Ketamine pluggen

heyol

Bewuste gebruiker
Als ik keta wil pluggen, wat is de beste manier?
Kan ik dan het beste snuif-keta kopen en dit oplossen in wat water, dit water vervolgens opnemen in een tampon en dat pluggen?

Of beter vloeibare ket kopen en dat opnemen in een tampon om vervolgens te pluggen?

En wat zijn de juiste hoeveelheden?

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Kun je alle drugs eigenlijk pluggen? Speed, mdma, coke, sommige rc’s heb ik al over gelezen dat je die kan pluggen maar kan je alle drugs pluggen? Benzo’s, alcohol, opiaten etc?

Dutchversa

Belezen gebruiker
Gekookt water laten afkoelen en met een klein spuitje zonder naald de keta mengen met 1 ml water en dan anaal binnen brengen … ik heb nog nooit op een andere manier keta genomen. Soms alleen keta en soms in combi met 3mmc of 4mmc

Dutchversa

Belezen gebruiker
Hoe sterk is het effect op 20 mg?
Ik gebruik het altijd als ik een avond / nacht heerlijk seks wil hebben. Het geeft dan een lekker geile sfeer. Je komt in een lichte dissociatieve setting. Meestal gebruik ik het in combi met 4mmc of xtc. In dat laatste geval op de piek van xtc. Dat is geweldig. Ik word dan megageil en ben heerlijk los. Daarnaast is het een beetje het slaapmutsje geworden van mijn vriend en ik als afsluiting van een chemsavond/nacht. Dan liggen we heerlijk ik elkaar verstrengeld weg te dromen met soms minutenlang tientallen minuten tongen …

O en meestal neem ik op een avond / nacht een keer of 3 en dan cumuleert het wel enigszins volgens mij.

• Like
Waarderingen: ljuv

Dutchversa

Belezen gebruiker
Is het effect van disso’s heel anders als je gaat pluggen?
Ik lees dat je andere disso’s beter niet kunt pluggen. Keta wordt wel vaker geplugd. Ik heb het een enkele keer gesnoven, maar ik vind het effect met pluggen veel beter

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Lijkt me ook wel interessant, maar ik lees heel veel tegenstrijdige dingen op het internet. De een zegt dat het dezelfde bioavailability heeft als oraal, de ander zegt dat het sterker werkt en Erowid geeft ook weer een lagere bioavailability dan snuiven. Wel lees ik dat het alleen goed werkt als je het niet te diep plugt, omdat het anders wel langs je lever komt en dat is niet goed.

Keertje testen dan maar.

Dirkdirk

DF-koning
Waarom een tampon? Je kan beter een spuit zonder naald kopen bij de apotheker voor nog geen euro. 1 of 2 ml is genoeg. Van wat ik hoor is 75mg een hole dosis.
Ik wil even een beeld schetsen wat ik nu krijg:

iemand die op je kamer komt en je licht met je broek op je knieën en een spuit in je anus in een k-hole.

vind ik grappig. Dat zijn verhalen die terug gaan komen op feestjes en partijtjes. Als het dat dood valt komt dat naar boven.

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Als je minder nodig hebt rectaal, zou het dan ook minder slecht voor je blaas zijn gezien je netto minder ketamine binnen krijgt?

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Tuurlijk. Minder Ketamine is minder schade. Best logisch
Snap wat je zegt, maar in sommige gevallen is de roa en niet alleen de dosis bepalend voor de schade, bijvoorbeeld het wel/niet passeren van de lever. In dit geval denk ik idd dat het niet uitmaakt.

• Like
Waarderingen: Juun

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Ik wil even een beeld schetsen wat ik nu krijg:

iemand die op je kamer komt en je licht met je broek op je knieën en een spuit in je anus in een k-hole.

vind ik grappig. Dat zijn verhalen die terug gaan komen op feestjes en partijtjes. Als het dat dood valt komt dat naar boven.
Goh zou voor mij een doodgewone situatie zijn. Beste roa na IV. Nog altijd stigma. Ben ook al betrapt geweest tijdens pluggen maar no shame.

