Keta: Vaak visuals?

Nibiru

Bewuste gebruiker
Heee DF!

Ik heb net een gram ketamine in me bezit ,

Hoe groot is de kans op visuals bij 50-60 mg?

Sadpanda

Bewuste gebruiker
mwoa het zijn niet echt visuals voor mij, ik voel me raar, maar de wereld is nog hetzelfde zegmaar.

En of je hard van 50-60 mg zult gaan weet ik niet, heel veel mensen reageren anders op ketamine, de een gaat heel erg hard van weinig, de ander heeft superveel nodig en voelt alsnog bar weinig.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Je kunt wel degelijk visuals krijgen van ketamine, je hebt een ketamine die meer verdovend is, de S, en je hebt een ketamine die meer hallicunogeen is, de R. Deze komt meestal voor als racemisch mengsel. 50 % R en 50 S. Van de S is de kans dus klein dat je visuals krijgt, bij de R heb je dan weer een grotere kans.

50-60 mg gaat te weinig zijn, dat weet ik wel bijna zeker. De meeste mensen krijgen pas visuals in de buurt van hun k-hole. En daar is 50-60 mg echt te weinig voor, op erowid staat welke dosis je nodig hebt voor k-hole te gaan gebasseerd op het lichaamsgewicht.

http://www.erowid.org/chemicals/ketamin ... dose.shtml

W.F.L.

Badass junkie
Inderdaad, wat meneer hierboven zegt. :) Als je je enkel verdoofd voelt dan heb je waarschijnlijk S-ketamine en mag je die visuals wel vergeten tenzij je voor de k-hole gaat, die zal wel erg visueel zijn.

50 of 60mg is zowiezo te weinig, ik heb zelf racemische keta (tenminste, dat vermoed ik toch) en krijg ook pas de ketahallucinaties als het effect redelijk heftig wordt, het zijn hele andere visuals dan die van de klassieke psychedelica, stukken reeeler. Het dissociatieve effect dat het dan heeft op je lichaam is ook erg bizar, alsof je uitgerokken wordt, je stoel de lucht in zweeft, etc. En het voelt allemaal echt! :grin: Maar het is totaal niet beangstigend vind ik. In dat stadium had ik ook het gevoel dat als ik er nog een schepje bovenop deed ik K-hole zou gaan. En ja, in k-hole gebeurt dat soort shit aan de lopende band, je kan zelfs vliegen en je hebt visuele hallucinaties. :rock:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Visuals zou ik het niet noemen. Ik doe keta altijd in huis en als ik een beetje hard begin te gaan, kijk ik altijd wel even uit het raam. Dan is mn visuele perceptie wel dermate verstoord dat de hele buitenwereld op een neer schudt.

Of dat bij zulke kleine hoeveelheden ook zal zijn kan ik natuurlijk niet garanderen. Sowieso niet.

azgaza

Badass junkie
Echt visuals zou ik het niet noemen, maar je blikveld kan wel degelijk verstoord raken. Vóór dat ik tollerantie had had ik dat volgensmij ook niet vanaf 50-60 mg, en ik weeg vrij weinig dus ik denk niet dat je van die dosis echt een grote verandering in je blikveld zal zien; de kans is wel groot dat het allemaal extreem raar voelt; dat is voor mij ook een van de leukste kanten van ketamine.

n3d

Newbie
Hee,

tijdens mijn keta trip (en nog een paar drugs)

Had ik toch wel degelijk visuals

Ik vraag me trouwens nogsteeds af wat dat k-hole nou precies is

Gr

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
n3d zei:
Ik vraag me trouwens nogsteeds af wat dat k-hole nou precies is

Google is your friend. :sunglasses:

En in het subforum tripreports staan wel een aantal interessante tripreports over ervaringen van mensen met een k-hole.

Drientje

DF-koning
Ik heb vanaf de 150-200 mg wel hele heftige CEV's. Alsof ik in een organische achtbaan zit die continu van vorm en kleur veranderd.

Ik raad iedereen aan om dit ding te kopen (bij azarius)

Adrenochroom

Wijs gebruiker
^ Wat Drientje zegt, als je iets van 200mg doet is het CEV gehalte wel goed vaak. Maar met ogen open heb ik ook nooit visuals, maar die kut visuals boeien me ook geen reet waarom is iedereen altijd van de visuals, de visuals, DE VISUALS! FUCK DE VISUALS!!!

