Keta vlokken

Neo-Shulginist

Badass junkie
Maar even serieus: als het keta zou zijn (en dat zeg ik niet want speculeren doen we hier niet), dan zou het er juist beter uitzien dan verpoederde ket. Als het poeder is dan kunnen ze er namelijk nog versnijdingsmiddelen bij hebben geflikkers.

Overigens komen er allerlei verschillende kristalvormen voor: bolletjes, staafjes, grote brokken, kleine stukjes, poeder. De vorm waarin het gekristalliseerd is zegt voornamelijk iets over de omstandigheden waarin het gekristalliseerd is (of dat snel of langzaam ging bijvoorbeeld), en of hoe het daarna weer in kleinere stukjes is vermalen.

Verder geeft het uiterlijk geen zekerheden over de inhoud. Maar doorgaans zijn heldere kristallen in ieder geval wel een teken dat het niet erg onzuiver is. Hoewel het dan natuurlijk nog wel een andere drug kan zijn. Of gewoon zout.

Geneesmiddel

Wijs gebruiker

WildeWillie

Experimenterende gebruiker
Er zijn 2 soorten ketamine, S en R de ene is lichamelijk (kristalsuiker vorm) en de ander mentaal (staafjes). Maar meestal als je ergens ketamine haalt is het een combinatie van beide. Van de vorm kan je ook niet altijd zeggen of het nou S of R is want het kan altijd gemixt zijn. Maar wanneer het puur en alleen de lichamelijke versie is, merk je dat wel in het effect. Je hebt niet het gevoel alsof je echt aan de ket zit omdat je mentaal, in principe, gewoon nuchter bent, maar je lichaam voelt wel heel raar aan. Daarom ben ik zelf een voorstander van de combinatie van beide, dan heb je het beste van beide werelden. Maar alleen de mentale is ook goed om dat typische ket gevoel te ervaren.

BrieMetDeBril

Badass junkie
Zo ziet mijn "Ketamine" die ik koop er ook uit. Verder weet je niet wat het is zolang je niet test. Ik haal altijd staafjes, geen poeder.

Bovenaan