@Purplext @Climbatize

#plugsquad

Dirkdirk

DF-koning
Goh zou voor mij een doodgewone situatie zijn. Beste roa na IV. Nog altijd stigma. Ben ook al betrapt geweest tijdens pluggen maar no shame.

@Purplext @Climbatize

#plugsquad
Het heeft een beetje een gay imago gekregen. Vind dat wel onzin. Maar ik houd er gewoon niet van. Een zetpil bijvoorbeeld gaat er bij mij ook niet in. Moest dat in het ziekenhuis. Je voelt je toch een beetje in je reet genomen ofzo.

• Haha
Waarderingen: Juun

Dutchversa

Belezen gebruiker
Het heeft een beetje een gay imago gekregen. Vind dat wel onzin. Maar ik houd er gewoon niet van. Een zetpil bijvoorbeeld gaat er bij mij ook niet in. Moest dat in het ziekenhuis. Je voelt je toch een beetje in je reet genomen ofzo.
Snap dat van dat gay imago hoor. Zeker als je weet dat het pluggen het beste werkt als de endeldarm schoon is. Daarnaast is pluggen in thuissituatie toch makkelijker dan bij een festival oid. Toch is het mooie methode voor het toedienen naast de andere methoden, met gelukkig ruimte voor een ieder zijn voorkeur. De mijne zal inmiddels bekend zijn :)

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Precies het omgekeerde sentiment had ik toen ik als zesjarige eventjes in het ziekenhuis lag.
De zuster deed de thermometer in mijn mond.
Bah, wat een smerig idee. Kwestie van wat iemand gewend is ....
Snap ik. Thermometer hoort gewoon in de kont! Hoppa. "Maar dat is toch vies". Je bent zelf vies! Ff afwassen en klaar voor het volgende gebruik, niet piepen.

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Ik neem nu een random pagina
(Wiki) en zie dat keta pluggen helemaal niet interessanter is dan gewoon snuiven.
Kloppen deze cijfers wel? Of is het echt de moeite niet waard?
Bekijk bijlage 35445
Ik kwam ook dit soort dingen tegen in mijn zoektocht, maar toch ook mensen die heftigere ervaringen hebben bij pluggen. De boodschap die ik ook een paar keer ben tegengekomen is dat je het absoluut niet te diep moet pluggen, vlak achter je kringspier en niet dieper.

BelowTheFlow

Wijs gebruiker
Ja, die bio-beschikbaarheidscijfers lijken inderdaad contra-intuitief laag. Daarom heb ik doorgeklikt naar het artikel van voetnoot 10. In dat artikel wordt het cijfer niet toegelicht maar alleen vermeld en onder verwijzing naar drie studies over anesthesie bij kinderen. Die studies waren jammer genoeg niet zomaar in te zien.

Wat ik zou verwachten is bij pluggen op z'n minst een zelfde beschikbaarheid als bij snuiven. In beide gevallen wordt het goedje door de celwanden heen opgenomen. De neus heeft dan als voordeel dat die beter doorbloed is. Maar het nadeel van een beperkte ruimte waarin het poeder eerst moet oplossen om binnen te kunnen komen. Bij pluggen is er meer ruimte, en is het poeder al beter verdeeld doordat het in water opgelost is. In beide gevallen begrijp ik dat vet nodig is om de opname door de celwand mogelijk te maken.

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Cocaine pluggen op dezelfde manier werkt ook goe. Net getest.

Hmm ik zou verwachten dat je op deze manier meer verspild. Gezien het waarschijnlijk in de tampon blijft hangen. Maar ja cocaïne pluggen werkt best prima. Toch is dit het enige middel wat ik fijner vind om te snuiven dan te pluggen.

Kun je alle drugs eigenlijk pluggen? Speed, mdma, coke, sommige rc’s heb ik al over gelezen dat je die kan pluggen maar kan je alle drugs pluggen? Benzo’s, alcohol, opiaten etc?

Naar mijn ervaring is alles wat je via de neus kan nemen, ook plugbaar.
Volgens mij komt het neer op oplosbaarheid in water. Is het wateroplosbaar, dan is het plugbaar. Is het niet wateroplosbaar, los het dan op in een vloeistof die in alle verhoudingen mengbaar is met water (bijv alcohol of propylene glycol) en dan is het alsnog plugbaar.

