Keta+misselijkheid

Popper

Belezen gebruiker
Ik lees hier op plekken op het forum dat je vrij snel misselijk word van keta. Ik wou dit misschien binnenkort een keer proberen, maar ik kijk er niet naar uit me leeg te kotsen en mijn droom naar een K-hole te verpesten :)
Is het alleen dat je misselijk word als je gaat lopen? Als je evenwichtsorgaan namelijk verstoord is, dan weet je maag ook niet meer wat boven of onder is.

Mijn plan was gewoon, om lekker op mijn kamer naast mn bedje een lijn te leggen, daarna nog een paar, en dan de k-hole in.:)

Finesse*

Belezen gebruiker
Ik ben er een keer heel sick van over m'n nek gegaan, maar dat was wel uniek, dosis was ook iets te sterk voor me, had het gevoel dat ik werd weggeblazen.
Voor de rest denk ik dat het verstandig is om te eten, maar matig, zorg dat je niet te vol zit, of hou er inderdaad een lange periode tijd tussen.
Maar het meest belangrijke (bij mij dan) is, keep your head straight, vaak zit die misselijkheid ook tussen je oren. :wink:

Atropa

Bewuste gebruiker
^ Same. Maar ik moet eerlijk zeggen dat al m'n ervaringen ook op een lege maag waren en lekker liggend op een kussen op bed.

Die aantal keren dat ik het gesnoven had op feesten kreeg ik eerder honger. :confused:

Ben toen naar zo'n tent gegaan en in de rij keek iedereen me al aan want m'n cobra look en alien blik was nou niet bepaalt vriendelijk (wat je wel bent op Ket!) maar voelde me net een standbeeld.

Toen was ik aan de beurt en zei ik dat ik die kroketten wou. Zeg dat meisje achter die toonbank: "Dat zijn wafels meneer" en achter me schoten wat mensen in de lach en ik ook effe. Maar het was echt zo'n korte en halve lach.

hannus

Bewuste gebruiker
merk je niks van dat kotse, is ook helemaal niet erg.
gewoon half lege maag en als je heel erg vaag ben niet te veel lopen/bewegen.
emmer bij de hand en gaan met die banaan.

NOISESUPRESSOR

Belezen gebruiker
Heb het meegemaakt met keta. We zaten in een groep beetje televisie te kijken bij iemand thuis. Paar lijnen keta gemixt met mdma kristallen die dag en avond gehad. Was lekker wazig, had de afgelopen 3 uur daarvoor eigenlijk niks meer bijgenomen, maar werd constant vager en vager waardoor ik op een gegeven moment voelde dat ik moest kotsen. Was niet echt relaxt op dat moment zelf, maar daarnaar gewoon weer fijn doorgaan. :)

Qocaïne

Badass junkie
Het zal dan ongetwijfeld wel aan de soort keta liggen.

Ik ben ook altijd misselijk, zie geen visuals en het heeft een echt verdovend effect op mij.
Lijkt op S-Ketamine!

azgaza

Badass junkie
Ik ben nog nooit misselijk geworden van ketamine, kan het me ook moeilijk voorstellen eigenlijk, maar ik denk dat het ook veel aan de persoon ligt, al zou ik niet weten waarom dat verschil er zo is.

Aldous

Belezen gebruiker
Met keta opzich nooit last van misselijkheid, met te veel drank erbij wel eens last van maar nooit kosten eigenlijk. Gelukkig maar!

Flip Trip

Bewuste gebruiker
Laatst had ik keta gecombineerd met acid, ik had ongeveer 200 mg keta uit de apotheek, racemisch mengsel, dus R en S.

Heb het grootste gedeelte van de keta weten op te snuiven en heb me best vermaakt, maar ergens minden in ging het me ook misselijk opeens, ik dus naar de wc gegaan en gekotst, echt alleen maagslijm. Toen had ik best dorst, heb dus uit de kraan een paar goeie slokken water gedronken en die heb ik 10 seconden later weer uitgekotst. Best niet fijn als je moet kotsen terwijl je behoorlijk hard aan het trippen bent. Daarna heb ik me maar me tanden gepoetst en ben ik op bed gaan liggen en heb ondanks ik dorst had een uur ofzo niks meer gedronken en ook geen keta meer gesnoven. Voor de rest heb ik me best vermaakt, was zeg maar alleen ff halfuurtje kut.

Maar ook het snuiven van keta vind ik echt kut tijdens het trippen, zo een kutgevoel in je neus, door dit en het kotsen vind ik lachgas veel lekkerder om met acid te combineren, maar ik zal het hoogstwaarschijnlijk toch nog een keer doen met keta.

cropp

Badass junkie
gewoon zorgen dat je een beetje een lege maag hebt, wat er niet in zit kan er ook niet uit komen

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
De eerste keer heel de grond onder gekotst, alles begon te draaien en ik kon niet meer recht kijken.

Niet meer doen met een gevulde maag dus :beer:

leppeh

Bewuste gebruiker
Afgelopen week ging een vriend van me in mijn bed ook vrij hard over z'n nek van de K :( Zelf nog nooit last van gehad.

Siemie

Experimenterende gebruiker
ik word misselijk als ik nuchter in een keer een megalijn wegwerk, je kan proberen om eerst wat sleutelpuntjes of kleine lijntjes te doen voordat je aan de grote begint:) x

heroin91x

Newbie
Elke keer last gehad van ketamine.
Ik legde wel grote lijnen...
Zoals mijn coke of speed lijnen.
Ik was de misselijkheid van de Ketamine beu...
Wou het nooit meer doen. Week erna nog een klein lijntje geprobeerd.
Ging vele lekkerder. wat later terug een dikkere lijn, en geen last meer gehad.

Opbouwen is een tip denk ik ...

Grtz
Hero

Bovenaan