Ket werkt niet...

Shobriqk

Belezen gebruiker
Onlangs met m'n vriend voor het eerst ketamine gebruikt,
ik had nogal hoge verwachtingen, door alles wat anderen zeiden.

Het was een nieuwe drug voor mij, en begonnen met een klein lijntje.
Een paar minuten daarna begon mijn vriend al dingen te voelen, terwijl ik niets voelde.

Daarna nog een lijntje gelegt, ditmaal groter dan die van m'n vriend, omdat ik niets voelde.
Dus zat ik weerom ongeduldig te wachten tot ik "iets" voelde, weer niets...
nog een lijntje dus.
Uiteindelijk heb dan toch iets gevoeld, ik voelde me aangenaam, euforisch en een beetje wazig.
Maar dit duurde niet lang en was helemaal niet intens, het was vergelijkbaar met het effect van alcohol.

Iemand enig idee waarom ik zogoed als niets voelde?

Beanhead

Badass junkie
Ik zou eens een keertje binnenkijken in een testcentrum te Nederland of een andere dealer zoeken. Volgens mij is de keta gewoonweg niet goed en moet je opzoek naar andere...

Genoeg te vinden daar :wink:

Aalpoepert

Badass junkie
Shobriqk zei:
Maar dit duurde niet lang en was helemaal niet intens, het was vergelijkbaar met het effect van alcohol.
Zo voel ik me inderdaad ook met een heel lage dosering keta, dus misschien is de keta inderdaad niet goed.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Misschien is de ketamine niet zuiver. Misschien ben jij een slechte snuiver. Kan aan veel dingen liggen.

Om te beginnen kun je het al laten testen, dan weet je tenminste zeker hoe zuiver je ketamine is. :wink:

Hoe ziet de ketamine er trouwens uit ? Is het een poeder of zijn het kristallen ? Als het kristallen zijn, zijn die dan staafvormig of eerder blokvormig ?

alco

Newbie
Voor mij geld het zelfde...heb al diverse keren K gebruikt..maar al die keren voel ik er vrij weinig van. Al m'n andere maten worden er helemaal vaag van en ik blijf gewoon "nuchter" ..En het waren meerdere keren top kwaliteit.

W.F.L.

Badass junkie
Haha ok.. :P

Wie zegt dat het trouwens topkwaliteit is? :grin: Je hebt echt geen magische tolerantie voor keta vanaf je geboorte hoor, kan zijn dat je meer nodig hebt dan je vrienden, maar als het zuivere keta is en je merkt er niets van is het gewoon troep..

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
alco zei:
Voor mij geld het zelfde...heb al diverse keren K gebruikt..maar al die keren voel ik er vrij weinig van. Al m'n andere maten worden er helemaal vaag van en ik blijf gewoon "nuchter" ..En het waren meerdere keren top kwaliteit.

Lijkt mij inderdaad ook erg sterk dat je niks voelt van de ketamine. Al eens overwogen om meer te snuiven ?

Is de ketamine getest ?

snaaps

Newbie
Ik (en mijn vriendin) waren op bezoek bij onze vrienden en hielden daar een feestje.
Daar was een dame aanwezig die ook wel eens K wilden proberen, ze had het nog nooit gedaan.
Wel moest ik niet zuinig zijn, dus zijn begonnen met een 50mg (ongeveer), ze voelde helemaal niets!!

een tijdje later (na 1 of 2 mislukte pogingen) heeft ze 300mg pakket, was eigelijk best bizar, iemand die direct zo veel neemt maar goed..
Wij lagen daar half in in khole te liggen op de bank behoolijk vaag te wezen en zij stond fucking gewon nog te dansen in de woonkamer!!!

Jezus, ik begreep er geen snars van, hoe kan dat?
Door de Keta in mijzelf raakte ik er behoorlijk van in de war en begon dit als een teken te zien wat vervolgens zich uiten in dat ik haar aanzag als godelijk, maar goed ik was erg vaag..

Paar uur later vertelde zij dat ze het wel lekker vindt, mdma maar dan anders....
Daarna vermelde ze dat ze vanwege haar ziekte drugs soms een aparte werking hebben op haar en dat drugs vaak eerst pijn gaat bestrijden en dat daar alle energie naar toe gaat.

Afijn, een zeer aparte ervaring.
Ik kan zelf paddo,s vreten wat ik wil, er gebeurt geen fuck!

ieder zo zijn ding..

voor de cijfers, keta getest op 82%, en really 300mg, zal denk ik zelfs nog meer zijn geweest.

die gast

Newbie
snaaps zei:
Ik (en mijn vriendin) waren op bezoek bij onze vrienden en hielden daar een feestje.
Daar was een dame aanwezig die ook wel eens K wilden proberen, ze had het nog nooit gedaan.
Wel moest ik niet zuinig zijn, dus zijn begonnen met een 50mg (ongeveer), ze voelde helemaal niets!!

een tijdje later (na 1 of 2 mislukte pogingen) heeft ze 300mg pakket, was eigelijk best bizar, iemand die direct zo veel neemt maar goed..
Wij lagen daar half in in khole te liggen op de bank behoolijk vaag te wezen en zij stond fucking gewon nog te dansen in de woonkamer!!!

Jezus, ik begreep er geen snars van, hoe kan dat?
Door de Keta in mijzelf raakte ik er behoorlijk van in de war en begon dit als een teken te zien wat vervolgens zich uiten in dat ik haar aanzag als godelijk, maar goed ik was erg vaag..

Paar uur later vertelde zij dat ze het wel lekker vindt, mdma maar dan anders....
Daarna vermelde ze dat ze vanwege haar ziekte drugs soms een aparte werking hebben op haar en dat drugs vaak eerst pijn gaat bestrijden en dat daar alle energie naar toe gaat.

Afijn, een zeer aparte ervaring.
Ik kan zelf paddo,s vreten wat ik wil, er gebeurt geen fuck!

ieder zo zijn ding..

voor de cijfers, keta getest op 82%, en really 300mg, zal denk ik zelfs nog meer zijn geweest.

bizard!!!! en jammer van de keta.

Drientje

DF-koning
Aalpoepert zei:
Ik heb trouwens uitgevonden dat als je de ketakristallen crusht, het beter schijnt te werken!
Logisch toch? Het si fijner er wordt op een groter oppervlak in je neus opgenomen. Werkt sneller, beter en je hebt niet van die brokken in je neus.

Aalpoepert

Badass junkie
Drientje zei:
Aalpoepert zei:
Ik heb trouwens uitgevonden dat als je de ketakristallen crusht, het beter schijnt te werken!
Logisch toch? Het si fijner er wordt op een groter oppervlak in je neus opgenomen. Werkt sneller, beter en je hebt niet van die brokken in je neus.
drientjuhh

Intoxication

Bewuste gebruiker
naja of je w8 gewoon tot de de kristallen smelten en oplossen in je neus, aub hebben we zelfs al geen 2minuutjes extra wachten over voor lekkere keta?

NL_Carmen

Newbie
Had ik ook. We deden met z'n 3en.
2 jongens & ik. Hun gingen knetters vaag & wisten niet meer wat voor & achter was.
& ik zat daar met mijn nuchtere kop. & maar bijnemen.
& dat terwijl hun met 1 puntje al goed gingen.
Zou het graag eens opnieuw willen doen..

Bovenaan