Is dit een vereiste? Of zou je ook een suspensie van heel fijn poeder en water kunnen maken en dat pluggen? Komt misschien niet door je celwand heen he.
Tja... Dat... En het moet door je bloed gedragen worden om bij je hersenen te komen hè. Ik denk dat een suspensie niet werkt.
Maar eerlijk is eerlijk. Ik kan zo gauw geen stof bedenken die ik niet ooit met succes heb geplugd. En ik heb echt niet alles geplugd. Maar wel uit vrijwel elke stofgroep iets, wat ook voor de gehele stofgroep soms werkt.
Benzo's: met succes geplugd.
Hoe?: Oplossen in PG en water 50/50
6-apb: met succes geplugd. En dit is een pain in the ass om in water op te lossen.
Hoe?: Wederom PG en verwarmen. Daarna weer aanlengen met water. Oplossen in alcohol ging iets beter.
Ik heb alleen niet allerlei freebase vormen geprobeerd. MD-PHP bijvoorbeeld. Ik pligde het HCl zout wel. En ik weet dat de freebase ook op te lossen is in (je raad het al) PG.
Ik heb geen stof geprobeerd waarmee het niet gelukt is.
Ik ga het maar eens testen met disso's, net spuitjes 5 ml besteld. 2C-B lijkt me ook bij uitstek geschikt alleen kan ik helaas niet aan poedervorm komen. Die pillen zijn niet zo heel groot, maar lijkt me niet echt bijdragen aan de efficiëntie?
Elke disso die ik heb gedaan lost gewoon op in water. De 3-meo's wat lastiger, maar geef het wat tijd en schudden en ook die lossen volledig op.
Dissos zijn zonde om niet te pluggen als je het mij vraagt. Hiermee is het mijn favoriete ROA geworden.
2cb pluggen = goud
Heerlijk om die ongemakkelijke come-up over te slaan. Na 10 minuten heb je al behoorlijke visuals. En je kan gerust nog wat bijnemen als het na 20 minuten nog meevalt. Werkt prima.
2cb-fly + 5-meo-mipt pluggen was ook niet meer normaal 😂😂
Soort xtc+++ met 2cb visuals. Prachtig!
Pillen lostte ik ook gewoon op. De 2cb lost op in water. De bindmiddelen blijven vaak in vaste vorm op de bodem liggen. Ik deed ze wel crushen en goed schudden/roeren om er zeker van te zijn dat het goed oplost. Ik kon ook nooit aan 2cb in poedervorm komen namelijk. Maar werkt prima hoor.
PS. Ohjaa, het is ook echt aan te raden de PG aan te lengen met water. Anders voelde het toch wat oncomfortabel als je het had geplugd.