Kenmerken cocainegebruik

linda2000000

Experimenterende gebruiker
Kan iemand mij vertellen hoe je iemand herkent die cocaine gebruikt. Of hoe deze verder evolueert als hij een probleem ontwikkelt?

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Beste @linda2000000 , je hebt het er al in vele reacties over gehad en het je zelf en ons meermaals afgevraagd. Meerdere topics er over en in elk topic dezelfde (goede) adviezen van leden die je willen helpen.
Heb je ondertussen al ECHT met je vriend gesproken? Dus echt praten ipv van voorzichtig zijn om niet te kwetsen of bang te zijn dat ie bij je weg gaat?

Als je gek op iemand bent en van diegene houd (?) is het lastig om streng te zijn en voor jezelf te kiezen. Liefde is sterk! Het siert je ook dat je hem niet direct veroordeeld en de deur wijst maar het speelt nu al vrij lang. En zo te lezen is er nog weinig of niets veranderd toch?

Ik heb geen idee hoe oud je bent en wat je situatie precies is maar deze constante onzekerheid, wantrouwen, achterdocht en gevoel van belazerd worden is echt niet fijn en uiteindelijk erg ongezond en slecht voor je eigen geluk en leven.

Op een gegeven moment zul je ECHT voor jezelf moeten kiezen. Met of zonder hem. Is klote, moeilijk en misschien zelfs pijnlijk door luddeveduh maar zo door gaan is vast niet wat je wil en al helemaal niet wat JIJ verdiend!

Het is je eerder verteld maar stel hem een ultimatum. “Je kapt of wij kappen.“
Persoonlijk zou ik in jou situatie nooit meer het volledige vertrouwen kunnen hebben in die persoon als partner. Als dat er niet is zal elke relatie op den duur stuk lopen. Of het nou om drugs, vreemdgaan of andere dingen gaat.
Vertrouwen is echt DE basis van een goede fijne relatie met toekomst.

Sterkte!

linda2000000

Experimenterende gebruiker
Goed. Ik wil nog wel steeds weten hoe je iemand met een cokeprobleem herkent, maar wil de relatie niet meer

Bovenaan