Keta + MDMA

pascal828

Badass junkie
Hey,

Ik ben afgelopen zaterdag geweest naar Nooit Meer Naar Huis en ben daar behoorlijk los gegaan.
Kheb dus heel wat Xtc geslikt en toen werd er door een vriendin keta onder me neus geschoven.
Het eerste wat ik dacht fuck it (ik had keta trouwens nog nooit gedaan)
en ik nam een behoorlijk dik sleutel punt.
en na 10 mins sloeg tie in en heerlijk getript en samen met die Xtc al helemaal heerlijk.

Maar na 1.5 uur toen het ongeveer was uitgewerkt voelde ik mij opeens heel brak en werd een beetje sip..
Dus die vriendin komt aan met pep dus daar 2 nakkies van genomen en voelde me al iets beter.
Toen zei ik dat ik nog nooit keta had gedaan en ze zei ooh Fuck zei dat dan! dan had ik je niet zoveel gegeven...
maar fuck it maar ik neem dus nog wat xtc (witte hartjes) en die werkte ook niet echt goed..
dus eigenlijk heeft et wel de laatste paar uur van het feest verneukt..

Maar ik ben tot 8 uur 's ochtends gebleven en heb et toch helemaal meegemaakt.

Toch wel één ding geleerd Gebruik nooit XTC en Keta tegelijk...
Ik ga keta nog wel een x doen maar niet meer met andere shizzle..

Waarom voelde ik mij nou eigenlijk zo brak daarna....?

Later,
Pascal

Dubz

Bewuste gebruiker
Heb zelf geen ervaring met Keta, maar vrienden van me doen regelmatig MDMA + Keta tegelijk, nog nooit klachten over gehoord.

Vaste klant

Bewuste gebruiker
Ik denk dat dit komt omdat de ket maar een uurtje duurt ongeveer. Toen het was uitgewerkt had je misschien het gevoel dat je pillen ook begonnen uit te werken waardoor je een beetje sip werd. Ik denk dat als je nog een lijntje/puntje ket had gedaan dat je weer in die zelfde space was gekomen en het gewoon weer naar je zin had.

pascal828

Badass junkie
Vaste klant zei:
Ik denk dat dit komt omdat de ket maar een uurtje duurt ongeveer. Toen het was uitgewerkt had je misschien het gevoel dat je pillen ook begonnen uit te werken waardoor je een beetje sip werd. Ik denk dat als je nog een lijntje/puntje ket had gedaan dat je weer in die zelfde space was gekomen en het gewoon weer naar je zin had.

nou ik had daarna nog een pilletje geslikt en nog 2 sleutelpuntjes pep maar hielp echter niet..

L

Lid 6909

Gast
Het is supervet Keta + MDMA, maar je moet wel zorgen dat je R-Ketamine hebt, de trippende variant. Anders merk je er niet echt leuke dingen van heb ik gemerkt.

aapkut

Badass junkie
je had nog wat keta daarna moeten snuiven dan komt het mdma gevoel ook weer terug :P
Ik had vorig weekend lsd+mdma gedaan en snoof op het einde 2 lijntjes weg en daarna nog een bommetje van 4 sleutel puntjes ofzo en ik kreeg het volle effect van me mdma en lsd weer terug :P was onverwachts maar wel welkom :P

Aalpoepert

Badass junkie
pascal828 zei:
Dus die vriendin komt aan met pep dus daar 2 nakkies van genomen en voelde me al iets beter.
maar fuck it maar ik neem dus nog wat xtc (witte hartjes) en die werkte ook niet echt goed..
dus eigenlijk heeft et wel de laatste paar uur van het feest verneukt..

Als jij na een pilletje en het uitwerken van de keta eerst een nakkie pep neemt, en daarna weer xtc, zul je die xtc bijna niet meer voelen. Pep moet je pas nemen wanneer je xtc uitgewerkt is en je niet van plan bent nog meer xtc te pakken.

Grondregel: Nooit eerst pep en dan xtc. Zonde van je xtc.

underworld

Wijs gebruiker
mdma en keta gecombineerd is heerlijk, je voelde je waarschijnlijk gewoon down omdat je ket plotseling uitwerkte.
ik doe het altijd samen, de kunst is om het op een gelijke lijn te houden de hele avond, elk uur wat bijnemen qua keta.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik voel niet zo veel van de keta, maar ik wordt wel ontzettend vaag. Ik moet het altijd rustig aan doen.

