linda2000000
Experimenterende gebruiker
Kan iemand mij vertellen hoe je iemand herkent die cocaine gebruikt. Of hoe deze verder evolueert als hij een probleem ontwikkelt?
Kijk in z'n neus. Is het wit dan coke. Is het niet wit dan niet.Kan iemand mij vertellen hoe je iemand herkent die cocaine gebruikt. Of hoe deze verder evolueert als hij een probleem ontwikkelt?
Kijk in z'n neus. Is het wit dan coke. Is het niet wit dan niet.
Als er wit in zijn neus zit kan het ook een blokje melk zijn (s)Kijk in z'n neus. Is het wit dan coke. Is het niet wit dan niet.
Hoe gaat het nu met je dan?Dank je wel! Ben ik het helemaal mee eens. Relatie is al over.
Goed. Ik wil nog wel steeds weten hoe je iemand met een cokeprobleem herkent, maar wil de relatie niet meer
Zou beginnen met een lege bankrekening bankafschriften liegen nooit pinnen op rare tijden 3 x op een dag
En Wat nou als die groot inkoopt voor 1maand bv ?Zou beginnen met een lege bankrekening bankafschriften liegen nooit pinnen op rare tijden 3 x op een dag
ja zegt natuurlijk allemaal niks gewoon in een potje laten pissen dan maar anders blijft het tog gissen wat iemand uitspooktEn Wat nou als die groot inkoopt voor 1maand bv ?