Drientje

DF-koning
Adrenochroom zei:
^ Wat Drientje zegt, als je iets van 200mg doet is het CEV gehalte wel goed vaak. Maar met ogen open heb ik ook nooit visuals, maar die kut visuals boeien me ook geen reet waarom is iedereen altijd van de visuals, de visuals, DE VISUALS! FUCK DE VISUALS!!!
:grin:

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Ik denk dat visuals van ketamine iets persoonlijks is. Ik heb nog geen visuals gehad van ketamine terwijl Scopolamine enorm veel visuals krijgt, en dat van S-ketamine.

W.F.L.

Badass junkie
Visuals komen ook vaker voor bij S-ketamine. Kut misverstand (denk ik) dat de R-variant "psychedelisch" is, die is dissociatief, maar niet psychedelisch. Volgens Janssen is de S-variant psychedelischer. Ikzelf krijg ook enkel visuals van S-ketamine trouwens, maar dan moet ik wel voldoende doseren. Zeg maar net voor de K-hole :grin:

En Janssen lijkt me toch vrij betrouwbaar :grin:

Ik heb nog nooit R-ketamine gehad (op het uitzicht he, als dat klopt) enkel S en racemische. En de S-variant is potenter en psychedelischer. Van de racemische had ik én meer nodig, die was minder fysiek, voelde mij vooral fucked up in m'n hoofd. Dissociatie heet dat volgens mij :grin:

spacelord

Wijs gebruiker
Ik heb enkel S ketamine gebruikt. Rond de 100 mg heb ik (in combinatie met wiet) wel CEV. OEV manifesteren zich voornamelijk als de visuals van 20 mics lsd ofzo. Dus nauwelijks te merken maar toch een subtiele verandering in je blikveld.

Kijk dit filmpje half af, dan weet je wat mijn visuals op keta zijn :grin:

Adrenochroom

Wijs gebruiker
sjoerd101 zei:
Bij een hoge dosis ket heb ik dezelfde visuals als bij teveel alcohol.. Alsof je in een zweefmolen zit.

Vind ik wel een goede beschrijving. Ik heb dat en soms ook dat alles gewoon hetzelfde is maar dat het voelt dat de zwaartekracht met 40 graden is gekanteld ofzo, dat soort shit waardoor de wereld er anders uitziet zonder echt te vervormen.

Aalpoepert

Badass junkie
Ik heb nog wel eens als ik veel keta heb gebruikt bij de comedown dat als ik mijn ogen sluit ik in een grijsachtig moerasgebied ben met allemaal drakenkoppen die eruitsteken en een beetje lopen te happen naar dingen. Dit is echt typisch voor keta.

spacelord

Wijs gebruiker
Adrenochroom zei:
sjoerd101 zei:
Bij een hoge dosis ket heb ik dezelfde visuals als bij teveel alcohol.. Alsof je in een zweefmolen zit.

Vind ik wel een goede beschrijving. Ik heb dat en soms ook dat alles gewoon hetzelfde is maar dat het voelt dat de zwaartekracht met 40 graden is gekanteld ofzo, dat soort shit waardoor de wereld er anders uitziet zonder echt te vervormen.

Alsof je blikveld altijd 45° draait en weer normaal floept en weer draait en weer normaal wordt en weer draait enz :grin:

spacelord

Wijs gebruiker
Aalpoepert zei:
Ik heb nog wel eens als ik veel keta heb gebruikt bij de comedown dat als ik mijn ogen sluit ik in een grijsachtig moerasgebied ben met allemaal drakenkoppen die eruitsteken en een beetje lopen te happen naar dingen. Dit is echt typisch voor keta.

ja..

Inhale

Bewuste gebruiker
Zo te lezen is bestaat er aardig wat verschil hoe men de visuals beleeft op keta.
Hoe zit dat dan met een k-hole? Ik hoor wel eens dat mensen een k-hole als een zwart gat ervaren. Geen visuals, geen herinnering. WFL heeft zo te horen wel een intense ervaring. Heeft dit dan met de dosis te maken, of verschilt dat ook veel van persoon tot persoon?

Chris Pontius

Badass junkie
Inhale zei:
Zo te lezen is bestaat er aardig wat verschil hoe men de visuals beleeft op keta.
Hoe zit dat dan met een k-hole? Ik hoor wel eens dat mensen een k-hole als een zwart gat ervaren. Geen visuals, geen herinnering. WFL heeft zo te horen wel een intense ervaring. Heeft dit dan met de dosis te maken, of verschilt dat ook veel van persoon tot persoon?

Beide + tolerantie.

Bovenaan