Sadpanda zei:Ik heb nooit visuals met ketamine.

Als ik die niet visueel waarneem, nee.W.F.L. zei:Maar als de kamer plots andere dimensies aanneemt, zou je het dan geen visuals noemen?
Exceptional Insight zei:Als ik die niet visueel waarneem, nee.W.F.L. zei:Maar als de kamer plots andere dimensies aanneemt, zou je het dan geen visuals noemen?
n3d zei:Ik vraag me trouwens nogsteeds af wat dat k-hole nou precies is
Adrenochroom zei:^ Wat Drientje zegt, als je iets van 200mg doet is het CEV gehalte wel goed vaak. Maar met ogen open heb ik ook nooit visuals, maar die kut visuals boeien me ook geen reet waarom is iedereen altijd van de visuals, de visuals, DE VISUALS! FUCK DE VISUALS!!!

n3d zei:Ik vraag me trouwens nogsteeds af wat dat k-hole nou precies is
sjoerd101 zei:Bij een hoge dosis ket heb ik dezelfde visuals als bij teveel alcohol.. Alsof je in een zweefmolen zit.
Adrenochroom zei:sjoerd101 zei:Bij een hoge dosis ket heb ik dezelfde visuals als bij teveel alcohol.. Alsof je in een zweefmolen zit.
Vind ik wel een goede beschrijving. Ik heb dat en soms ook dat alles gewoon hetzelfde is maar dat het voelt dat de zwaartekracht met 40 graden is gekanteld ofzo, dat soort shit waardoor de wereld er anders uitziet zonder echt te vervormen.
Aalpoepert zei:Ik heb nog wel eens als ik veel keta heb gebruikt bij de comedown dat als ik mijn ogen sluit ik in een grijsachtig moerasgebied ben met allemaal drakenkoppen die eruitsteken en een beetje lopen te happen naar dingen. Dit is echt typisch voor keta.
Inhale zei:Zo te lezen is bestaat er aardig wat verschil hoe men de visuals beleeft op keta.
Hoe zit dat dan met een k-hole? Ik hoor wel eens dat mensen een k-hole als een zwart gat ervaren. Geen visuals, geen herinnering. WFL heeft zo te horen wel een intense ervaring. Heeft dit dan met de dosis te maken, of verschilt dat ook veel van persoon tot persoon?