Ket

SpecialJ

Newbie
Mijn vriend gebruikt ook Ketamine, maar eerlijk gezegt ben ik helemaal niet van de drugs. Eigenlijk ben ik er ook gewoon tegen. Ik wil graag dat hij minderd want ik wordt gek van hem als ik hem zo zie.
Ik kan niet gelukkig worden met een drugs gebruiker. Please zeg me wat ik moet doen want ik wil wel graag gelukkig met hem worden. Ik hou van hem...zoals die is.. en niet zoals die drugs gebruikt.

SpecialJ

Newbie
ja dat heb ik al zoo vaak gedaan ., maar dan wordt die boos en wil die met rust gelaten worden. en als ik dan iets zeg dan wordt die kwaad en slaat die zijn kast in. Mjaa als jullie ni wille dat ik het tege jullie zeg.. dan zeg ik wel nxi meer.. k dacht een beetje hulp kan ik wel gebruiken .. :confused:

DreamWeaver

Badass junkie
Vat het niet zo op. Sterkte met je vriend, ik weet dat het moeilijk is. Drugs gebruiken is leuk, als je het met mate doet en weet waar je mee bezig bent. Probeer er eens met m over te praten, dus echt er voor gaan zitten en 't over zijn gebruik hebben.

erwin krol

Bewuste gebruiker
Maar dat praten heb je kennelijk al gedaan; Hij wil kennelijk niet praten als hij zijn kast inslaat, dus ik denk dat jij een keus moet maken. Je weet wel wat ik bedoel, uitmaken. Of hem een ultimatum stellen. Sterkte.

De drugs eruit, of jij eruit.

Voor iemand die al boos wordt als je het onderwerp aansnijdt hoef je niet met subtiliteiten aan te komen. Je hebt het recht op een vriend die drugsvrij is, en als hij daar niet aan kan voldoen zijn er consequenties. Kom voor jezelf op en succes ermee!

ArieKanariE

Bewuste gebruiker
zo te zien zal hij een keuze moeten gaan maken ..

majah wat doe je als hij voor de drugs kiest? .. eigenlijk zegt het toch al genoeg dat hij in eerste instantie niet gelijk voor jou gekozen heeft ..

als hij elke keer boos word als jij erover begint en jij laat je daardoor afschrikken, kun je zo wel voor eeuwig door blijven gaan .. dan kun je net zo goed niet meer boos worden, heeft toch geen zin .. resultaat is dan hetzelfde

je kunt jezelf dus afvragen in hoeverre je er écht last van hebt .. en wat het je oplevert als je hem daadwerkelijk gaat laten kiezen ...

sterkte

Bovenaan