Flierefluiter

Experimenterende gebruiker
Doe het wel eens na een avondje mdma, maar wel als de emma redelijk is uitgewerkt. nog lekker naspacen op de keta! Past perfect bij het vercrackte gevoel wat ik toch al heb na een party. Ik snap er meestal geen donder van! IN DE WARE!! :openmouth:

Aalpoepert

Badass junkie
Immo zei:
Aalpoepert zei:

Ik vind dat onzin, ik pak altijd eerst speed voor ik xtc gebruik. Voor mij werkt dat perfect.
Ik vind het geen onzin, als ik eerst aan de pep ga, en dan xtc pak, voel ik veel minder van de xtc dan wanneer ik nuchter xtc pak.
Ook wanneer ik xtc op heb, en ik ga lekker en ik pak een lijntje pep erbij om het op te hogen, dan raak ik mijn xtc roes kwijt.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Ket met M is lekker, maar je moet zorgen dat je ket niet uitwerkt voor je pil is uitgewerkt. Dat betekent elk uur een bom of gewoon door snuiven. :grin:

Edit: G en n2o op het eind van deze combo is zeker aan te raden! :hearteyes:

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Aalpoepert zei:
Immo zei:
Aalpoepert zei:

Ik vind dat onzin, ik pak altijd eerst speed voor ik xtc gebruik. Voor mij werkt dat perfect.
Ik vind het geen onzin, als ik eerst aan de pep ga, en dan xtc pak, voel ik veel minder van de xtc dan wanneer ik nuchter xtc pak.
Ook wanneer ik xtc op heb, en ik ga lekker en ik pak een lijntje pep erbij om het op te hogen, dan raak ik mijn xtc roes kwijt.
Iedereen zijn mening verschilt en ik denk dat het ook te maken heeft hoe vaak je MDMA hebt gedaan en hoe erg je dat lovegevoel nog hebt. Ik ben tegenwoordig helemaal niet meer energiek door de MDMA, juist heel rustig. Een beetje pep vind ik zelf heerlijk en ik vind dat het zeker een synergie vormt, bij mij wordt het love gevoel niet minder. Gelukkig maar. :)

Wonderland

Belezen gebruiker
Wat een briljante combinatie :hearteyes: Apart dat dat blijkbaar voor iedereen anders is...

Zondag voor het eerst samen geprobeerd, in het begin vooral omdat ik nog helemaal niet klaar wilde zijn met spacen.. De overgang van de MDMA naar de keta was heerlijk, per snuif/uur ging ik harder op de keta en verdween het MDMA gevoel beetje bij beetje. Omdat de keta zo onwijs vet was vond ik het geen probleem dat de pillen uitwerkten (wat ik normaal toch wel heb). Ik heb vier uur lang staan 'vliegen' uit mijn lichaam, heeeeeeeeerlijk. Deze combo ga ik er zeker in houden.

Dopezilla

Badass junkie
Het is inderdaad een geweldige combinatie, en ik moet zeggen dat de volgorde van de drugs nauwelijks uitmaakt voor mij.

Dat je mdma niet opnieuw werkte lag denk ik voornamelijk aan de speed, en aan het feit dat je mdma al uitgewerkt was.

Beter opletten met het bijpakken van je mdma als je wilt dat je mdma-rush langer duurt. Er opnieuw inkomen is lastig.

Overigens, als m'n ketamine uitwerkt tijdens mijn mdma rush heeft dat geen enkele invloed op mijn mdma-rush.

Olle

Escoban

Bewuste gebruiker
Net als veel andere mensen in de thread ben ik ook best fan van keta in combinatie met MDMA. Pas geleden voor het eerst gedaan, echt een geweldige ervaring.

Bryan_070

Newbie
Heb zelf geen ervaring met Keta, maar vrienden van me doen regelmatig MDMA + Keta tegelijk, nog nooit klachten over gehoord.
Zo te horen hebben ze al vaker 1 badtrip gehad op xtc/keta. Als je 1 badtrip krijgt midden in die keta rush en dan dat halfje xtc voelt dan is je hele avond gelijk naar de *modknip*. Miss had ik ook beter die xtc kunnen slikken.😂😂

Laatst bewerkt door een moderator:
  • Haha
Waarderingen: N3K0

HappyMind

Badass junkie
Zo te horen hebben ze al vaker 1 badtrip gehad op xtc/keta. Als je 1 badtrip krijgt midden in die keta rush en dan dat halfje xtc voelt dan is je hele avond gelijk naar de kanker. Miss had ik ook beter die xtc kunnen slikken.😂😂
Ook hallo. Je reageert op een topic van 14 jaar geleden. En schelden met kanker is echt een no go

Zeehond

Badass junkie
Zo te horen hebben ze al vaker 1 badtrip gehad op xtc/keta. Als je 1 badtrip krijgt midden in die keta rush en dan dat halfje xtc voelt dan is je hele avond gelijk naar de xxxxxx. Miss had ik ook beter die xtc kunnen slikken.😂😂
Zelf onder invloed en niet helemaal helder aangezien je op een topic reageert van 13 jaar geleden?
En we hebben hier geen behoefte aan ‘ernstige ziekte‘ woorden.

• Sad

Bryan_070

Newbie
Als jij na een pilletje en het uitwerken van de keta eerst een nakkie pep neemt, en daarna weer xtc, zul je die xtc bijna niet meer voelen. Pep moet je pas nemen wanneer je xtc uitgewerkt is en je niet van plan bent nog meer xtc te pakken.

Juist wijze woorden. Zo dacht ik er gisteren niet over met me verstand. Ik ging zo hard op xtc. Maar verveelde me de *modknip* had toen 1gram van: xtc, mdma, coke en ketamine bij elkaar gepleurd. Of zo iets. Miss was het meer miss wel minder. Was kickê tot dat ik 1 badtrip kreeg.

Laatst bewerkt door een moderator:
  • Haha
Bovenaan