekbaar, en bewegen is er ook niet meer bij. Maar er is niks gevaarlijks aan, het laat je lichaam namelijk met rust.

Mac...

Badass junkie
jawel, sommige mensen die kunnen er niet mee omgaan en raken in paniek of gaan zich echt ontzettend kut voelen. Hoort ook bij de risico's van drugs.

Bal0n

Badass junkie
Ja, maar dat is gewoon een eigenschap van Psychedelica en dissiocatieven. Heeft niet specifiek iets met keta te maken dacht ik zo :)

Mac...

Badass junkie
Bal0n zei:
Ja, maar dat is gewoon een eigenschap van Psychedelica en dissiocatieven. Heeft niet specifiek iets met keta te maken dacht ik zo :)

Niet helemaal mee eens, er zijn ook psychedelica en dissioactieven waarbij je echt wel minder risico's loopt, omdat ze nou eenmaal wat milder zijn.

spacekonijn

Badass junkie
Deranged zei:
Wat ervaar je nou precies als je een goede dosis gebruikt zou hebben dan?

het leuke aan keta is dat het effect iedere keer weer anders is

soms kan je jezelf totaal niet inhouden en ben je gewoon een mafkees zeg maar.
soms ontzettend euforisch en gezellig
soms echt trippend gewoon erg space beetje zoals xtc maar dan niet zon love gevoel
maar k heb me ook wel eens een ziekenhuis patient gevoeld , wat best lachen was echt onder narcose zeg maar heel vaag verdoofd en afwazig

Deranged

Badass junkie
En hoe snuif je dat, per puntje toch ofzo? Ik blijf het een raar idee vinden om zo'n soort drug te snuiven.

spacekonijn

Badass junkie
idd punt nemen , of paar puntjes als je hard wil gaan of een lijntje , hoe je het wil.

tolerantie neemt heel snel toe dus je hebt wel steeds meer nodig

Mac...

Badass junkie
aah denk dat de meeste mensen wel genoeg hebben aan een puntje. Als het niet echt aanslaat kun je altijd nog wat bijpakken

Mr.jiho

Wijs gebruiker
iemand tips in welke kringen het makkelijker kan gevonden worden?
vind dit een heel interesante drug en wil het wel eens proberen, maar zoals deranger zegt, het is allemaal wel een beetje vaag
groeten

zommes

Badass junkie
Deranged zei:
Eigenlijk vind ik het maar eng en omgeven door zwarte mist enzo, wat waren nou ook alweer de zogenaamde ''recreatieve effecten''? Sprak een keer iemand die het had gedaan en het enige wat hij erover kon zeggen was dat hij het bizar vond.

Tja.. jij bent duidelijk meer iemand voor de geestvernauwende rotzooi die gesnoven hoort te worden :(

Waarom moet je speed wel snuiven en keta niet? Het is juist ideaal om een tripmiddel te kunnen doseren in plaats van het in te slikken en maar afwachten wat er gebeurt. Je bent duidelijk bang voor het onbekende.

Psykaholik

Wijs gebruiker
w00t gisteren eerste keer keta gehad
en jawel het is temenens heftig spul :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
heb het gevonden aan 15 eur voor ne halve gram
zal wel geen topkwaliteit zijn geweest aangezien ge er toch een lijntje van moest leggen (wel ma een klein uiteraard) maar tjezus wa een gevoel onbeschrijfelijk gewoon.
wandelen jah das echt een ramp en tegoei uit uw woorden raken lukt al helemaal nemeer.
in de beruchte K-hole ben ik nu wel nie geweest twas mijn 1ste keer dus zeker nie overdreven ma ik kan me we perfect voorstellen da ge der rapper inzit als ge denkt
dit is zeker mijn beste drugs die ik ooit gepakt heb
ben blij da ik er nie makkelijk aan kan geraken want anders ging iik het wa te gjan doen :mrgreen: :mrgreen:
ook maar terug 2c-b geregeld das voor in de week en deze keer genoeg
pakken da ik het zeker voel
mss da 2c-b dan bovenaan op mijn lijst staat

Jonirsz

Experimenterende gebruiker
Beste mensen, waarom kan ik niet stemmen op, ja ik heb het wel eens gedaan alleen met een negatieve afloop? :P :wink:

someone_nl

Belezen gebruiker
Ik heb nog nooit ketamine gebruikt.

Er zijn een aantal dingen die ik nooit wil uitproberen en ketamine is er een van.
Tis gewoon niet mijn ding.

Bovenaan