Alcohol kan je beter niet pluggen naar het schijnt. Dat is in de praktijk vaak misgegaan met fatale afloop. Kanttekeningen daarbij is wel dat dat vaak geen nette afgemeten hoeveelheid was. Maar kijk ermee uit. Je kan het niet meer uit kotsen als het teveel was. Het gaat gewoon je bloedbaan in. Geld overigens met alle drugs die je plugt, snuift, spuit, etc.

Ja en hoeveel mg ket dan? Ik heb het 1 x geprobeerd, met m'n laatste beetje ket. M'n neus was verstopt.
Ik heb niks gevoeld!

Mijn ervaring is ongeveer 2/3 tot 3/4 van de dosering die je zou snuiven. Maar ik heb hier hele wisselende dingen van anderen over gehoord. En het strookt ook niet met de wetenschappelijke onderzoeken naar bioavailability.

Misschien was hun plug techniek niet on point of reageert elk lichaam toch anders. Ik zou het niet weten.

Is het effect van disso’s heel anders als je gaat pluggen?

Nee, effect is hetzelfde. Alleen voor vrijwel elke arylcyclohecylamine geld dat het zeker 2 keer zo potent is als je het plugt, dan wanneer je snuift. Bij andere dissos wisselt die potentie nog weleens.

Als je minder nodig hebt rectaal, zou het dan ook minder slecht voor je blaas zijn gezien je netto minder ketamine binnen krijgt?

Waarschijnlijk. Maar ik zou er niet zeker van zijn. Zo is het bijvoorbeeld niet 2 keer zo schadelijk als je 20 sigaretten rookt t.o.v. 10 sigaretten per dag.

Dit was voor mij altijd een mooi excuus om potentere dissos te misbruiken.

"Oh van DCK of O-PCE heb ik maar zó weinig nodig. Dan zullen K-cramps e.d. pas heel laat gaan gebeuren. Dus ik kan nu gerust gebruiken."

En zo ging mijn weekend dissos verslaving naar een dagelijkse verslaving. 🤪

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Is het wateroplosbaar, dan is het plugbaar.
Is dit een vereiste? Of zou je ook een suspensie van heel fijn poeder en water kunnen maken en dat pluggen? Komt misschien niet door je celwand heen he.

Ik ga het maar eens testen met disso's, net spuitjes 5 ml besteld. 2C-B lijkt me ook bij uitstek geschikt alleen kan ik helaas niet aan poedervorm komen. Die pillen zijn niet zo heel groot, maar lijkt me niet echt bijdragen aan de efficiëntie?

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Is dit een vereiste? Of zou je ook een suspensie van heel fijn poeder en water kunnen maken en dat pluggen? Komt misschien niet door je celwand heen he.

Tja... Dat... En het moet door je bloed gedragen worden om bij je hersenen te komen hè. Ik denk dat een suspensie niet werkt.

Maar eerlijk is eerlijk. Ik kan zo gauw geen stof bedenken die ik niet ooit met succes heb geplugd. En ik heb echt niet alles geplugd. Maar wel uit vrijwel elke stofgroep iets, wat ook voor de gehele stofgroep soms werkt.

Benzo's: met succes geplugd.
Hoe?: Oplossen in PG en water 50/50

6-apb: met succes geplugd. En dit is een pain in the ass om in water op te lossen.
Hoe?: Wederom PG en verwarmen. Daarna weer aanlengen met water. Oplossen in alcohol ging iets beter.

Ik heb alleen niet allerlei freebase vormen geprobeerd. MD-PHP bijvoorbeeld. Ik pligde het HCl zout wel. En ik weet dat de freebase ook op te lossen is in (je raad het al) PG.

Ik heb geen stof geprobeerd waarmee het niet gelukt is.

Ik ga het maar eens testen met disso's, net spuitjes 5 ml besteld. 2C-B lijkt me ook bij uitstek geschikt alleen kan ik helaas niet aan poedervorm komen. Die pillen zijn niet zo heel groot, maar lijkt me niet echt bijdragen aan de efficiëntie?

