ketamine 1e keer

anon22

Belezen gebruiker
ik heb voor het eerst ketamine gehaald een halve gram.

nu zijn het een soort van kristalletjes/ korreltjes.
is dit altijd zo?
ik dacht altijd dat ketamine een poedervorm was.

moet ik deze korreltjes eerst crushen?

bedankt

De Sjeik

Bewuste gebruiker
Kristallen zijn goed..wanneer het een fijn poeder is, is er grote kans dat het versneden is. En ja die moet je crushen.

Atropa

Bewuste gebruiker
Wat Sjeik zegt. Uitgekookte ampullen worden grove korrels. Begin deze eeuw was Ketamine bijna altijd zuiver in die verkochte vorm. Daar kon je geluk mee hebben als je goed en strategisch snoof.

Tegenwoordig zie je bijna alleen nog maar poeder op de markt verschijnen en de domme commerciele markt, die geen idee heeft van hoe en wat, verkoop K versneden.

Je kunt het vergeten dat de beeldenwereld ooit nog zichtbaar wordt met die verschijningsvorm, het blijft verdoving zonder binnenkomst en psychedelische reis.

Maar goed, sowieso ben ik er klaar mee want afgelopen Nieuwjaar werd ik er weer aan herrinert waarom ik Ket op die manier als drugs bestempel. Gewoon lege dronkenschap is het, af en toe wat dissociatieve effecten maar te verwaarlozen ten opzichte van de beeldenstad.

Ampullen zijn de entheogene vorm. Helaas nooit de gelegenheid gehad deze aan te schaffen want andere vormen hoef ik niet meer.

Finesse*

Belezen gebruiker
Alles is te vinden, ik kwam laatst nog iemand tegen met vloeibare medische injectie ampullen, alleen het is inderdaad wat moeilijker te vinden. Lang leve de versnijders..

Bovenaan