Ketamine en tolerantie

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
MeejheM zei:
Ik heb altijd gehoord dat 86,xx% echt de max was.
Moleculair gewicht keta freebase = 237.725
Moleculair gewicht keta hcl = 274.2
Maximale zuiverheid is dus: (237.725 / 274.2)*100 = 86,7%

Opzich klopt je veronderstelling dus wel inderdaad, maar afgerond is dat 87%. De kans dat je daadwerkelijk 86 of 87% keta in handen krijgt lijkt me wel vrij klein eerlijk gezegd.

Karel_Noten

Experimenterende gebruiker
Ik denk dat ik ondertussen redelijk veel ervaring heb met Ketamine. Zowel kleine(re) hoeveelheden als grote hoeveelheden, en zowel op feesten met veel mensen om mijn heen als thuis in een rustige setting (after). Het is in principe mijn favoriete drug.

Mijn ervaring is toch dat het niet altijd te voorspellen is hoe het gaat vallen of je het nu een lange tijd niet gedaan hebt of recent wel gedaan hebt. Het spul is regelmatig getest met goede resultaten dus dat kan het niet zijn. Het is gewoon niet een deterministisch proces, er speelt op een of andere manier meer mee, en dat kan best frustrerend zijn als je naar iets specifieks op zoek bent en het komt maar niet :)

Zoals je zelf aangaf: soms ben ik echt weg van een klein puntje op een feest met veel mensen om mij heen en dan vraag je je af hoe het kan dat zo'n klein beetje van die stof zo'n intens effect kan hebben. Een andere keer heb ik het een hele lange tijd niet gedaan en lig ik op de bank na een feest, maar heeft zelfs een grote hoeveelheid niet het gewenste effect. Weer een andere keer heb ik de moed opgegeven en wordt ik juist volledig verrast. Ik snap er niks van!

In principe als je het bij één sessie houdt is mijn ervaring dat het redelijk snel weer is uitgewerkt, als het meezit misschien een uurtje. Maar als je blijft bijpakken en wat grotere hoeveelheden doet dan merk ik ook nog wel een aantal uren een flink na-effect en zelfs de dag erna ben ik niet helemaal de oude (geen vervelende kater of iets dergelijks maar ik voel mij gewoon anders). Ik kan trouwens wel altijd prima slapen hoeveel ik ook heb genomen :)

Karel_Noten

Heb ook trouwens van alles geprobeerd om bepaalde dingen uit te sluiten die ervoor zouden kunnen zorgen dat ik de ene keer niet het gewenste effect bereik en de andere keer wel. Als een soort experiment alle factoren hetzelfde houden behalve één, en dan kijken wat het resultaat is. Maar ik heb tot op heden geen enkel patroon kunnen ontdekken helaas.

MeejheM

Badass junkie
wat heb je allemaal al uitgesloten?

zoals dieet, uitgerust of niet, combinaties, settings, frequentie...?

Karel_Noten

Wel of geen andere drugs gebruiken de uren ervoor of de dag ervoor, wel of geen alcohol op dezelfde dag, kleine(re) lijntjes om de 5 a 10 minuten of 125 tot 250mg in een grote hit, meerdere bronnen (allen getest), wel of niet een langere periode geen k gebruiken ervoor (twee maanden bijv). Als je nog meer suggesties hebt?

Elke keer als je denkt dat je hem doorhebt bewijst de keer daarna weer het tegendeel, alsof hij je wil laten weten dat je het niet zelf in de hand hebt en niet de baas bent. Ik heb het ondertussen een klein beetje kunnen accepteren en een plekje kunnen geven.

MeejheM zei:
wat heb je allemaal al uitgesloten?

zoals dieet, uitgerust of niet, combinaties, settings, frequentie...?

MeejheM

Badass junkie
Ik gebruik zelf meestal 100mg, en daarna pak ik (afgewogen) puntjes bij. Het effect is niet echt dat de ketamine de overhand krijgt, maar soms heb ik 400mg op in een etmaal.

Dat zijn geen beginnersdoseringen, en ik heb redelijk wat tolerantie.

...ook voor ketamine trouwens :)

Starwind

Ik toets mijn ervaringen aan andere ervaringen die ik lees op internet.

Ik zit nu in een periode van keta-verslaving, net terug bij aan het komen op dit moment, nog wazig en vaag alles. Ik kan maar alleen lezen met 1 oog dicht, anders zie ik drie of vier dubbel.

Wat ik ervaar en wat ik lees, als het overeenkomt, dan klopt het.

Ik wilde een punt maken maar ik ben het vergeten.

Nu ik terug kan wandelen lijkt het alsof ik in sprookjesland ben. :hearteyes:

Vandaag ga ik terug candyflippen: 2 xtc pillen (250mg elks) om nu te consumeren, terwijl ik wazig ben van terug te komen uit een k-hole, enkele uren geleden, dan terug enkele vette lijnen keta om diep te gaan (ik lig in mijn bed met de laptop naast mij op een tafeltje, en ook al de rest ligt op dat tafeltje), en dan een vette lijn snelle, en om straks te gaan slapen heb ik opiaat-capsules (een soort zuivere heroine) en een shitload van barbituraten en benzo's.
Ziet er naar mijn mening beetje onverantwoordelijk uit. dit is echt wel junk te noemen., zoals jij er mee om gaat. komt bij mij echt onverantwoord over totale misbruik van alles. Sorry even goeie vrienden verder. Daar gat het niet om ieder zijn ding.

Bovenaan