Elke disso die ik heb gedaan lost gewoon op in water. De 3-meo's wat lastiger, maar geef het wat tijd en schudden en ook die lossen volledig op.
Dissos zijn zonde om niet te pluggen als je het mij vraagt. Hiermee is het mijn favoriete ROA geworden.

2cb pluggen = goud
Heerlijk om die ongemakkelijke come-up over te slaan. Na 10 minuten heb je al behoorlijke visuals. En je kan gerust nog wat bijnemen als het na 20 minuten nog meevalt. Werkt prima.

2cb-fly + 5-meo-mipt pluggen was ook niet meer normaal 😂😂
Soort xtc+++ met 2cb visuals. Prachtig!

Pillen lostte ik ook gewoon op. De 2cb lost op in water. De bindmiddelen blijven vaak in vaste vorm op de bodem liggen. Ik deed ze wel crushen en goed schudden/roeren om er zeker van te zijn dat het goed oplost. Ik kon ook nooit aan 2cb in poedervorm komen namelijk. Maar werkt prima hoor.

PS. Ohjaa, het is ook echt aan te raden de PG aan te lengen met water. Anders voelde het toch wat oncomfortabel als je het had geplugd.

CuriousExplorer

DF-koning
Tja... Dat... En het moet door je bloed gedragen worden om bij je hersenen te komen hè. Ik denk dat een suspensie niet werkt.

Maar eerlijk is eerlijk. Ik kan zo gauw geen stof bedenken die ik niet ooit met succes heb geplugd. En ik heb echt niet alles geplugd. Maar wel uit vrijwel elke stofgroep iets, wat ook voor de gehele stofgroep soms werkt.

6-apb: met succes geplugd. En dit is een pain in the ass om in water op te lossen.
Hoe?: Wederom PG en verwarmen. Daarna weer aanlengen met water. Oplossen in alcohol ging iets beter.

Ik heb alleen niet allerlei freebase vormen geprobeerd. MD-PHP bijvoorbeeld. Ik pligde het HCl zout wel. En ik weet dat de freebase ook op te lossen is in (je raad het al) PG.

Elke disso die ik heb gedaan lost gewoon op in water. De 3-meo's wat lastiger, maar geef het wat tijd en schudden en ook die lossen volledig op.
Dissos zijn zonde om niet te pluggen als je het mij vraagt. Hiermee is het mijn favoriete ROA geworden.

2cb pluggen = goud
Heerlijk om die ongemakkelijke come-up over te slaan. Na 10 minuten heb je al behoorlijke visuals. En je kan gerust nog wat bijnemen als het na 20 minuten nog meevalt. Werkt prima.

Pillen lostte ik ook gewoon op. De 2cb lost op in water. De bindmiddelen blijven vaak in vaste vorm op de bodem liggen. Ik deed ze wel crushen en goed schudden/roeren om er zeker van te zijn dat het goed oplost. Ik kon ook nooit aan 2cb in poedervorm komen namelijk. Maar werkt prima hoor.

PS. Ohjaa, het is ook echt aan te raden de PG aan te lengen met water. Anders voelde het toch wat oncomfortabel als je het had geplugd.
Wanneer spreekje over "met succes"?
Ik neem even benzo's als voorbeeld.
Wanneer is het succesvol?
- Werken deze sneller?
- werken deze effectiever?

Benzo's werken onder de tong namelijk super potent en super snel.
Waarom zou je ooit benzo's pluggen? Zelfs als het poedervorm is snap ik nog niet waarom tbh.
Ben benieuwd

Geneesmiddel

Wijs gebruiker

2cb pluggen = goud

Ik hoor het al. Propyleen glycol zoeken en kopen. Ik ben niet vies van wat proberen dus zal die pil stampen en oplossen, zal een update geven als ik het probeer binnenkort!

[EDIT] Ik heb trouwens ook nog 4-HO-MET dus misschien wordt die wel het slachtoffer 🤔

Laatst bewerkt:
Bovenaan